×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولرگازی پاناسونیک 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :+A
گاز خنک کننده : R22
ظرفیت سرمایش : 24000
کمپرسور :اسکرول
تعداد پنل : تک پنل
سرعت فن : 4 سرعته
عملکرد : سرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولرگازی پاناسونیک 24000

کولر گازی پاناسونیک با ظرفیت 24000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گازی پاناسونیک دو تکه است و از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است.

پنل داخلی که ظاهری بسیار شیک دارد بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند.

از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند و در برابر نور آفتاب و باد باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

گاز این کولر گازی R22 است این گاز از کم مصرف ترین گاز موجود در کولر گازی است که هوا را در زمان خیلی کمی خنک می سازد. با قابلیت سرعت چرخش فن می توان آن را مطابق با شرایط آب و هوایی محیط در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود. سیستم سرمایش سریع نیز از دیگر ویژگی های کولر گازی جنرال شکار لبخند می باشد، این قابلیت در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت مکان مورد نظرتان را خنک می گرداند.

این کولر دارای ناحیه کاربرد T1 و t3 است و نشان می دهد که کولر گازی پاناسونیک 24000 برای مناطق معتدل و خنک جوابگو است. اگر فضای شما زیاد است باید کولر گازی با ظرفیت بالا بخرید تا محیط شما را خنک کند و اگر محیطی با ظرفیت کم دارید باید کولر گازی با ظرفیت کم بخرید تا محیط شما بیش از حد سرد نشود.

بهتر است که بدانید پارامترهای مهم در کولر گازی قیمت کولر گازی، ظرفیت سرمایشی کولر گازی، تکنولوژی اینورتر، کیفیت ساخت بالا، امکانات و توابعی مانند چرخش به راست و چپ، چرخش به بالا و پایین، چرخش 4 جهته ی هوا، قابلیت راه اندازی مجدد خودکار، سیستم کاهنده ی رطوبت و ...می باشند پس حتما قبل از خرید باید در مورد آن ها سوال شود. اگر محصولات پاناسونیک نظر شما را جهت خرید جلب نکرده است میتوانید با خرید کولر گازی گری 24000 دی ماتیک اینورتردار لذت یک خرید با کیفیت را تجربه کنید.

کولر گازی پاناسونیک 24000

طراحی کولر گازی پاناسونیک 24000

کولر گازی پاناسونیک 24000 دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر کدام از ان ها دارای طراحی خاصی می باشند. یونیت خارجی را باید در بیرون از منزل روی پشت بام نگهداری نمود تا در معرض هوا باشد و هوا را با کیفیت بالایی سرد یا گرم نماید. این یونیت در طول روز در برابر شرایط اب و هوایی مختلف قرار می گیرد از این رو کیفیت ان اهمیت بالایی دارد. پاناسونیک پنل خارجی را با مقاومت بالایی تولید نموده که در برابر تمام شرایط چه سرد و چه گرم سازگاری بالایی دارد و می تواند سال های زیادی با کیفیت بالا کار کند.

پنل داخلی بر خلاف کولر های ابی بر روی دیوار نصب می شود و تا سال های زیادی برداشته نخواهد شد، از این رو طراحی ان اهمیت بالایی دارد. پاناسونیک با دقت فراوانی این یونیت را تولید نموده که زیبایی خاصی دارد و می تواند بر شیک بودن اتاق نشیمن بیفزاید. یونیت داخلی هوا را از طریق لوله مسی دریافت می نماید و با استفاده از پره های ضد زنگ به چرخش در می اورد.

این پره ها هوا را به صورت یکسان پخش می کنند و در نتیجه تمام فضای اتاق به صورت یکنواخت سرد خواهد شد. البته شما هم می توانید جهت این پره ها را به هر سمتی هدایت کنید. وزن هر دو یونیت بسیار مناسب است و به راحتی قابل حمل و نقل می باشند همچنین ابعاد مناسب آن از محل های از پیش تعیین شده به خوبی جای میگرد. 

کولر گازی پاناسونیک 24000

کمپرسور روتاری و سایر قابلیت های کولر گازی پاناسونیک 24000

کولر گازی پاناسونیک 24000 دارای کمپرسور روتاری است این کمپرسور راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است.

این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی A می باشد که نشان از کم مصرف بودن کولر می دهد همچنین می تواند نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد. 

مشخصات فنی کولر گازی پاناسونیک 24000 ناحیه کاربردی T3 درج شده است از دیگر ویژگی هایی که باید حتما به آن توجه کرد مناطقی است که شما در آن زندگی می کنید. اگر در مناطق گرمسیری مانند سیستان و بلوچستان هستید حتما از ناحیه کاربردی T3 را بخرید تا سالن ها و اتاق هایتان از نظر خنک کردن بهتر عمل کند اما اگر در مناطق خنک زندگی می کنید کافی است که ناحیه کاربردی T1 را انتخاب نمایید. 

کولر گازی 24000 پاناسونیک از دیگر مدل های این برن می باشد که فیلتر بهداشتی، سه سطح جریان برق، قابلی تمیز کندگی پنل داخلی به صورت خودکار، فناوری حالت خواب و تنظیم جهت باد از ویژگی های کولر گازی 24000 پاناسونیک است.

کولر گازی پاناسونیک 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PANASONIC CS-PC24MKF

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست