×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی اینورتر گری 30000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
برچسب انرژی : A
اینورتر :دارد
جریان هوا چندگانه : دارد
نوع کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش:30000
گاز خنک کننده : R410A
عملکرد : سرمایش-گرمایش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی اینورتر گری 30000

کولر گازی گری 30000 با داشتن قابلیت های فراوان و قیمت مناسب در فروشگاه وزین کالا به فروش می رسد. این کولر گازی برای مساحت هایی از 80 تا 110 متر مربع گزینه خوبی است و با طراحی خاصی که دارد در سالن های شما چشمگیر خواهد بود. یکی از قسمت ها یا یکی از پارامتر های مهم خرید کولر گازی به مساحت برمی گردد شما باید بدانید که چه نوع مساحتی را برای سالن هایتان انتخاب می کنید.

یعنی اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام کولر گازی را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد.

این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است که یکی از پورت ها در داخل ساختمان و یکی دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است که پنل خارجی بر روی چهار پایه ای و دور از دسترس نور آفتاب قرار داده شود. یونیت داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود یونیت داخلی دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

هوا از داخل پره ها در زیر کولر گازی خارج می شود و قدرت پرتاب باد تا 14 متر هم از دیگر ویژگی های این کولر گازی است و شما هوا را حس می کنید. پنل خارجی دارای رادیات طلایی رنگ است مهم ترین ویژگی کولر های رادیات طلایی این است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد. 

داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی گری 30000 کولر با توان بالا کار می کند یکی ازویژگی های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید. اگر این محصول نتوانسته نیاز های شما را برطرف کند، میتوانید با مطالعه مشخصات کولر گازی جنرال گلد 32000 محصولی مدرن و با کیفیت از دیگر برندها را مورد بررسی قرار دهید.

کولر گازی اینورتر گری 30000

موتور اینورتر و کمپرسور روتاری 

کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است کمپرسور استفاده شده برای کولر گازیاینورتر گری روتاری است.

این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 36000 مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند که میتوان بر روی آن های برد اینورتر نسب کرد و تا حد بسیار زیادی در مصرف آنرژی در آنها صرفه جویی خواهد شد.

کولر گازی گری سرمایش و گرمایش از موتور  اینورتر استفاده کرده است. اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. کولر گازی گری دارای برچسب انرژی a است که نشان از کم مصرف بودن ان می باشد.

کولر گازی اینورتر گری 30000

قدرت خنک کنندگی کولر گازی گری 

قابلیت تنظیم سرعت فن در این کولر دیواری سه حالت کم، متوسط و زیاد را در اختیارتان قرار می دهد و از همه مهمتر اینکه شما می توانید به کمک تابع تایمر 24 ساعته، زمان خاموش یا روشن شدن کولر را تعین کنید.

حالت خواب یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی اینورتر گری است. با فعال سازی این ویژگی که دکمه آن بر روی ریموت کنترل خودنمایی می کند، کولر به طور خودکار در تمام ساعات شب دمای اتاق را 2 درجه خنک می کند تا شما نصفه شب برای تنظیم هوای کولر از خواب بیدار نشوید و این قابلیت هوایی نه سرد و نه گرم را در اتاق حاکم می سازد که البته این برای حالت سرمایش کولر بود. 

پوشش ضد باکتری آن گردوغبار، آلاینده‌های خطرناک معلق در هوا و مواد حساسیت‌زا را فیلتر می‌کند. زمانیکه دستگاه تهويه مطبوع یا کولر گازی خاموش است، قابلیت پاک سازی خودکار به طور خودکار فن را برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی کار می‌اندازد. بنابراین، پاکیزه و خشک می‌ماند و در نتیجه مانع رشد باکتری و کپک می‌شود با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند.

همچنین برای مناطق با شرایط آب و هوایی T1 و T3 یعنی مناطق گرم و حاره ای و معتدل و مرطوب مناسب می باشد. سیستم کاهنده ی رطوبت نیز رطوبت موجود در ها را حذف می کند و مانع از گرم شدن بیش از حد هوای می گردد. کولر گازی گری 13000 Kozey اینورتردار دارای ظرفیت 13000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 10 الی 30 متر مربع گزینه خوبی است.

کولر گازی اینورتر گری 30000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE AIR CONDITIONER GWH30QE

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
فلزی ، پلاستیکی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی ، گرمایشی
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
30000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995256

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست