×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 12000 لومو اینورتر

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
اینورتر : دارد
جریان هوا چندگانه :دارد
 فیلتر ضد باکتری : دارد
برچسب انرژی :++A
گاز خنک کننده : R410
نوع کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش :12000
عملکرد : سرمایش-گرمایش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 12000 لومو اینورتر

کولر گازی گری 12000 با کمپرسور روتار و برد اینورتر تولید و روانه بازار شده است که خرید کولر گازی گری 12000 انتخاب عالی خواهد بود. یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی قسمت اینورتر آن است با وجود این اینورتر مصرف برق در کولر گازی گری کم شده است. در همه ی برند های کولر گازی مانند گری، اوجنرال، ال جی و.... این موتور موجود است.

وظیفه اینورتر کنترل کردن ولتاژ برق، جریان و کنترل کردن فرکانس می باشد از اینورتر در کولر گازی برای کنترل کردن سرعت موتور کمپرسور استفاده می شود کلا اینورتر دما را به صورت منظم تنظیم می کند. کولر گازی های اینورتر و بدون اینورتر در بازار موجود است اما بهتر است که کولر گازی با سیستم اینورتر دار بخرید چون هم پر فروش است و هم مصرف برق کمی دارد.

 کمپرسور اینورتر دیجیتال یکی دیگر از ویژگی های این کولز گازی 12000 لومو اینورتر است کمپرسور اینورتر با حذف تسمه کاری کرده است که سر صدا در کولر گازی بسیار کم شود و مصرف برق کولر گازی هم کم شود. از ویژگی های کولر گازیگری سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

 با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. کنترل جهت باد به سمت بالا و پایین بصورت اتوماتیک تعویض و کنترل می شود؛ اما تعیین جهت وزش باد به سمت راست و چپ بصورت دستی باید تنظیم گردد. 

گاز مصرفی کولر گازی گری 12000 در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار پایین تر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. 

کولر گازی 12000 گری لومو اینورتر از نوع اسپلیت یا همان دیواری است، چنانچه پیداست از دو تکه ی بیرونی و داخلی تشکیل شده است. پنل داخلی که بر روی دیوار نصب می شود رنگ سفید براقی دارد و از طراحی ساده و شکیلی برخوردار است و همین باعث شده تا این کولر گازی با بیشتر فضاها همخوانی داشته باشد. میزان صدایی که پنل داخلی کولر گازی تولید می کند بسیار پایین است و به هیچ عنوان آزار دهنده نیست؛ اما بخش بیرونی کولرگازی در بیرون از مکان قرار می گیرد و برای اینکه از پوسیدگی و زنگ زدگی زودهنگام آن جلوگیری شود بهتر است که بر روی چهار پایه قرار گیرد و در معرض تابش آفتاب و باد و باران نباشد.

از توابع و امکانات به کار رفته در کولر لومو اینورتر می توان به پرتاب باد در چهار جهت،فیلترهای بهداشتی و ضد گرد و غبار،سیستم راه اندازی مجدد خودکار، پاک کنندگی یونیت داخلی اشاره کرد. با معرفی کولر گازی جنرال گلد 12000 بعنوان یکی از محصولات با کیفیت برند جنرال تا حد زیادی انتخاب و خرید یک کولر مناسب برای شما آسانتر خواهد بود.

قیمت کولر گازی گری 12000 لومو اینورتر

کمپرسور روتاری با برد اینورتر invertor

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی گری 12000 لومو اینورتر از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی کم و حجم کمی هم دارند. 

کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است. این کمپرسورها همچنین طراحی بسیار ساده ای دارند و تعمیر آنها زمان و هزینه به مراتب کمتری نسبت به دو مدل دیگر خواهد داشت.

کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند ولی کمپرسورهای پیستونی قدرت سرمایش بهتری دارند. این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی ++A می باشد که نشان از کم مصرف بودن کولر می دهد همچنین می تواند نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد.

موتور که نقش مهمی در کیفیت کولر گازی بر عهده دارد، کمپرسور دوال اینورتر Inverter می باشد، که در جهت کاهش مصرف برق و کاهش صدای دستگاه و افزایش راندمان و عملکرد کولر گازی تلاش می کند. کمپرسور دوال اینورتر به کار رفته در کولر گازی 12000 گری قادر است به میزان 70% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد و به میزان 40$ سرعت خنک کنندگی را بالا ببرد. البته کاهش دادن 40% نویز و سر و صدا و افزایش راندمان و عملکرد کولر گازی نیز از دیگر مزایای موتور اینورتر دوگانه می باشد. 

موتور کولر گازی گری 12000 لومو اینورتر

توابع و امکانات کولر گازی لومو اینورتر 

برای کولر گازی گری 12000 انواع تابع و امکانات در نظر گرفته شده است تا کارایی و عملکرد آن چندین برابر شود. فیلتر یون بو زدایی - فیلتر ضد باکتری-آنتی باکتریال با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

کولر گازی 12000 گری دارای رده ی انرژِی ++A  است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. این کولر گازی دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است پس شما می توانید هم در فضل سرد و هم در فصل گرم سال از این کولر استفاده کنید و نیازی به جابه جایی ان نیست. ظرفیت 12000 تنها می تواندی محیط هایی با متراژ 10 تا 25 متر مربع را خنک کند و اگر سالنی با این متراژ دارید ما کولر گازی گری 12000 را پیشنهاد می کنیم. 

کولر گازی گری لومو اینورتر 9000  از کولر گازی های اسپلیت است همان طور که می دانید همین طراحی و ساختار دیواری بودن باعث شده تا از دو بخش تشکیل شود.

امکانات کولر گازی لومو اینورتر 12000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
airconditioner gree 12000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
اینورتر
دارد
تعداد پنل
یک پنل
میزان صدا
کم صدا
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه - شروع به کار مجدد خودکار - تنظیم خودکار جریان هوا - رطوبت زدایی : 1.9 - حجم هوادهی CFM 350 - ظرفیت گرمایش : 12000 - سیستم رطوبت گیر
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
++A
مناسب برای فضای
10-30 متر مربع
ظرفیت سرمایش
12000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر یون بو زدایی - فیلتر ضد باکتری-آنتی باکتریال
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995228

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست