×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی هیتاچی اینورتر 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی :A+
کمپرسور : اسکرول
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک کننده : R410A
ظرفیت گرمایش : 24000
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

 

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی هیتاچی اینورتر 24000

کولر گازی هیتاچی اینورتر 24000 برای سالن های با متراژ 40 تا 80 متر مربع را می تواند خنک کند و اگر سالنی با متراژ بالا دارید بهتر است که کولر گازی با ظرفیت هیتاچی هم مانند دیگر برند ها از کولر گازی های اسپلیت است که با طراحی بسیار شکیلی به تولید رسیده است پنل خارج که در پشت بام نصب می گردد بهتر است در آن چهار پایه ای گذاشته شود و بدنه مستحکمی را هم دارد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد.

بهتر است که آن را در برابر نور آفتاب یا در معرض باران قرار ندهید تا زود فرسایش نشود. پنل داخلی آن رنگ سفید است و با تمام لوازم خانه شما ست می شود ابعاد هر دو پنل مناسب است و از مکان های از پیش تعیین شده زود جای می گیرد. بالای پنل داخلی دریچه هایی دیده می شود که هوا از آن جا خارج می شود. همچنین یک لوگوی به نام هیتاچی Hitachi تعبیه شده است که نشان دهنده اصالت بالای کالا است. با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید.

البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود. کولر گازی هیتاچی 24000 برای اینکه میزان مصرف انرژی کولر گازی را پایین بیاورد از گاز R410 استفاده کرده است. این گاز نقطه جوش بسیار بالایی دارد و در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید در نتیجه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و البته این گاز بسیار هم کم مصرف است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

در کولر گازی هیتاچی 24000 از کمپرسور بسیار پر قدرت و کم مصرف اسکرول استفاده شده است به نوعی این کمپرسور کم مصرف است که تا 74 درصد در کاهش مصرف برق این کولر صرفه جویی میکند و رده مصرف انرژی آن را در A+ قرار داده است علاوه بر مصرف پایین در کمپرسور های اسکرول یا چرخشی به دلیل اصطکاک کمی که این کولر ها در هنگام کار کردن دارند میزان صدای آنها بسیار پایین است و طول عمر بالایی نیز دارا میباشند که با کیفیت بودن این نوع کمپرسور را هزاران برابر بیشتر میکند. با بررسی و تحقیقات انجام شده با اطمینان میشود گفت که کولر گازی بکو 24000 split beko یکی از بهترین مدل  برندها با این قدرت سرمایش میباشد.

قیمت کولر گازی هیتاچی

کمپرسور دوال اینورتر DUAL Inverter در کولر گازی هیتاچی 

با استفاده از فناوری اینورتر در کولر گازی هیتاچی کولر گازی خاموش نمی شود بلکه سرعت آن کاهش می یاید و دور آن کم می شود. و زمانی هم که نیاز باشد با دور و سرعت بالا کار کند، نیازی به مصرف انرژی زیاد ندارد و با صرف انرژی بسیار کم شروع به کار می کند و با سرع بالا شروع به چرخش خواهد کرد. از آنجایی که عامل اصلی مصرف انرژی استارت کردن و روشن و خاموش کردن می باشد، کولر گازی اینورتر با فناوری اینورتر خاموش و روشن نمی شود، و تنها دور آن تغییر می کند.

نتیجه ی این فرایند کولر گازی کم مصرف است که دمای محیط زندگی شما را خنک خنک می گرداند و هوایی سالم و سرشار از زندگی را در رگ خانه ی شما به جریان می اندازد. علاوه بر آن فناوری اینورتر با حذف قطعات اضافی از موتور میزان سر و صدای دستگاه را به کلی کاهش داده است و باعث شده تا در محیطی آرام هوایی خنک و لطیف را تجربه کنید.

برق مصرفی این کولر گازی تک فاز است، که از دو رشته ی فاز و نول تشکیل شده است و مصرف انرژی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. کمپرسور این کولر گازی ار نوع اسکرول بوده و عملکردی با کیفیت و قدرتمند را به همراه دارد تا جایی که با وجود عدم پشتیبانی از قابلیت اینورتر باز هم در سری کولر گازی های کم مصرف قرار دارد و میزان صدای بسیار کمی دارد. از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم و ظرفیت بالاو طول عمر زیاد اشاره نمود.

طراحی کولر گازی هیتاچی اینورتر 24000

ویژگی های کولر گازی اینورتردار هیتاچی 

نوع گاز مصرفی به کار رفته در این کولر گازی از نوع R410 است، این گاز کم مصرف است و دوستدار محیط زیست می باشد. ظرفیت کولر گازی هیتاچی 24000 است و برای متراژ هایی با مساحت 40 تا 80 متر مربع کاربرد دارد و برای این مساحت ها جوابگو است. اگر کولر گازی با ظرفیت سرمایشی بالاتر از میزان مورد نیاز بخرید، ناچار خواهید بود که هر چند ساعت یک بار کولر گازی را خاموش کنید چون قدرت خنک کنندگی آن بالاتر از میزان مورد نیاز است.

همچنین اگر کولر گازی خریداری شده دارای ظرفیت سرمایشی کمتر از میزان مورد نظر باشد، قدرت خنک کنندگی آن از پس خنک کردن محیط برنمی آید و هوای محیط زندگی شما همچنان گرم خواهند ماند. از دیگر ویژگی های این کولر گازی می توان به وجود فیلتر اشاره نمود. وجود این فیلتر ها باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری های موجود در هوا را به خود جذب کند و هوایی سالم و پاکیزه را با این فیلتر ها تجربه نمایید.

یکی از ویژگی های موجود در کولر گازی کمپرسور های آن است که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه سکونت شما باید بدانید که چه نوع کولر گازی را انتخاب می کنید. به طور کل کمپرسور های کولر گازی به دو دسته به نام T1 و T3 تقسیم می شوند. 

وقتی که بین رتبه بندی های T1،و T3 انتخاب می کنید در واقع تصمیم می گیرید  در مورد بهینه سازی آب و هوا برای واحد پمپ حرارتی منبع هوا تصمیم گیری کنید. از T1 برای مناطق خنک و از T3 برای مناطق گرمسیری استفاده می شود. واین مدل کولر گازی دارای ناحیه کاربرد T3 است. کولر گازی هیتاچی اینورتر 14000 یکی دیگر از مدل های برند هیتاچی میباشد.

امکانات کولر گازی هیتاچی 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Hitachi conditioning 24000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A+
ظرفیت سرمایش
24000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095998877

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست