×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 13000 Kozey اینورتردار

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A+
کمپرسور : روتاری
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک کننده : R410A
ظرفیت گرمایش :13000
جنس بدنه :پلاستیکی ، فلزی
عملکرد :  سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 13000 Kozey اینورتردار

کولر گازی kozey 13000 از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 13000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 10 الی 30 متر مربع گزینه خوبی است. کولرگازی kozey 13000 از کولر گازی های اسپلیت یا دیواری است یعنی از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است.

پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است و به دلیل سایز مناسبش می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. اما پنل خارجی در خارج از ساختمان ر می گیرد و بهتر است آن را دور از دسترس باران و افتاب قرار داد.

 کمپرسور این کولر گازی از نوع روتاری است در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند کمپرسور روتاری هم قابلیت سرمایشی و هم قابلیت گرمایش را دارد روتورها شکل بسیار منحصر به فردی دارند و همچنین در جهت های مخالف و با کمی فاصله بین آنها چرخانده می شوند.

روتورها توسط کاپشن های خنک کننده پوشانده شده اند دو شفت روی تیغه ها قرار می گیرند که فعالیت خود را با کمک چرخ دنده های زمان بندی که در آن وصل شده اند قرار می گیرند. رتبه انرژی در این کولر گازی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. گاز r410 این کولر سرمای بیشتری برای شما ایجاد میکند و موجب میشود که خانه ی شما سریع خنک شود.

یکی از پر فروش ترین کولر گازی برند گری است که بسیار پر فروش است و همه ی خریداران هم از این کولر راضی بوده اند کیفیت این نوع کولر گازی ها بسیار بالا است و می توان به طول عمر زیاد این نوع برند پر فروش اشاره باید کرد. از ویژگی های کولر گازی kozey 13000 سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

کولر گازی گری 13000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است یعنی شما می توانید در هر دو فصل سال یعنی زمستان و تابستان از این کولر گازی استفاده نمایید و نیازی به جابه جایی آن نیست. جنس بدنه این کولر گازی فلزی است و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. کولر گازی گری kozey 13000 دارای ناحیه کاربرد و نوع شرایط آب و هوایی T3 می باشد که برای نواحی حاره ای و بسیار گرم، بهترین گزینه است.

کندانسور این کولر گازی دارای پوشش طلایی بوده و همین پوشش باعث میشود که کندانسور کولر شما در برابر خوردگی و زنگ ضدگی بسیار مقاوم گردد و مدت زمان بسیار طولانی تری برای شما کار کند. قیمت کولر گازی گری 13000 نسبت به امکانات و کارایی که دارد بسیار مناسب می باشد که شما می توانید این کالا را از فروشگاه دوزین کالا تهیه کنید.

طراحی و ساخت کولر گازی گری 13000

طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت گری همیشه شرکت گری کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است کولر گازی گری kozey 13000 از کولر گازی های اسپلیت است کولر گازی های اسپلیت دارای دو پنل داخلی و خارجی است. پنل داخلی سفید رنگ است و با تمام وسایل خانه شما ست می شود بر روی پنل داخلی یک صفحه نمایش در سمت چپ وجود داد که دمای کولر گازی را نمایش می دهد.

هوای کولر گازی از داخل پره های پخش می سود وقتی که کولر گازی را روشن می کنید داخل دریچه باز می شود و هوا از آن جا به شما می رسد. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

 پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی گری kozey 13000 رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد.

طراحی کولر گازی گری kozey 13000

ظرفیت گرمایشی و سرمایشی

دیگر کم کم داریم به فصل گرما نزدیک می شویم داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی kozey 13000 با توان بالا کار می کند یکی از مزیت های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید. کولر گازی 13000 دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410  در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد.

داشتن حالت خواب یکی دیگر از قابلیت هایی است که تضمین میکند در طول شب هیچ گونه سرمایی حس نکنید و یک خواب ارام را تجربه کنید. قابلیت توربوی این کولر گازی هم موجب میشود که در شرایط ورود به منزل،خانه ی خود را به سرعت و در کمترین زمان خنک کنید و هوای مطبوع لذت ببرید. پره های این کولر گازی در هر چهار جهت راست و چپ بالا و پایین به شما اجازه می دهد تا در هر زاویه ای جهت باد را تنظیم کنید.  کولر گازی اینورتر گری 30000 هم با داشتن قابلیت های فراوان و قیمت مناسب در فروشگاه وزین کالا به فروش می رسد.

امکانات کولر گازی گری kozey 13000

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
13000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995223

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست