×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری لومو معمولی 9000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A
گاز خنک کننده : R22
ظرفیت گرمایش : 9000
کمپرسور :اسکرول
توان مصرف برق :5300 وات
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات و ویژگی های کولر گازی گری لومو معمولی 9000

کولر گازی گری با ظرفیت 9000 برای اتاق ها یا سالن ها بسیار کوچک تولید شده است ظرفیت 9000 برای محیط هایی با متراژ 5 تا 20 متر جوابگو است کولر گازی گری لومو معمولی از کولر گازی های اسپلیت است  پنل خارج که در پشت بام نصب می گردد بهتر است در آن چهار پایه ای گذاشته شود و بدنه مستحکمی را هم دارد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد اما بهتر است که آن را در برابر نور آفتاب یا در معرض باران قرار ندهید تا زود فرسایش نشود.

پنل داخلی آن رنگ سفید است و با تمام لوازم خانه شما ست می شود ابعاد هر دو پنل مناسب است و از مکان های از پیش تعیین شده زود جای می گیرد. بالای پنل داخلی دریچه هایی دیده می شود که هوا از آن جا خارج می شود. کندانسور این کولر گازی دارای پوشش طلایی بوده و همین پوشش باعث میشود که کندانسور کولر شما در برابر خوردگی و زنگ ضدگی بسیار مقاوم گردد و مدت زمان بسیار طولانی تری برای شما کار کند.

کولر گازی گری لومو سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. کولر گازی 9000 دارای ناحیه کاربرد و نوع شرایط آب و هوایی T3 می باشد که برای نواحی حاره ای و بسیار گرم، بهترین گزینه است.

کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است کمپرسور استفاده شده است. کمپرسور کولر گازی گری 9000 لومو معمولی اسکرول است که دارای ظرفیت بالایی می یاشد. قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد از دیگر ویژگی های کولر گازی گری می باشد، که متناسب با شرایط آب و هوایی می توانید سرعت کولر گازی را در یکی از 3 حالت قرار دهید.

گاز مصرفی کولر گازی گری R22 است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار بالاتر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است.

قیمت کولر گازی گری لومو معمولی 9000

ساختار شکیل و چشمگیر 

کولر گازی گری لومو معمولی دارای ظرفیت 9000 است این کولر را میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد به این دلیل که دارای هر دو حالت های سرمایشی و گرمایشی است برای مناطق معتدل بیشتر پیسنهاد میشود زیرا میتوان علاوه بر فصل های گرم در فصل های سرد نیز از قابلیت سرمایشی آن استفاده نمود.

هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد. می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند. پ

نل داخلی کولر گری 9000 طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت گری درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است.

وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد روی پنل داخلی این کولر گازی، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی گری رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید. همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد.

کولر گازی گری لومو معمولی 9000

 کمپرسور Scroll و ناحیه کاربرد

شرکت گری برای کولر گازی 9000 گری کمپرسور اسکرول استفاده کرده است این کمپرسور یکی از بهترین کمپرسور ها است اما قیمت آن ها بالاتر  از دو کمپرسور دیگر است همان طور که می دانید.

در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند.

حضور کمپرسور بسیار مهم است و به عنوان قلب کولر گازی محسوب می شود. کمپرسور اسکرول از دو صفحه ی مارپیچی درست شده است که یکی متحرک است و دیگری ثابت میباشد و زمانی که گاز به دورن این دو صفحه وارد میشود این دو مارپیچ با هم سبب فشرده شدن گاز میشوند و به دلیل همین دو صفحه ی مارپیچی این نوع کمپرسور را مارپیچی نیز مینامند. 

کمپرسور اسکرول برای مناطق گرمسیر به دلیل قدرت بالایی که دارند بسیار مناسب است که از دیگر ویژگی های این مدل کمپرسور میتوان به میزان صدا بسیار کم با طول عمر بالا اشاره کرد کولر گازی گری لومو  9000 دارای ناحیه ی کاربرد T3 است و برای شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای مناسب است.

یعنی این کولر گازی برای مناطق جنوب کشور بهترین پاسخگویی را خواهد داشت البته ناگفته نماند شما می توانید سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

کولر گازی گری 12000 لومو هم از کولر گازی های اسپلیت است که دارای عملکرد سرد و گرم می باشد و با ظرفیت 12000 محیطی 10 تا 25 متر مربع را خنک می کند این کولر گازی از امکانات متوعی برخوردار است.

کولر گازی گری لومو معمولی 9000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
gree 9000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
کم صدا
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
B
مناسب برای فضای
15 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
9000
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095995233

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست