×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی هیتاچی اینورتر 14000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی:+A
کمپرسور : اسکرول
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک کننده : R410A
ظرفیت گرمایش : 14000
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی هیتاچی اینورتر 14000

کولر گازی هیتاچی 14000 دارای کمپرسور اسکرول است. کمپرسسور اسکرول عملکردی با کیفیت و قدرتمند را به همراه دارد تا جایی که با وجود عدم پشتیبانی از قابلیت اینورتر باز هم در سری کولر گازی های کم مصرف قرار دارد و میزان صدای بسیار کمی دارد. از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم و ظرفیت بالاو طول عمر زیاد اشاره نمود.

نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی کم مصرف گاز R410 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد. موتور اینورتردارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد. در هنگام خرید ظاهر و طراحی کولر گازی مانند کیفیت اهمیت بالایی دارد کولر گازی های اسپلیت پنل داخلی آن روی دیوار و جلوی دید قرار می گیرد.

این مدل کولر گازی دارای طراحی بسیار شیکی است و در همان نگاه اول شما را به خود جذب می کند. اما یونیت خارجی در جلوی دید قرار نمی گیرد و در پشت بام قرار می گیرد. پنل خارجی مربعی شکل است و با رنگ سفید تولید شده است. بهتر است یونیت خارجی روی چهار پایه ای و دور از تابش افتاب و باران قرار گیرد تا زود دچار فرایش نشود. یونیت داخلی هم از رنگ سفید برخوردار است که با دیگر وسایل منزلتان ست می شود.

در وسط یک نمایشگر قرار گرفته است و تغیرات دما و میران دما را می توانید روی این نمایشگر ببنید. ابعاد مناسب این دو پنل از مکان های از پیش تعیین شده جای میگیرد. در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده و گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند.

کولر گازی هیتاچی با ظرفیت 14000 دارای شرایط اب و هوایی T3 است یعنی کولر گازی هیتاچی متناسب شرایطی با اب و هوای گرم و حاره ای خواهد بود و در این مناطق می تواند بهترین پاسخگویی را داشته باشد. برچسب انرژی A+ نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. سیستم تمییز کننده‌ی خودکار داخلی نظافت دستگاه و سلامت هوای تصفیه شده را تضمین خواهد کرد.  قیمت کولر گازی هیتاچی با توجه به امکاناتی که دارند بسیار مقرون بصرفه بنظر میرسد.

 قیمت کولر گازی هیتاچی 14000

طراحی و ساختار کولر گازی هیتاچی 

کولر گازی های هیتاچی هم مانند سایر برند های دیگر کولر گازی همیشه دارای کیفیت بالا هستند علاوه بر اینکه هیتاچی توجه بیش از حد به کیفیت کولر گازی هم می دهد به طراحی هم اهمیت داده است و همیشه کولر گازی هایی با طراحی بسیار زیبا تولید می کند. طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت هیتاچی کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است.

کولر گازی اسپیلت دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود همچنین پنل داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است این فیلتر ها کار خود را انجام می دهند. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرار داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. رنگ های هر دو پنل سفید رنگ هستند و همین جلوه ی شیکی را به کولر می دهد و با سیار وسایل خانه سما ست می شود علاوه بر آن ورن هر دو یونیت سبک است و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد اما چون این کولر دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است پس یعد از نصب آن دیگر نیازی به جابه جایی نیست همچنین این کولر بسیار آسان نصب می شود ولی اگر شما هیچ اطلاعاتی از نصب ندارید بهتر است آن را به متخصص این کار بسپارید. امروزه کولر های جنرال جز پر فروش ترین محصولات بازار میباشند، یکی از این مدل های پر فروش کولر گازی جنرال گلد 14000 میباشد. 

طراحی کولر گازی هیتاچی 14000

کمپرسور اسکرول یا چرخشی

کمپرسور به عنوان قلب تپنده کولر گازی در نظر گرفته شده است و یکی از اجزای و قطعات هم در کولر گازی محسوب می شود وظیفه کمپرسور فشرده کردن گاز در داخل کولر است کمپرسور کولر گازی اینورتر هیتاچی 14000 اسکرول یا چرخشی است کار کرد این کمپرسور به این صورت است که گاز به داخل محفظه کشیده شده و در آن حبس می‌شود تا کمپرسور با فشرده کردن هوا حجم آن را کم کرده و سپس به سمت کندانسور هدایت می‌کند.

اسکرول یا چرخشی در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع کمپرسور اسکرول برای تراکم حجم بیشتری از گاز و رساندن ان به دما و فشار بالا، نسبت به روتاری کاربرد دارد. مکانیزم داخلی این کمپرسورها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که قطعه بالایی ثابت و قطعه پایینی متحرک می باشد و حرکت حلزونی متحرک، باعث فشرده شدن گاز بین این دو قطعه شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید.

از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم، طول عمر بالا، مصرف کمتر و کم شدن قطعات کولر اشاره کرد اما یکی از معایبی که کمپرسور اسکرول دارد قیمت بالای آن است و نسبت به کمپرسور پیستونی و روتاری قیمت اسکرول بالاتر است هزینه تعمیر در کولر گازی اسکرول کمتر است چون میزان خرابی کم است و در هنگام تعمیر است هزینه زیادی ندارد. بعنوان یک پیشنهاد جذاب میتوان  کولر گازی هیتاچی 24000 را به مشتریان گرامی معرفی کرد.

کمپرسور اسکرول کولر گازی هیتاچی 14000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Hitachi conditioning 14000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A+
ظرفیت سرمایش
14000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095992255

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست