×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولرگازی وستینگ هاوس 10000

دسته بندی: لوازم خانگی
رتبه ی انرژی : A
گاز خنک کننده :R22
کمپرسور : روتاری
ظرفیت سرمایش :10000
تعداد پنل : تک پنل
ظرفیت گرمایش : 10000
سرعت فن :  4 سرعته
عملکرد :سرمایشی-گرمایشی

 

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولرگازی وستینگ هاوس 10000

شرکت وستینگ هاوس هر ساله با تولید کولر گازی های با کیفیت طرفدارن زیادی را به خود جذب می کند کولر گازی وستینگ هاوس دارای ظرفیت 10000 است ظرفت 10000 برای سالن هایی با متراژ 10 تا 20 متر مربع مناسب است و اگر سال هایی با ابعاد بزرگتر دارید بهتر است که کولر گازی با ظرفیت بالاتر بخرید چون محیط شما را خنک نمی کند و اگر محیط های کوچک دارید بهتر است که کولر گازی هایی با ظرفیت کم انتخاب کنید چون هوای داخل خانه شما بیش از حد سرد خواهد شد.

گاز R22 و کمپرسور روتاری و قابلیت تنظیم حالت از دیگر مزیت های کولر گازی 10000 وستینگ هاوس است. کولر گازی وستینگ هاوس برای مناطق با آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای یعنی T1 و T3 تولید و طراحی شده است پس بهتر است ساکنین مناطق شمال و جنوب کشور از این مدل کولر گازی تهیه نمایند. گاز R22 این کولر سرمای بیشتری برای شما ایجاد میکند و موجب میشود که خانه ی شما سریع خنک شود.

 در کولر گازی ها از 3 نوع کمپرسور یعنی کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول و کمپرسور پیستونی استفاده می شود کمپرسور کولر گازی 10000 وستینگ هاوس نقش بسیاری را در کولر گازی دارد از ویژگی های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم و مصرف بهینه آن اشاره کرد همچنین این نوع کمپرسور ها قدرتمند تر از کمپرسور های پیستونی هستند.

همان طور که می دانید کولر گازی های اسپلیت یا دیواری دارای دو پنل داخلی و خارجی هستند در کولر گازی وستینگ هاوس 10000 وزن هر دو پنل مناسب است و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار در واحد های داخلی باید آن را تمیز کرد در صورتی که فیلتر هوای پر از گرد و غبار باشد جریان هوا نیز کاهش می یابد و ظرفیت خنک کننده نیز کاهش می یابد.

 گاز مصرفی کولر گازی 10000 در مشخصات فنی  R22درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن نیز بالا است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. مصرف انرژی در این این کولر گازی A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. اگر نیاز به معرفی محصولی از دیگر برندها دارید میتوان کولر گازی 12000 سه وجهی سامسونگ AR12 را به شما پیشنهاد کرد.

طراحی و ساختار کولر گازی وستینگ هاوس 10000

این نوع کولر گازی با دو عملکرد سرد و گرم ان را تولید و روانه بازار کرده است دو عملکرد سرد و گرم آن می توان هم در فضل گرم سال و هم در فصل سرد سال از آن استفاده نمود. کولر گازی ویستینگ هاوس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این کمپانی نام دار و با کیفیت  به دلیل اعتبار این کمپانی در سایر کشور ها روز به روز بر کیفیت محصولات خودشان می افزایند.

کولر گازی یکی از جدیدترین تهویه کننده ها هستند که در چند سال گذشته جایگاه ویژه ایی بر ای خود پیدا کرده اند و شاید تا چند سال آیند جایگاه همه انواع کولر های آبی و پنکه ها را بگیرند زیرا استفاده از انها بسیار راحتتر و خوشایند تر است. تولید کننده گان انواع کولر گازی ها کولر ها را در چهار مدل اصلی تولید میکنند که شامل کولر های پنجره ایی، پرتابل، ایستاده و اسپیلت هستند.

هر کدام دارای ویژگی های مخصوصی هستند اما پنجره ایی، ایستاده و پرتابل یک تیکه ایی هستند و کولر های اسپیلت دو تیکه ایی هستند که از یک بخش موتور و یک پنل تشکیل شده اند که کولر گازی وستینگ هاوس 10000 یکی از مدل کولر های اسپیلت دو تیکه ایی است که در ظرفیت 10هزار تولید شده است و دارای ویژگی های بسیاری با طراحی بسیار زیبایی است.

کولر گازی 10000 برای یک مکان 10 تا 20 متری بسیار مناسب است. همچنین این کولر گازی ویستینگ هاوس آن را با قابلیت های سرمایشی و گرمایشی تولید کرده است که میتوان از این مدل کولر هم در فصل های گرم و هم در فصل های سرد مورد استفاده قرار دارد. 

کمپرسور پر قدرت روتاری 

کمپرسور منظور همان موتور هر وسیله ی برقی است که اصلی ترین عضو هر وسیله برقی است که اکثر ویژگی های دیگر آن به نوع کمپرسور بستگی دارد. به طور کلی در انواع کولر ها 3 مدل اصلی کمپرسور به کار برده میشود که شامل روتاری، اسکرول، پیستونی هستند و هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند که لازم است قبل از خرید کولر به نوع  کمپرسور آن توجه شود که در کولر گازی وستینگ هاوس 10000 کمپرسور روتاری و فوق کم مصرف استفاده شده است.

انچه در تفکر اولیه در مورد وسایل برقی بسیار مهم است میزان مصرف انرژی برق انها است که هر چه پایین تر باشد باب میل استفاده کننده است مخصوصا که کولر ها از وسایل بسیار پر مصرف خانگی هستند از این رو خریداران انواع مدل های کولر گازی بسیار به میزان مصرف برق کولر ها توجه میکنند که خوشبختانه در سری های جدید میزان مصرف برق در کولر ها تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است به طوری که در کولر گازی وستینگ هاوس 10000 تا 76 درصد کاهش مصرف برق را داریم.

از دیگر ویژگی های خوبی که کمپرسور قدرتمند روتاری دارد میتوان به طول عمر بسیار بالا با میزان صدای بسیار پایین را دارد که استفاده از آن را هزار برابر بهتر کرده است. فیلتر بهداشتی که در یونیت داخلی قرار دارد هنگام پخش هوا تمامی الایند و باکتری های موجود در ان را به کلی از بین می برند و هوایی تمیز و پاکیزه ای را پخش می نمایند.  کولر گازی وستینگ هاوس 18000 در بین انواع مدلهای شرکت وستینگ هاوس یکی از مدل هی خاص این شرکت میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
white-westinghouse 10000BTU

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست