×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 12000 لومو

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رده انرژی : B
فیلتر بهداشتی : دارد
جریان هوا چندگانه :دارد
گاز خنک کننده : R410
نوع کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش : 12000
عملکرد : سرمایش-گرمایش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 12000 لومو

کولر گازی گری لومو از کولر گازی های اسپلیت است که دارای عملکرد سرد و گرم می باشد و با ظرفیت 12000 محیطی 10 تا 25 متر مربع را خنک می کند این کولر گازی از امکانات متوعی برخوردار است اما ناگفته نماند قبل از خرید کولر گازی حتما به پارامتر های خرید کولر گازی توجه کنید.

به عنوان مثال یکی  از پارامتر های خرید کولر گازی ظرفیت ان می باشد که بسته به متراژ اتاق نشیمن انتخاب خواهد شد. اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام اسپلیت را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت ان اهمیت ویزه ای در هنگام خرید دارد.

اگر اتاق نشیمن شما کوچک است و ظرفیت ان تا 25 متر مربع است، خرید کولر گازی گری لومو با ظرفیت 12000 انتخاب عالی خواهد بود. کولر گازی 12000 گری نوع دیواری است و با توجه به طراحی دیواری که دارد از دو پنل داخلی و حارجی تشکیل شده است. پنل بیرونی کولر گازی در بیرون از سالن مورد نظر قرار می گیرد و برای اینکه از فرسودگی و زنگ زدگی آن ممانعت شود بهتر است که آن را بر روی چهار پایه قرار داد تا در تماس مستقیم با سطح زمین نباشد.

پنل داخلی نیز دارای بدنه ی سفید رنگ و براقی است و به راحتی با هر فضا و دکوراسیون دیگر هماهنگ می شود. تمامی توابع و امکاناتی که برای کولر گازی گری در نظر گرفته شده است توسط ریموت کنترل قابل اجرا هستند و شما می توانید به راحتی از طریق ریموت کنترل توابع را اجرا کنید. 

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی گری 12000 لومو از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند.

از دیگر موارد خرید کولر گازی توجه به گاز مصرفی ان است که نقش بالایی در مصرف پایین انرژی خواهد داشت. از بهترین گازهای استفاده شده در کولر گازی گری 12000 لومو گاز R410 است که انرژی بسیار کمی را مصرف می نماید. فیلتر بهداشتی در کولر گازی گری 12000 لومو از ورود هر نوع الاینده هم چون باکتری و گرد و غبار دبه داخل اتاق جلوگیری خواهد کرد. یکی از مدل های پر فروش و با امکانات بالای شرکت جنرال، کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000 است که با کیفیت و طراحی زیبا مناسب برای فضا های کوچک میباشد.

کولر گازی گری 12000 لومو

ساختار کولر گازی 12000 گری 

از اصل های مهم در هنگام انتخاب و خريد كولر گازي، توجه به طراحی ظاهری می‌باشد همچنین طراحی شان روی محیط و دکور خانه تاثیر خواهد داشت. به دلیل عملکرد گرمایشی می توان در فصل زمستان هم از این کولر استفاده کرد و دیگر نیازی به جابه جای آن نیست.

هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری 12000 را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد. می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند. پنل داخلی کولر گری 12000 طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند.

بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت گری درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است. وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد روی پنل داخلی این کولر گازی، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد.

مهم ترین ویژگی کولر گازی گری رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد.

ظاهر کولر گازی گری 12000 لومو

امکانات کولر گازی گری 12000 لومو

از توابع و امکانات رایج در کولر گازی های گری می توان به قابلیت تنظیم سرعت فن در سه حالت کم، متوسط و زیاد ، قابلیت تنظیم جهت وزش باد خنک در سمت ها و جهت های چپ یا راست، بالا یا پایین، تایمر 24 ساعته، حالت خواب و سیستم سرمایش سریع و ... اشاره کرد. وجود فیلتر های بهداشتی در کولر گازی باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری و تمام الایند های موجود در هوا را به خود جذب کند و هوا یتصفیه شده و پاک و سالم را با این فیلتر ها تجربه کنید.

کولر گازی گری لومو 12000 دارای ناحیه ی کاربرد T1 و T3 است و برای شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای مناسب است. یعنی این کولر گازی برای مناطق شمال و جنوب کشور بهترین پاسخگویی را خواهد داشت.

کمپرسور به کار رفته در کولر گازی گری از نوع روتاری است و با توجه به گاز مصرفی اش که گاز r410 است می تواند عملکردی قدرتمند و مطلوب داشته باشد. گاز r410 با توجه به مصرف پایین انرژی و قدرت بالایی در خنک کنندگی که دارد دوستدار محیط زیست است.

کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر از مدل های دیگر این برند می باشد که اگر قصد خرید این کولر گازی را دارید بهتر است که سالن هایتان مساحتی از 50 تا 80 متر مربع باشد.

امکانات کولر گازی گری 12000 لومو

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
12000 Lomo GREE

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
تعداد پنل
یک پنل
میزان صدا
کم صدا
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه - شروع به کار مجدد خودکار
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
B
مناسب برای فضای
15-20 متر
ظرفیت سرمایش
12000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر بهداشتی
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995233

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست