×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی هیتاچی 18000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه ی انرژی : +A
فیلتر ضد باکتری :دارد
 گاز خنک کننده :R22
کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش : 18000
سرعت فن :    3 سرعته
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی هیتاچی 18000

شرکت هیتاچی در زمینه کولر گازی هر سال محصولات با کیفیت از نظر ظاهر و کارایی تولید و روانه بازار کرده اند و خوشبختانه هیتاچی همیشه در این زمینه موفق بوده است و برگه برنده از بین برند های دیگر در دستان هیتاچی است. هیتاچی برای کولر گازی 18000 موتور اینورتر قرار داده است تا بهینه انرژی به حداقل برسد و مصرف برق نیز کم شود. این موتور توانایی کم کردن انرژی به میزان 65 درصد و قدرت خنک کنندگی 60 درصد سریع تر از کولر گازی های معمولی است.

در واقع دو نوع کولر گازی اینورتر و بدون اینورتر در بازار موجود است که از نظر مصرف انرژی کولر گازی های اینورتر بسیار گزینه خوبی هستند پس در هنگام خرید به این گزینه توجه کنید که آیا کولر گازی با اینورتر یا بدون اینورتر است. کولر گازی هیتاچی دارای کمپرسور روتاری rotary است از مزایای این کولر گازی می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود.

این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود ، در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند. کولر گازی هیتاچی با ظرفیت 18000 به راحتی مکانی از 25 تا 50 متر مربع را خنک می کند.

همچنین این کولر گازی جزو کولر گازی های اسپلیت است کولر گازی های اسپلیت یکی از پر فروش ترین کولر گازی ها در بازار است که از دو تکه ایجاد شده است. پنل داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود پنل خارجی که شامل کمپرسور و کندانسور است وظیفه خنک کردن گاز مبرد را بر عهده دارند. یونیت خارجی و یونیت داخلی به وسیله لوله مسی به هم وصل می شوند و هوا یخنک از لوله ی مسی به یونیت داخلی منتقل می شود.

البته ناگفته نماند در هنگام نصب بهتر است که پنل خارجی را دور از نور آفتاب و باران قرار داد تا زود دچار فرسایش نشود. وزن هر دو پنل مناسب و قابل حمل هستند. اگر بخواهیم ظاهر کولر گازی را تحلیل کنیم اولین چیزی که به چشم می آید رنگ سفید آن است که با وسایل های دیگر خانه یتان ست می شود همچنین برند هیتاچی که در کولر گازی حک شده است و نشان از اصالت بالای کالا است همچنین یک دریچه که در صورت روشن شدن کولر گازی این دریچه باز می شود و هوا از آن بیرون می شود. خرید کولر گازی هیتاچی در بین انواع برندهای موجود در بازار یک گزینه بسیار عالی جهت خرید میباشد.

کولر گازی هیتاچی 18000

موتور اینورتر در کولر گازی هیتاچی 

اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ الکتریکی، جریان و فرکانس را کنترل می کند. تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود، ظرفیت خنک کننده گرمایش را تغییر می دهد. تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان مبرد تنظیم می کند،  در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند.

اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد. در مقابل سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. تهویه مطبوع غیر اینورتر بارها متوقف می شود و شروع می شود.

مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​وتغییراتدما بسیار زیاد است. در نتیجه ، سیستم های تهویه مطبوع اینورتر نسبت به سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی بیشتری دارند. کولر گازی هیتاچی دارای هر دو عملکرد یعنی سرمایش و گرمایش می باشد و ظرفیت هر دو عملکرد 18000 است و تنها وقتی محیط شما را خنک می کند که دارای 30 تا 50  متر مربع باشد. میتوان از بین دیگر برندها به کولر گازی جنرال شکار لبخند 18000 بعنوان یکی از محصولات با کیفیت اشاره کرد.

کولر گازی هیتاچی 18000

توابع و امکانات کولر گازی هیتاچی 18000

این کولرگازی با سریع ترین حالت خنک کننده و سرمایشی مناسب قادر است محیط اطرافتان را به دمایی مطلوب و دلپذیر برساند. سیستم سرمایش سریع Quick Cooling باعث می شود 20% سریع تر دمای هوا به حالت مطلوب برسد. با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید.

فیلتر تصفیه و فیلتر ضد باکتری با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

حالت خواب Sleep Mode می‌تواند خواب شبانه تان را شیرین تر کند. در نهایت سیستم تمییز کننده‌ی خودکار داخلی نظافت دستگاه و سلامت هوای تصفیه شده را تضمین خواهد کرد. این کولر دارای رده ی انرژِی +A  است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. کولر گازی هیتاچی دارای دو عملکرد یعنی سرمایش و گرمایش می باشد و ظرفیت هر دو عملکرد 18000 است و تنها وقتی محیط شما را خنک می کند که دارای30 تا 50 متر مربع باشد. اگر در انتخاب یک مدل نهایی جهت خرید هنوز تصمیم نگرفته اید میتوانید کولر گازی هیتاچی اینورتر 24000 را بعنوان یکی از مدل های مناسب برند هتاچی انتخاب کنید.

کولر گازی هیتاچی 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HITACHI 18000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
دارد
تعداد پنل
یک پنل
وزن
وزن یوینت داخلی : 38 کیلوگرم
سایر توضیحات
چراغ نشانگر - تمیز كننده ی خودكار - پره های ضد فرسایش - تایمر 24 ساعته - سیستم کاهنده رطوبت - حالت خواب - فیلتر آنتی باکتری نانو تیتانیوم - ظرفیت گرمایش : 18000 - سرعت فن : 3 سرعنه
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
18000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر یون بوزدایی بادوام - فیلتر ضد باکتری
اقلام همراه
شیلنگ مسی 5 متر
شناسه کالا
3320093995248

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست