×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی 24000 پاناسونیک

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :A
گاز خنک کننده : R22
کمپرسور :روتاری
تعداد پنل : تک پنل
ظرفیت سرمایش :  24000
سرعت فن :4 سرعته
عملکرد : سرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی 24000 پاناسونیک

کولر گازی پاناسونیک 24000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است یعنی شما می توانید در هر دو فصل سال یعنی زمستان و تابستان از این کولر گازی استفاده نمایید و نیازی به جابه جایی آن نیست. کولر گازی 24000 پاناسونیک از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 24000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 40 تا 70 متر مربع است. 

گاز مصرفی کولر گازی  ال جی 24000در مشخصات فنی  R22درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار پایین تر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی هم دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز هم تا حدی پایین است. مصرف انرژی در این این کولر گازی A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. 

کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است. کمپرسور استفاده شده برای کولر گازی 24000 پاناسونیک روتاری است. این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 24000 مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند که میتوان بر روی آن های برد اینورتر نسب کرد و تا حد بسیار زیادی در مصرف آنرژی در آنها صرفه جویی خواهد شد. از ویژگی های کولر گازی پاناسونیک 24000 سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

نوع برق مصرفی کولر گازی 24000 پاناسونیک تک فاز است و و برق تک فاز هم تنها از دو رشته ی فاز ونول تشکیل شده است البته بهتر است بدانید که کولر گازی های اسپلیت دارای برق مصرفی تک فاز و کولر گازی های ایستاده دارای برق مصرفی 3 فاز هستند. در لیست مشخصات فنی کولر گازی پاناسونیک 24000 ناجیه کاربرد T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی گرم مناسب است و اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید بهتر است که ناحیه کاربرد T3 را بخرید چون تنها این ناحیه سالن های شما را خنک می کند.

فیلتر بهداشتی، سه سطح جریان برق، قابلی تمیز کندگی پنل داحلی به صورت خودکار، فناوری حالت خواب و تنظیم جهت باد از ویژگی های کولر گازی 24000 پاناسونیک است. با خرید کولر گازی اجنرال 24000 که از نظر کیفیت و قدرت با محصولات پاناسونیک هم رده میباشد میتوانید تجربه لذت یک سرمایش مطلوب را کسب کنید.

کولر گازی پاناسونیک 24000

طراحی و ظاهر کولر گازی 24000 پاناسونیک 

طراحی هم یکی از ویژگی مهم در کولر گازی محسوب می شود. کولر گازی اسپیلت 24000 پاناسونیک دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود. همچنین پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است فیلتر ها دست به کار می شوند. جریان هوا را در حالت های گوناگونی قرار می دهد تا هوا به تمام قسمت های اتاق برسد.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می گردد بهتر است که آن را بر روی چهار پایه ای و دور از نور آفتاب قرار داد تا زود دچار زنگ زدگی و فرسایش نشود. البته یک لایه ضد فرسایش در بین پره های کمپرسور به چشم می خورد که برای جلوگیری از فرسایش و خوردگی و افزایش طول عمر کمپرسور به کار رفته است.

وقتی که به ظاهر کولر گازی 24000 پاناسونیک نگاه می کنید طراحی بسیار ساده ای دارد و در پنل داخلی فقط یک لوگوی شرکت پاناسونیک موجود است. هوا هم از دریچه های پایین پنل داخلی وارد منزل شما می شود هر وقت کولر را روشن کنید دریچه ها هم باز می شوند.

هر دو پنل کولر گازی 24000 پاناسونیک سفید است که با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود. کولر گازی جنرال شکار لبخند ضد زنگ و با پوشش عایقی است که شما می توانید مدت های زیادی بدون اینکه کارایی های ان کاهش یابد از ان استفاده کنید و از عملکرد ان لذت ببرید. با خرید این کولر گازی طرح لبخند یک ریموت کنترل دریافت می کنید که به راحتی می توان تابع ها و برنامه های خاص را بر روی این کولر گازی اجرا کرد. 

طراحی کولر گازی پاناسونیک 24000

سایر توابع و امکانات کولر گازی 24000 پاناسونیک 

کولر گازی پاناسونیک 24000 و دو عملکرد مساحتی  40 تا 70 متری  را می تواند خنک کند اگر سالن هایی با مساحت بالا دارید بهتر است که گولر گازی با ظرفیت بالاتر بخرید چون محیط شما اصلا خنک نمی شود و اگر سالنی با متراژ کم تر دارید حتما ظرفیت کم تری بخرید چون محیط شما هم بیش از حد سرد خواهد شد و مجبور خواهید بود زود زود کولر را خاموش کنید.

یکی از ویژگی های این کولر گازی سیستم سرمایش سریع است که اول حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت عادی تغییر می کند تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید.

 کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است. کمپرسور استفاده شده برای کولر گازی پاناسونیک 24000 روتاری است. این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 36000 مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند که میتوان بر روی آن های برد اینورتر نسب کرد و تا حد بسیار زیادی در مصرف آنرژی در آنها صرفه جویی خواهد شد.  کولر گازی پاناسونیک 18000 از دیگر مدل های این برند میباشد که با ظرفیت 18000 و ساخت برند پاناسونیک تولید و روانه بازار شده است.

کولر گازی پاناسونیک 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PANASONIC CU-PC24TKF

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست