×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی کریر 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
0 تومان بدون مالیات
رتبه ی انرژی : +A
گاز خنک کننده : R22
کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش : 24000
تعداد پنل :تک پنل
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی کریر 24000

شرکت کریر یکی دیگر از بدند های تولید کولر گازی است و  هر ساله با تولید کولر گازی های با کیفیت طرفدارن زیادی را به خود جذب می کند کولر گازی کریر دارای ظرفیت 24000 است ظرفت 24000 برای سالن هایی با متراژ 60 تا 80 متر مربع مناسب است. اگر سالن

هایی با ابعاد بزرگتر دارید بهتر است که کولر گازی با ظرفیت بالاتر بخرید چون محیط شما را خنک نمی کند و اگر محیط های کوچک دارید بهتر است که کولر گازی هایی با ظرفیت کم انتخاب کنید چون هوای داخل خانه شما بیش از حد سرد خواهد شد.

همانند بسیاری از مدل های کولر گازی کریر اسپلیت دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد که هر کدام دارای امکانات خاص خود هستند و از طراحی زیبایی برخوردار می باشند. یونیت خارجی به طور کلی در پشت بام و در بعضی مواقع نیز پشت پنجره قرار خواهد گرفت و در برابر هر نوع شرایط اب و هوایی قرار خواهد گرفت، از این رو مقاومت و کیفیت ان اهمیت بالایی دارد و کریر سعی کرده که در ساخت کولر هایش از بهترین لوازم استفاده نماید.

یونیت خارجی کولر گازی گری 24000 دارای تکنولوژی گلدفین می باشد که ضد فرسایش است و در برابر باد، باران و برف مقاومت بالایی خواهد داشت. گاز r22 این کولر سرمای بیشتری برای شما ایجاد میکند و موجب میشود که خانه ی شما سریع خنک شود.

 در کولر گازی ها از 3 نوع کمپرسور یعنی کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول و کمپررسور پیستونی استفاده می شود کمپرسور کولر گازی 24000 کریر نقش بسیاری را در کولر گازی دارد از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم و مصرف بهینه آن اشاره کرد همچنین این نوع کمپرسور ها قدرتمند تر از کمپرسور های پیستونی هستند.

همان طور که می دانید کولر گازی های اسپلیت یا دیواری دارای دو پنل داخلی و خارجی هستند در کولر گازی 240000 کریر وزن پنل داخلی 15 و وزن پنل خارجی هم 51 کیلوگرم و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. تایمر 24 ساعته و حالت خواب و قابلیت تنظیم حالت از دیگر مزیت های کولر گازی 24000 کریر است. قابلیت حالت خواب، تمیز کنندگی خودکار، حالن فن، حالت ساکت از ویژگی های کولر گازی 24000 است.

کولر گازی کریر برای مناطق با آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای یعنی T1 و T3 تولید و طراحی شده است پس یهتر است ساکنین مناطق شمال و جنوب کشور از این مدل کولر گازی تهیه نمایند. با معرفی یک محصول با کیفیت از دیگر برندها با نام کولر گازی دوو 24000 انتخابی راحت تر در زمان خرید خواهید داشت.

قیمت کولر گازی کریر 24000

طراحی و ظاهر کولر گازی کریر 24000

شرکت کریر توجه بیش از حد به کیفیت کولر گازی هم می دهد و به طراحی هم اهمیت داده است و همیشه کولر گازی هایی با طراحی بسیار زیبا تولید می کند. طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت کریر کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است.

کولر گازی اسپیلت کریر 24000 دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود همچنین پنل داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است این فیلتر ها کار خود را انجام می دهند. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرار داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

 پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. رنگ های هر دو پنل سفید رنگ هستند و همین جلوه ی شیکی را به کولر می دهد و با سیار وسایل خانه سما ست می شود.

علاوه بر آن ورن هر دو یونیت سبک است و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد اما چون این کولر دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است پس یعد از نصب آن دیگر نیازی به جابه جایی نیست. همچنین این کولر بسیار آسان نصب می شود ولی اگر شما هیچ اطلاعاتی اط نصب ندارید بهتر است آن را به متخصص این کار بسپارید. 

کولر گازی کریر 24000

کمپرسور روتاری Rotary

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی کریر 24000 از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است.

این کمپرسورها همچنین طراحی بسیار ساده ای دارند و تعمیر آنها زمان و هزینه به مراتب کمتری نسبت به دو مدل دیگر خواهد داشت. کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند ولی کمپرسورهای پیستونی قدرت سرمایش بهتری دارند.

این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی A می باشد که نشان از کم مصرف بودن کولر می دهد همچنین می تواند نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد. . فیلتر تصفیه هوا با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنین فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد. کولر گازی 48000 گری ایستاده یکی از خوش فروش ترین برند در بین کولر گازی ها محسوب می باشد

کولر گازی کریر 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Carrier SPLIT 42QCRO24733

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
1
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
5 متر لوله مسی - ظرفیت گرمایش : 24000
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
24000
نوع برق مصرفی
تک فاز
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995296

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست