×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 12000 Kozey

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A+
گاز خنک کننده : R22
کمپرسور : روتاری
ظرفیت گرمایش : 12000
سرعت فن :3 سرعته 
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 12000 Kozey

برند گری یکی از بهترین نوع کولر گازی ها است که به خوش فروش ترین برند تبدیل شده است. کولر گازی گری 12000 از عملکرد سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می کند و در هر دو فصل سرد و گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد.

کولر گازی اسپلیت گری 12000 با دو پنل داخلی و خارجی هوای داخل اتاق را خنک خواهد ساخت که هر یک از ان ها با کیفیت بسیار بالایی به تولید رسیده اند. پنل خارجی از پره های ضد زنگ بهره می برد که از پنل در برابر تمامی شرایط اب و هوایی محافظت می کنند. در داخل این پنل موتور قدرتمند روتاری طراحی شده است که مقاومت زیادی دارد و طول عمر بالایی را به همراه خواهد داشت.

پنل داخلی کولر گازی گری از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردارست و با رنگ سفید زیبایی خود را به رخ می کشد. این پنل با طراحی یکدستی که دارد شیک ترین دکوراسیون را در سالن نشیمن به وجود می اورد و خود را به خوبی با سایر وسایل تطبیق خواهد داد. پنل LED بر روی بدنه ی کولر گازی 12000 در سمت چپ دیده می شود که هنگام روشن شدن اسپلیت دیواری خود را نمایان می سازد و تنظیمات اعمال شده کولر گازی را نشان می دهد.

بر روی بدنه ی کولر گازی سرد و گرم گری می توان برند این کمپانی GREE را مشاهده نمود. پره های هوا به صورت مخفی در قسمت پایین اسپلیت دیواری طراحی شده است که تنها هنگام روشن بودن دستگاه می توان ان ها را رویت کرد. گاز مصرفی کولر گازی گری R22 است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار بالاتر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است.

کمپرسور کولر گازی گری از نوع روتاری است کمپرسور های روتاری مصرف برق بسیار پایینی دارد به طوری که رده ی مصرف انرژی این کولر A+ است و صدای بسیار کمی را در هنگام کار کردن از خود در می آورند. یکی دیگر از ویژگی هایی که کمپرسور این کولر دارد این است که روتاری T3 است و کمپرسور های T3 را بیشتر در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار میدهند زیرا قدرت بسیار بیشتری نسبت به T1 دارند و تا دمای 57 درجه را میتوانند خنک کنند. با توجه به قابلیت های فروان این مدل، میتوان نتیجه گرفت قیمت کولر گازی گری 12000 بسیار مناسب می باشد.

قیمت کولر گازی گری 12000 Kozey

طراحی و ظاهر کولر گازی گری kozey 12000

کولر گازی های برند گری همیشه دارای کیفیت بالا هستند طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت جنرال کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است.

اسپلیت دارای دو بخش است بخش داخلی و بخش خارجی. کولر های اسپیلت بر عکس سایر مدل های دیگر که از یک بخش تشکیل شده اند و هم موتور و سایر بخش های پرتاب باد با  هم هستند در اسپیلت ها موتور و پنل از هم جدا هستند و پنل در محیط مورد استفاده قرار میگیرد و موتور در محیط خارجی و در فضای آزاد است و به این دلیل که پنل آن در معرض دید است شکل ظاهری میتواند از معیار های انتخابی کولر باشد که اگر باب سلیقه مصرف کننده باشد میتوان از استفاده کردن از آن نهایت لذت را ببرد.

پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

کولر گازی گری دارای بدنه ی پنل سفید رنگ و به جنس پلاستیک فشرده است که مقاومت بالایی دارد شکل ظاهری آن مکعب مستطیل است بدنه صاف و یک دستی دارد و با صفحه نمایشی ال ای دی که در قسمت سمت چپ خودش دارد و در هنگام روشن شدن ظاهر میشود زیبایی خاصی پیدا کرده است در قسمت میانی نیز واژه ی GREE که نام تولید کننده است خود نمایی میکند.

دریچه های خروجی هوای کولر ها در قسمت پایینی پنل است که این مدل نیز به همان شیوه است و باد سرد و گرم را به چهار جهت به طول 15 متر هدایت میکند. اگر نیاز به بررسی دیگر محصولات در برندهای دیگر را دارید میتوان کولرگازی وستینگ هاوس 10000 را نیز بعنوان یکی از گزینه خرید پیشنهاد کرد.

کولر گازی گری 12000 Kozey

امکانات کولر گازی 12000 گری 

کولر گازی گری kozey 12000  قابلیت سرد و گرم را با هم دارد که هر دو عملکرد دارای ظرفیت 12000 است کولر هایی با ظرفیت 12 هزار را برای محیط هایی با مساحت 10 تا 25 متر بسیار مناسب است. 

برچسب انرژی و میزان مصرف انرژی کولرگازی گری A+ است و در لیست کم مصرف ترین کولر گازی های اسپلیت گری قرار گرفته است.  نوع برق مصرفی کولر گازی گری 12000 هزار تک فاز است و و برق تک فاز هم تنها از دو رشته ی فاز ونول تشکیل شده است البته بهتر است بدانید که کولر گازی های اسپلیت دارای برق مصرفی تک فاز و کولر گازی های ایستاده دارای برق مصرفی 3 فاز هستند.

در لیست مشخصات فنی کولر گازی ناجیه کاربرد T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی گرم مناسب است و اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید بهتر است که ناحیه کاربرد T3 را بخرید چون تنها این ناحیه سالن های شما را خنک می کند. کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی kozey 12000 از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. 

کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است. کولر گازی گری 12000 Kozey از عملکرد سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می کند و در هر دو فصل سرد و گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد.

کولر گازی گری 12000 Kozey

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
12000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995231

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست