×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : +A
گاز خنک کننده :  R410a
ظرفیت گرمایش : 24000
کمپرسور : اینورتر خطی
مناسب برای فضای : حدود 80 متر
عملکرد :سرمایشی-گرمایشی
میزان صدا : 63 داخلی-68 موتور
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات و ویژگی های کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر

کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر با دو عملکرد سرد و گرم وارد بازار شده است. قیمت کولر گازی گری نسبت به کارایی که دارد بسیار مناسب می باشد. اگر قصد خرید این کولر گازی را دارید بهتر است که سالن هایتان مساحتی از 50 تا 80 متر مربع باشد تا سالن نه زیاد سرد شود و نه گرم. این کولر گازی به دلیل عملکرد گرمایشی می توان در فصل زمستان هم از آن استفاده کرد و دیگر نیازی به جابه جای آن نیست.

هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری 24000 را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد. می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند.

پنل داخلی کولر گری طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت گری درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است.  پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

 پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی گری رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند.

شرکت گری برای کولر 24000 لومو اینورتر از برق مصرفی تک فاز استفاده نموده و برای خنک سازی هوا از گاز مبرد R410 بهره گرفته است. این گاز دوستدار محیط زیست می باشد و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

برچسب انرژی در کولر گازی گری +A می باشد که نشان از مصرف پایین انرژی در کولر گازی گری دارد. کولر گازی لومو اینورتر گری متناسب مکان هایی با شرایط اب و هوایی معتدل، مرطوب، گرم و خشک یعنی t1 و t3 است و در این نقاط می تواند بهترین استفاده را داشته باشد.

در مشخصات فنی این کولر کمپرسور اینورتر خطی درج شده است که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. اگر تصمیم به خرید کولر با این قدرت سرمایش را دارید میتوانید کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000 را نیز در بین گزینه های خرید قرار دهید.

قیمت کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر

موتور اینورتر خطی 

اینورتر یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی به حساب می آبد البته توجه داشته باشید قیمت کولر ها با وجود اینورتر هم کمی زیاد شده است در کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر موتور قدرتمندی استفاده شده که مصرف انرژی و سر و صدای پایینی را به همراه دارد.

در سایر کولر گازی ها هنگام خاموش شدن اسپلیت دیواری موتور ان نیز به کلی خاموش می شود، ولی در کولر گازی گری موتور به کلی خاموش نخواهد شد تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و برای دوباره خنک شدن هوا انرژی کم تری مصرف می شود.

دو مدل کولر گازی اینورتر دار و بدون اینورتر در بازار موجود است که هر یک از این دو کارایی هایی دارد ما اینورتر دار بهتر عمل می کند و طول عمر بالایی به همراه دارد کولر گازی گری هم دارای موتور اینورتر است موتور اینورتر در کمپرسور کولر گازی به معنای دور متغیر است. کمپرسور هایی که دارای فناوری اینورتر می باشند، کمپرسور آنها دورانی بوده و سرعتشان هم متغیر است.

یعنی زمانی که دمای محیط به دمای دلخواه رسید، کولر گازی خاموش نمی شود بلکه سرعت آن کاهش می یاید و دور آن کم می شود. و زمانی هم که نیاز باشد با دور و سرعت بالا کار کند، نیازی به مصرف انرژی زیاد ندارد و با صرف انرژی بسیار کم شروع به کار می کند و با سرع بالا شروع به چرخش خواهد کرد. از آنجایی که عامل اصلی مصرف انرژی استارت کردن و روشن و خاموش کردن می باشد، کولر گازی اینورتر با فناوری اینورتر خاموش و روشن نمی شود، و تنها دور آن تغییر می کند.

کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر

کمپرسور اسکرول و سایر قابلیت ها 

کمپرسور این کولر گازی از نوع اسکرول یا چرخشی است از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم، ظرفیت بالا و طول عمر بالا اشاره کرد. گاز مصرفی کولر گازی 24000 لومو اینورتر در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار پایین تر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است.

صدای پنل داخلی 63 و موتور پنل خارجی 68 است این صدا بسیار کم است و در هنگام روشن بودن صدای آن ها باعث ازار و اذیت شما نمی شود. . فیلتر تصفیه هوا و فیلتر ضد باکتری با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد. تمامی ویژگی ها و امکانات با استفاده از یک ریموت کنترل قابل اجرا هستند. 

کولر گازی گری 18000 دی ماتیک از دیگر مدل های این برند می باشد که با ظرفیت 18000 برای مساحت هایی با 30 تا 50 تر مربع گزینه خوبی است و با طراحی خاصی که دارد در سالن های شما چشمگیر خواهد بود.

کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
gree 24000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
63 داخلی-68 موتور
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش و گرمایش
رده انرژی
++A
مناسب برای فضای
حدود 80 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
13
ظرفیت سرمایش
24000
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095995266

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست