×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : +A
گاز خنک کننده : R22
ظرفیت گرمایش : 14000
کمپرسور :اسکرول
سرعت فن : 3 سرعته
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد :سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر

 کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر دو تکه است و از دو بخش بیرونی و داخلی تشکیل شده است. بخش داخلی بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند.

از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته خود شرکت های سازنده تا حدی این مشکل را رفع کرده اند و در ساخت این کولر گازی از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند. این کولر گازی دارای گاز R22 است گاز نام برده شده دارای نقطه جوش بالایی است و در عرض چند دقیقیه محیط شما را خنک می کند.

کمپرسور اسکرول برای کولر گازی 14000 هیتاچی به کار رفته است این کمپرسور در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد از مهمترین مزایای این کمپرسور ها راندمان بالا صدای کم و طول عمر زیاد آن می باشد ولیکن قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر کمپرسورها دارند.

همان طور که در عکس می بینید کولر گازی هیتاچی 14000 طراحی بسیار شکیل، ساده و چشمگیری دارد و د ر همان نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند این کولر گازی با انواع فناوری تولید ور وانه بازار شده است در تابستان ها که هوا بسیار گرم است و گرمای آن هم قابل تحمل نیست کولر گازی بهترین وسیله برای خانه شما است که در وقت بسیار کمی خانه شما را خنک می کند.

در فروشگاه دوزین کالا انواع برند از کولر گازی با ظرفیت های متفاوت همچنین قیمت بسیار مناسب موجود می باشد کافی است که به سر شاخه کولر گازی ها سر بزنید و هر کولر گازی را که پسندیدید به کارکنان فروشگاه تماس بگیرید و محصول مد نظرتان سریع به دستتان می رسد هیتاچی  را همه می شناسند و با کیفیت محصوللاتش آشنایی دارند بنابراین ما از تعریف این برند پر فروش پرهیز می کنیم.

فیلتر انتی باکتری و ضد گرد و غبار هوای تصفیه شده و پاکیزه را پخش می نماید و به هیچ عنوان به ان الرژی نخواهید داشت. این فیلتر در کولر گازی هیتاچی تمامی الاینده ها نظیر گرد و غبار و باکتری را از بین می برد و در نتیجه هوایی سالم و پاکیزه را تنفس خواهید نمود. برچسب انرژی در این کولر گازی A++ است و نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. 

اگر نیاز به معرفی و راهنمایی کامل دارید پیشنهاد ما علاوه بر اینکه این محصول هیتاچی را بررسی میکنید، بررسی کولر گازی T3 جنرال لبخند 14000 بعنوان یکی دیگر از گزینه های خرید میباشد.

قیمت کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر

 عملکرد موتور اینورتر دیجیتال 

کولر گازی هیتاچی دارای هر دو عملکرد یعنی سرمایش و گرمایش می باشد و ظرفیت هر دو عملکرد 14000 است و تنها وقتی محیط شما را خنک می کند که دارای 10 تا 30 متر مربع باشد. اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ الکتریکی ، جریان و فرکانس را کنترل می کند. تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود، ظرفیت خنک کننده گرمایش را تغییر می دهد.

تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان مبرد تنظیم می کند ، در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند. اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد. در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند.

تهویه مطبوع غیر اینورتر بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد ، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​وتغییراتدما بسیار زیاد است. در نتیجه ، سیستم های تهویه مطبوع اینورتر نسبت به سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی بیشتری دارند. 

کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر

سایر امکانات کولر گازی اینورتر دار هیتاچی 

کولر گازی هیتاچی اینورتر دار  با عملکرد سرمایشی و گرمایشی می تواند مکان و فضایی به مساحت 10 تا 30 متر مربع را به راحتی خنک نماید و هوایی دلنشین و خنک را برایتان به ارمغان بیاورد. کمپرسور یکی از اصلی ترین اجزاء کولر گازی و قلب تپنده این دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است. کمپرسورهای کولر گازی علاوه بر میزان توان سرمایشی دارای انواع مختلفی هستند و سه نوع از آن ها در بازار موجود است که هریک از آن ها وظایف خاص خود را دارند.

کمپرسور های اسکرول در ظرفیت بالا مرد استفاده قرار می گیرد که دارای طول عمر بالا و صدای کمی می باشد. هیتاچی در طراحی کولر گازی 14000 اینورتر سرمایش و گرمایش از موتور  اینورتر استفاده کرده است. اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد.

با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. بر طبق استاندارد های جهانی کولر گازی هیتاچی دارای برچسب انرژی a است که نشان از کم مصرف بودن ان می باشد. کولر گازی هیتاچی 18000 یکی از محصولاتی میباشد که از بهترین گزینه های خرید میباشد.

امکانات کولر گازی هیتاچی 14000 اینورتر

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HITACHI 14000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
چراغ نشانگر -
تمیز كننده ی خودكار -
پره های ضد فرسایش -
تایمر 24 ساعته -
سیستم کاهنده رطوبت -
حالت خواب -
فیلتر آنتی باکتری نانو تیتانیوم
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
14000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995292

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست