×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری لومو 30000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رده انرژی : A
جریان هوا چندگانه :دارد
فیلتر بهداشتی : دارد
گاز خنک کننده : R410
ظرفیت گرمایش :  30000
نوع کمپرسور : اسکرول
عملکرد : سرمایش-گرمایش

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری لومو 30000

کولر گازی گری لومو 30000 از مدل هایی است که دارای ظرفیت 30000 است این ظرفیت برای مساحت هایی 70 تا 100 متر مربع گزینه خوبی است. انواع کولر گازی در بازار موجود است کولر گازی پنجره ای، کولر گازی ایستاده، کولر گازی قابل حمل و کولر گازی اسپلیت یا دو تکه که هر یک از این نوع کولر ها برای مناطق بخصوصی به کار می رود. اما در بین این ها کولر گازی های اسپلیت و دیواری از همه پر فروش تر است و طول عمر بالایی دارند.

هر یک از این نوع ها برند های بخصوصی هم دارند این مدل هم اسپلیت است برند گری مدل لومو 30000 را با امکانات بخصوصی تولید و روانه بازار کرده است. کولر گازی اسپلیت گری لومو 30000 دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر یک از ان ها دارای طرح و شکل خاصی هستند و کارایی مخصوص خود را دارند. پنل داخلی که بر روی دیوار نصب خواهد شد. به دلیل اینکه این یونیت در معرض دید است ، طراحی زیباتری نسبت به یونیت خارجی دارد.

پنل داخلی کولر گازی گری لومو دارای رنگ سفید است و با طراحی یکدستی که دارد نمایی زیبا و مدرن را در اتاق به وجود خواهد اورد. پره های ضد زنگ در قسمت پایین این پنل قرار گرفته که به صورت مخفی قرار داده شده است. هوا از طریق این پره ها به صورت یکنواخت به بیرون هدایت خواهد شد. این پره ها ضد زنگ هستند و با طراحی خاصشان تنها در هنگام روشن کردن دستگاه می توان ان ها را رویت کرد.

پنل خارجی که در بیرون از منزل نگهداری می شود بهتر است آن را روی یک چهار پایه قرار داد و دور از دسترس نور افتاب و باران قرار بگیرد این یونیت دارای بدنه ای محکم و ضد زنگ است و طول عمر بالایی به همراه دارد. شرکت گری برای این کولر گازی دلربا از پره های Gold Fin که ضد فرسیاش می باشند بهره کرفته است تا در برابر تغییرات اب و هوا و شرایط آب و هوایی مختلف دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. 

نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی کم مصرف گاز R410 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد. کمپرسور یکی از اصلی ترین اجزاء کولر گازی و قلب تپنده این دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است.

کمپرسورهای کولر گازی علاوه بر میزان توان سرمایشی دارای انواع مختلفی هستند و سه نوع از آن ها در بازار موجود است که هریک از آن ها وظایف خاص خود را دارند. کمپرسور های اسکرول در ظرفیت بالا مرد استفاده قرار می گیرد که دارای طول عمر بالا و صدای کمی می باشد. یکی از محصولاتی که میتوان در بین دیگر برندها بعنوان یک گزینه مناسب و جذاب جهت خرید به شما معرفی کرد کولر گازی جنرال گلد 30000 می باشد.

قیمت کولر گازی گری لومو 30000

کمپرسور اسکرول 

کمپرسور به عنوان قلب تپنده کور گازی در نظر گرفته شده است و یکی از اجزای و قطعات هم در کولر گازی محسوب می شود وظیفه کمپرسور فشرده کردن گاز در داخل کولر است. کمپرسور کولر گازی گری لومو 30000 اسکرول یا چرخشی است کار کرد این کمپرسور به این صورت است که گاز به داخل محفظه کشیده شده و در آن حبس می‌شود تا کمپرسور با فشرده کردن هوا حجم آن را کم کرده و سپس به سمت کندانسور هدایت می‌کند اسکرول یا چرخشی در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

در واقع کمپرسور اسکرول برای تراکم حجم بیشتری از گاز و رساندن ان به دما و فشار بالا، نسبت به روتاری کاربرد دارد. مکانیزم داخلی این کمپرسورها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که قطعه بالایی ثابت و قطعه پایینی متحرک می باشد و حرکت حلزونی متحرک، باعث فشرده شدن گاز بین این دو قطعه شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید.

از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم، طول عمر بالا، مصرف کمتر و کم شدن قطعات کولر اشاره کرد اما یکی از معایبی که کمپرسور اسکرول دارد قیمت بالای آن است و نسبت به کمپرسور پیستونی و روتاری قیمت اسکرول بالاتر است هزینه تعمیر در کولر گازی اسکرول کمتر است چون میزان خرابی کم است و در هنگام تعمیر است هزینه زیادی ندارد. 

کولر گازی گری لومو 30000

قدرت خنک کنندگی کولر گازی گری لومو 30000

کولر گازی گری مدل لومو 30000 یکی از کولر گازی های فروشگاه دوزین کالا می باشد که با طراحی بسیار دلربا و با قیمت مناسب به فروش می رسد. کولر گازی لومو دارای حالت سرمایشی و گرمایشی می باشد و می توان هم به عنوان بخاری و وسیله ی گرم کننده و هم وسیله ی سرمازا و خنک کننده از آن استفاده کرد شما می توانید هم در فصل سردئ سال و هم در فصل گرم سال از این کولر گازی استفاده نمایید و دیگر نیازی به جابه جایی آن نیست.

این کولر گازی دارای قدرت سرمایشی مناسب برای مساحت 70 تا 100 متر است و برای مکان هایی با این مساحت و متراژ به کار می رود. دو نوع گاز ما داریم یکی گاز R22 و دیگر R410 است صادقانهه باید گفت گاز R410 از گاز R22 است و الن به کمی از گاز R22 در کولر گازی های جدی استفاده می شود خوشبختانه کولر گازی لومو هم دارای گاز R410 است. این گاز در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید و قدرت خنک کنندگی بسیار بالاتری از گاز R22 دارد.

همچنین بسیار کم  مصرف تر از دیگر گازها است و باعث شده است تا محیط شما با سرعت خنک شود. قدرت پرتاب باد تا 15 متر را دارد و تمام فضای اتاق را به خوبی خنک خواهد ساخت.  از دیگر امکانات می توان به تایمر 24 ساعته اشاره کرد که با وجود ان با تعیین زمان مشخص اسپلیت دیواری در زمان معینی خاموش یا روشن خواهد شد. کولر گازی گری 24000 دی ماتیک از نوع دیواری است و با توجه به طراحی دیواری که دارد از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است.

امکانات کولر گازی لومو 3000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
airconditioner gree 30000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
30000
نوع برق مصرفی
تک فاز
حداکثر طول لوله کشی
30 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
15 متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995242

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست