×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی هیتاچی 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
کشور سازنده: 24000
ظرفیت گرمایش :24000
کمپرسور : اسکرول
گاز خنک کننده :R410A
نوع فیلتر : نانوتیتانیوم
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی هیتاچی 24000

خرید کولر گازی هیتاچی 24000 ساخت کشور ژاپن است که دارای طول عمر بالایی است و در فروشگاه دوزین کالا با قیمت مناسب به فروش می رسد. کولر گازی 24000 هیتاچی از نوع اسپلیت یا همان دیواری است، چنانچه پیداست از دو تکه ی بیرونی و داخلی تشکیل شده است. پنل داخلی که بر روی دیوار نصب می شود رنگ سفید براقی دارد و از طراحی ساده و شکیلی برخوردار است و همین باعث شده تا این کولر گازی با بیشتر فضاها همخوانی داشته باشد.

میزان صدایی که پنل داخلی کولر گازی تولید می کند بسیار پایین است و به هیچ عنوان آزار دهنده نیست؛ اما بخش بیرونی کولرگازی در بیرون از مکان قرار می گیرد و برای اینکه از پوسیدگی و زنگ زدگی زودهنگام آن جلوگیری شود بهتر است که بر روی چهار پایه قرار گیرد و در معرض تابش آفتاب و باد و باران نباشد. از توابع و امکانات به کار رفته در کولر لومو اینورتر می توان به پرتاب باد،فیلترهای بهداشتی و ضد گرد و غبار،سیستم راه اندازی مجدد خودکار، پاک کنندگی یونیت داخلی اشاره کرد.

فیلتر نانوتیتانیوم با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد. همچنیبن ین فیلتر اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد. 

کنترل جهت باد به سمت بالا و پایین بصورت اتوماتیک تعویض و کنترل می شود؛ اما تعیین جهت وزش باد به سمت راست و چپ بصورت دستی باید تنظیم گردد. گاز مصرفی کولر گازی هیتاچی در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار پایین تر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. علاوه بر برند هیتاچی میتواند با خرید کولر گازی جنرال گلد 24000 تجربه لذت بخش یک سیستم سرمایشی مطلوب را کسب کنید.

قیمت کولر گازی هیتاچی 24000

طراحی و ساختار کولر گازی هیتاچی 

 کولر گازی اسپیلت هیتاچی 24000 دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود همچنین پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است فیلتر ها دست به کار می شوند. جریان هوا را در حالت های گوناگونی قرار می دهد تا هوا به تمام قسمت های اتاق برسد.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می گردد بهتر است که آن را بر روی چهار پایه ای و دور از نور آفتاب قرار داد تا زود دچار زنگ زدگی و فرسایش نشود البته یک لایه از جنس طلا در بین پره های کمپرسور به چشم می خورد که برای جلوگیری از فرسایش و خوردگی و افزایش طول عمر کمپرسور به کار رفته است.  هر دو پنل دارای رنگ سفید هستند که با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

کولر گازی هیتاچی 24000 ضد زنگ و با پوشش عایقی است که شما می توانید مدت های زیادی بدون اینکه کارایی های ان کاهش یابد از ان استفاده کنید و از عملکرد ان لذت ببرید با خرید این کولر گازی یک ریموت کنترل دریافت می کنید که به راحتی می توان تابع ها و برنامه های خاص را بر روی این کولر گازی اجرا کرد. 

کولر گازی هیتاچی 24000

سایر امکانات کولر گازی هیتاچی 

کولر گازی هیتاچی 24000 دارای رده ی انرژِی +A است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. این کولر گازی دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است پس شما می توانید هم در فضل سرد و هم در فصل گرم سال از این کولر استفاده کنید و نیازی به جابه جایی ان نیست. ظرفیت 24000 تنها می توانید محیط هایی با متراژ 40 تا 80 متر مربع را خنک کند و اگر سالنی با این متراژ دارید ما کولر گازی هیتاچی 24000 را پیشنهاد می کنیم.

برای کولر گازی هیتاچی 24000 انواع تابع و امکانات در نظر گرفته شده است تا کارایی و عملکرد آن چندین برابر شود. فیلتر نانوتیتانیوم با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

نوع برق مصرفی کولر گازی هیتاچی 24 هزار تک فاز است و و برق تک فاز هم تنها از دو رشته ی فاز ونول تشکیل شده است البته بهتر است بدانید که کولر گازی های اسپلیت دارای برق مصرفی تک فاز و کولر گازی های ایستاده دارای برق مصرفی 3 فاز هستند. با توجه به این سطح امکاناتی که گفته شد کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر میتواند یک گزینه مناسب جهت خرید باشد.

امکانات کولر گازی هیتاچی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Hitachi air conditioner 24000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
ظرفیت سرمایش
24000
نوع برق مصرفی
تک فاز
فیلتر
نانوتیتانیوم
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095999854

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست