×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
فیلتر ضد باکتری : دارد
جریان هوا چندگانه  :دارد
گاز خنک کننده :  R410
ظرفیت گرمایش : 24000
مناسب برای فضای :حدود 80 متر
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
میزان صدا : 63 داخلی-68 موتور
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات و ویژگی های کولر گازی گری 24000 دی ماتیک

خرید کولر گازی گری 24000 دی ماتیک انتخاب عالی خواهد بود. کولر گازی 24000 گری از نوع دیواری است و با توجه به طراحی دیواری که دارد از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است.پنل بیرونی کولر گازی در بیرون از سالن مورد نظر قرار می گیرد و برای اینکه از فرسودگی و زنگ زدگی آن ممانعت شود بهتر است که آن را بر روی چهار پایه قرار داد تا در تماس مستقیم با سطح زمین نباشد.

پنل داخلی نیز دارای بدنه ی سفید رنگ و براقی است و به راحتی با هر فضا و دکوراسیون دیگر هماهنگ می شود. بدنه هر دو یونیت محکم می باشد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما چون کندانسور کمپرسور در معرض نور آفتاب قرار می گیرد شرکت گری از پرده های ضد فرسایش در کندانسور استفاده کرده است این پره ها که به پره های ضد فرسایش معروف است  مقاومت کندانسور بسیار بیشتر از قبل شده است همچنین گری این کار را برای محافظت بیشتر کولر به کار گرفته است.

برچسب انرژی در این کولر گازی A+ است و خبر از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند.

 تمامی توابع و امکاناتی که برای کولر گازی گری در نظر گرفته شده است توسط ریموت کنترل قابل اجرا هستند و شما می توانید به راحتی از طریق ریموت کنترل توابع را اجرا کنید. 

داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی گری دی ماتیک که با توان بالا کار می کند یکی از ویژگی های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

قیمت کولر گازی گری 24000 دی ماتیک

ساختار جذاب و دلربا 

کولر گازی گری دی ماتیک با ظرفیت 24000 برای مساحت های از 30 تا 50 متر مربع گزینه خوبی است و با طراحی خاصی که دارد در سالن های شما چشمگیر خواهد بود. این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است که یکی از پورت ها در داخل ساختمان و یکی دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است که پنل خارجی بر روی چهار پایه ای و دور از دسترس نور آفتاب قرار داده شود.

پنل خارجی دارای رادیات طلایی رنگ است مهم ترین ویژگی کولر های رادیات طلایی این است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین یونیت داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود یونیت داخلی دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

در قسمت راست پنل داخلی یک نمایشگر ال ای دی دیده می شود که دمای کولر گازی را به کاربر نشان می دهد همچنین هوا از داخل پره ها در زیر کولر گازی خارج می شود و قدرت پرتاب باد تا 14 متر هم از دیگر ویژگی های این کولر گازی است و شما هوا را حس می کنید.

میزان صدای پنل داخلی و خارجی به این صورت که 63 داخلی-68 موتور می باشد پس در هنگام رشون بودن صدای بسیار کمی به گوش می رسد طوری که برای سایر افراد خانه و شما مزاحمت و ناراحتی ایجاد نشود.  بعنوان یک محصول با قدرت و با کیفیت در همین رنج میتوان از کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000 نام برد.

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک

امکانات کولر گازی گری دی ماتیک

یکی از قسمت ها یا یکی از پارامتر های مهم خرید کولر گازی به مساحت برمی گردد شما باید بدانید که چه نوع مساحتی را برای سالن هایتان انتخاب می کنید. یعنی اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام کولر گازی را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد. 

کمپرسور به کار رفته در کولر گازی گری 24000 از نوع روتاری است و با توجه به گاز مصرفی اش که گاز R410 است می تواند عملکردی قدرتمند و مطلوب داشته باشد. گاز R410 با توجه به مصرف پایین انرژی و قدرت بالایی در خنک کنندگی که دارد دوستدار محیط زیست است. این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید.

با وجود تایمر 24 ساعته نیز می توانید زمانی را تعینین کنید تا کولر روشن یا خاموش شود. ناحیهی کاربرد کولر گازی 24000 گری ماتیک ناحیه ی معتدل و مرطوب و گرم و خشک درج شده است، این نواحی در واقع به مناطق و شهرهای جنوب کشور و شهرهای شمالی کشور ما اشاره دارد.

بنابراین باید این را بدانید که در این مناطق بهترین عملکرد را خواهد داشت ناحیه t1 یعنی برای مناطق معتدل و مرطوب جوابگو است. قیمت کولر گازی گری 24000 دی ماتیک در فروشگاه دوزین کالا با نرخ بسیار کمی به فروش می رسد.  

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک اینورتردار هم از کولر گازی های اسپلیت یا دیواری است یعنی از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است. این کولر گازی دارای تایمر 24 ساعته، پرده های ضد فرسایش، قابلیت تعویض Mode، قابلیت Air fllow، یخ زدایی هوشمند، تشخیص دماو... می باشد.

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
63 داخلی-68 موتور
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
حدود 80 متر
ظرفیت سرمایش
24000
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095995291

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست