×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی وستینگ هاوس 18000

دسته بندی: لوازم خانگی
رتبه ی انرژی :A
گاز خنک کننده :  R22
کمپرسور : روتاری
ظرفیت سرمایش : 18000
ظرفیت گرمایش :18000
تعداد پنل :تک پنل
سرعت فن : 4 سرعته
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی وستینگ هاوس 18000

 شرکت معتبر و بزرگ ویستینگ هاوس با تولید انواع کولر گازی با ظرفیت های مختلف توانسته سهم  قابل توجهی از فروش بازار را از آن خود کند یکی از محصولاتی که این شرکت تولید و روانه بازار کرده است. ظرفیت یکی از پارامتر های مهم در خرید کولر گازی است چرا که کولری با ظرفیت کم انتظار شما را در خنک کردن محیط برآورد نمی کند و کولر با ظرفیت بیشتر علاوه بر هزینه بیشتر، باعث خشک شدن هوا می شود و مصرف برق بالاتری دارد.

ظرفیت کولر گازی وستینگ هاوس 18000 است یعنی این کولر برای سالن هایی با مساحت  30 تا 50 متر مربع مناسب است. کمپرسور این کولر گازی از نوع روتاری است در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند کمپرسور روتاری هم قابلیت سرمایشی و هم قابلیت گرمایش را دارد روتورها شکل بسیار منحصر به فردی دارند و همچنین در جهت های مخالف و با کمی فاصله بین آنها چرخانده می شوند.

روتورها توسط کاپشن های خنک کننده پوشانده شده اند دو شفت روی تیغه ها قرار می گیرند که فعالیت خود را با کمک چرخ دنده های زمان بندی که در آن وصل شده اند قرار می گیرند. در کولر گازی وستینگ هاوس از گاز R22 استفاده شده است. این گاز دارای نقطه جوش بالاتری است و تاثیرات مخربی بر محیط زیست ندارد. به همین دلیل است که در بیشتر کولرهای تولید شده جدید از این گاز استفاده می شود.

معمولا همه ما در هنگام خرید کولر به میزان مصرف برق بسیار اهمیت میدهیم و همیشه به دنبال مدلی هستیم که از لحاظ مصرف بسیار پایین باشد تا هزینه های ناشی از قبض برق کاهش یابد و خوشبختانه این کولر دارای رده ی انرژِی A است و میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. کولرگازی وستینگ هاوس از کولر گازی های اسپلیت یا دیواری است یعنی از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است.

پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است و به دلیل سایز مناسبش می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. همچنین صدای پنل داخلی بسیار کم است و در هنگام روشن بودن صدای آن باعث مزاحمت شما نخواهد شد پنل خارجی در خارج از ساختمان نصب می شود و بهتر است آن را دور از دسترس باران و افتاب قرار داد. برند های دیگر نیز در فروشگاه دوزین موجود هستند که با کیفیت بالایی نیز عرضه میشوند یکی از این محصولات کولر گازی هیتاچی 18000 میباشد.

کولر گازی وستینگ هاوس 18000

طراحی و ساخت کولر گازی ویستینگ هاوس 18000

کولر گازی ویستینگ هاوس 18000 یکی از مدل های شیک و خوش طرحیست که شرکت ویستینگ هاوس با روانه آن به بازار خواست تا نظر سلایق اقشار مختلف جامعه را مورد پوشش قرار دهد. طراحی ساده و دلربا این کولر گازی بدون شک نظر هر کاربری را به سمت خود جلب می نماید. کولر گازی ویستینگ هاوس 18000 از کولر گازی های اسپلیت است کولر گازی های اسپلیت دارای دو پنل داخلی و خارجی است.

پنل داخلی سفید رنگ است و با تمام وسایل خانه شما ست می شود بر روی پنل داخلی یک صفحه نمایش در سمت راست وجود داد که دمای کولر گازی را نمایش می دهد. هوای کولر گازی از داخل پره های پخش می سود وقتی که کولر گازی را روشن می کنید داخل دریچه باز می شود و هوا از آن جا به شما می رسد. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی ویستینگ هاوس 18000 پره های ضد فرسایش است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد.

کولرگازی وستینگ هاوس 10000

 امکانات کولر گازی ویستینگ هاوس 18000

کولر گازی 18000 ویستینگ هاوس تا مکانی با مساحت 30 تا 50 متر مربع را خنک گرداند. گاز مبرد در این کولر گازی از نوع r22 است. این گاز ها یکی از قدیمی ترین گاز ها است این گاز دارای ویژگی های شیشمایی مشخصی است در سیستم های برودتی قابل استفاده است و قیمت آن ها نسبت به کولر گازی r410 ارزان تر است. کولر گازی 18000 ویستینگ هاوس دارای کمپرسور روتاری است کمپرسور قلب مبرد است که در آن اوپراتور مبرد گازی را با فشار کم تامین می کند و آن را تا فشار بیشار زیاد می کند.

پس از این عمل دما و فشار بخار زیاد می شود و در اثر این عمل دمای مناسب رخ می دهد و به کندانسور تحویل داده می شود. یک کمپرسور از دو مولفه به نام منبع تغذیه و مکانیزم فشرده سازی پیستون و پره و ... تشکیل شده است. در مورد کمپرسور هوا مکانیم فشرده سازی در واقع هوای جو را فشرده می کند. کمپرسور های روتاری داری ظرفیت کم و صدای کم هستند.

ناحیه کاربرد این کولر کولر گازی t3 است یعنی فقط برای مناطق گرم و حاره ای مانند زاهدان، سیستان و بلوچستان، کرمان و.... جوابگو است. برچسب انرژی این کولر گازی A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی 18000 ویستینگ هاوس است. فیلتر بهداشتی از کولر گازی 18000 ویستینگ هاوس می باشد که تمامی باکتری و گرد و غبار موجود در هوا را از بین می برد.

با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند.  شما میتوانید کولرگازی وستینگ هاوس 10000 را بعنوان یک مدل محبوب و پرطرفدار بعنوان یک گزینه خرید لحاظ کنید.

کولرگازی وستینگ هاوس 10000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18000 westinghouse

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست