×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی پاناسونیک 18000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
گاز خنک کننده :R22
ظرفیت گرمایش :  18000
تعداد پنل :تک پنل
کمپرسور :اسکرول
نوع : تروپیکال
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی پاناسونیک 18000

کولر گازی پاناسونیک 18000 با ظرفیت 18000 و ساخت برند پاناسونیک تولید و روانه بازار شده است. کولر گازی پاناسونیک با ظرفیت 18000 برای سالن های با متراژ 30 تا 50 متر مربع جوابگو است و اگر فضای سالنتان زیاد تر از این باشد باید کولر گازی هایی با ظرفیت بالاتری بخرید.

چون این کولر در دسته کولر گازی های اسپلیت قرار گرفته است ظاهری شیک و دلربا را دارد و در همان نگاه اول شما را مخاطب خود قرار می دهد. نصب این کولر گازی بسیار آسان است پنل داخلی که دارای رنگ سفید می باشد در داخل خانه نصب می شود وجود یک لوگوی پاناسونیک panasonic در وسط پنل داخلی اصالت و اعتبار کالا را به دوش می کشد.

در بخش پایین دریچه های مخفی را می بینید هنگامی که کولر گازی را روشن می کنید این دریچه ها باز می شوند و هوا از طریق این دریچه ها خارج می شود. پنل خارجی هم در خارج از ساختمان نصب می شود. هر دو پنل دارای بدنه مقاوم می باشند و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما بهتر است که پنل خارجی را بر روی چهار پایه ای و دور از نور افتاب و باران قرار داد تا زود دچار فرسایش نشود.

عملکرد دو کاره یعنی سرد و گرم این کولر گازی باعث شده است تا کارایی این کولر گازی بالا رود و همچنین دیگر نیازی نباشد که در هر فصلی آن را جابه جا نمایید. برچسب انرژی این کولر گازی A+ است که نشان از کم مصرف بودن این کولر گازی را می دهد. این کم  مصرف بودن را مدیون موتور اینورتر هستیم این موتور با حذف تسمه و قطعات اضافی در کولر گازی باعث شده تا سر و صدا در کولر گازی بسیار کم شود و در هنگام روشن شدن و موقع خواب مزاحمتی برای شما ایجاد نکند.

کولر گازی پاناسونیک 18000 دارای قابلیت راه اندازی مجدد است یعنی وقتی که برق قطع شود یا کولر گازی خاموش شود همان دستورات و اعمالات قبل از خاموشن شدن کلر دوباره انجام داده می شود.  یکی دیگر از قابلیت های که بسیار مهم است قابلیت حالت خواب است این قابلیت در هنگام استراحت و خواب فعال نمایید چون دیگر نه صدایی می شنوید و دمای خانه یتان نه سرد است و نه گرم و دیگر لازم نیست هر چند دفعه از خواب بیدار شوید و دما را کم یا زیاد کنید. 

قیمت کولر گازی پاناسونیک در فروشگاه دوزین کالا با توجه به اینکه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است بسیار منطقی به نظر می رسد و می توان گفت که با خرید این کولر گازی تا سالیان سال  دیگر نیاز به خرید مدل جدیدی نخواهید داشت.

قیمت کولر گازی پاناسونیک 18000

طراحی کولر گازی پاناسونیک 18000

طراحی هم یکی از ویژگی مهم در کولر گازی محسوب می شود. کولر گازی اسپیلت پاناسونیک 18000 دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود. همچنین پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است فیلتر ها دست به کار می شوند. جریان هوا را در حالت های گوناگونی قرار می دهد تا هوا به تمام قسمت های اتاق برسد.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می گردد بهتر است که آن را بر روی چهار پایه ای و دور از نور آفتاب قرار داد تا زود دچار زنگ زدگی و فرسایش نشود. البته یک لایه از جنس طلا در بین پره های کمپرسور به چشم می خورد که برای جلوگیری از فرسایش و خوردگی و افزایش طول عمر کمپرسور به کار رفته است.

وقتی که به ظاهر این کولر گازی نگاه می کنید طراحی ساده ای و یک برند پاناسونیک در وسط می بینید که نشان از اصالت بالای کالا است. همین جلوه ی شیکی را به کولر گازی می دهد. رنگ سفید هر دو پنل سفید است که با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

کولر گازی پاناسونیک 18000 ضد زنگ و با پوشش عایقی است که شما می توانید مدت های زیادی بدون اینکه کارایی های ان کاهش یابد از ان استفاده کنید و از عملکرد ان لذت ببرید. با خرید این کولر گازی پاناسونیک یک ریموت کنترل دریافت می کنید که به راحتی می توان تابع ها و برنامه های خاص را بر روی این کولر گازی اجرا کرد. جهت بررسی بیشتر و دسترسی به گزینه های متفاوت جهت خرید میتوانید کولرگازی اجنرال 18000 را مورد بررسی قرار دهید.

طراحی کولر گازی پاناسونیک 18000

کمپرسور اسکرول 

کمپرسور به عنوان قلب تپنده کور گازی در نظر گرفته شده است و یکی از اجزای و قطعات هم در کولر گازی محسوب می شود. وظیفه کمپرسور فشرده کردن گاز در داخل کولر است. کمپرسور کولر گازی پاناسونیک 18000 اسکرول یا چرخشی است، کار کرد این کمپرسور به این صورت است که گاز به داخل محفظه کشیده شده و در آن حبس می‌شود تا کمپرسور با فشرده کردن هوا حجم آن را کم کرده و سپس به سمت کندانسور هدایت می‌کند.

اسکرول یا چرخشی در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع کمپرسور اسکرول برای تراکم حجم بیشتری از گاز و رساندن ان به دما و فشار بالا، نسبت به روتاری کاربرد دارد. مکانیزم داخلی این کمپرسورها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که قطعه بالایی ثابت و قطعه پایینی متحرک می باشد و حرکت حلزونی متحرک، باعث فشرده شدن گاز بین این دو قطعه شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید.

از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم، طول عمر بالا، مصرف کمتر و کم شدن قطعات کولر اشاره کرد اما یکی از معایبی که کمپرسور اسکرول دارد قیمت بالای آن است و نسبت به کمپرسور پیستونی و روتاری قیمت اسکرول بالاتر است هزینه تعمیر در کولر گازی اسکرول کمتر است چون میزان خرابی کم است و در هنگام تعمیر است هزینه زیادی ندارد.  کولرگازی پاناسونیک 24000 از دیگر مدل های این برند می باشد که ظاهری بسیار شیک دارد بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد.

کولر گازی پاناسونیک 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Panasonic Inverter CU-K18PKF

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1
ابعاد
ابعاد پنل داخلی : 290x1070x235 میلی متر H/W/D - ابعاد پنل خارجی : 540x780x289 میلی متر H/W/D
وزن
وزن پنل داخلی : 12 کیلوگرم - وزن پنل خارجی : 38 کیلوگرم
سایر توضیحات
ظرفیت گرمایش : 18000 - نوع : تروپیکال
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش-گرمایش
ظرفیت سرمایش
18000
میزان پرتاب باد
12 متر
حداکثر طول لوله کشی
25 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
20 متر
بازدهی سرمایش EER
9.05
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
کابل برق - پیچ های اتصال - ریموت کنترل
شناسه کالا
3320093995211

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست