×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال فریزر ال جی مدل LG GR-682

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
  • رنگ بدنه : استیل
  • ظرفیت : 490 لیتر
  • نوع صفحه نمایش : لمسی
  • نوع کمپرسور : اینورتر خطی
  • یخساز و آبسرد کن : دستی
  • فناوری ها : گردش هوای چند گانه
  • نوع فیلتر داخلی : Hygiene Fresh 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال فریزر ال جی مدل LG GR-682

مشخصات یخچال فریزر ال جی GR-682

یخچال های فریزر از قدیم تا به امروز در بیشتر خانه ها وجود داشته اند و به خدمت بشر در آمده اند. امروزه این نوع یخچال ها از رده خارج نشده اند و هنوز توسط بسیاری از برند ها تولید و به بازار عرضه می شوند. البته یخچال فریزر های امروزی با بهبود های چشم گیری رو به رو بوده اند و از طراحی کلاسیک فاصله گرفته اند. یکی از مدل های موجود در بازار که هم با ظاهری مدرن دیزاین شده هم مجهز به جدیدترین فناوری ها شده است، یخچال فریزر GR-682 است که از خط کارخانه ی برند محبوب ال جی بیرون آمده است. این یخچال فریزر که از نوع بالا پایین می باشد، از بدنه ی با رنگ استیل بهره می برد، این رنگ بر زیبایی یخچال افزوده است. علاوه بر این استفاده از المان های مدرن در طراحی بدنه موجب شده یخچال بیش از پیش خواستنی شود. ال جی این یخچال خود را با ظرفیت 490 لیتر روانه ی بازار کرده، به همین دلیل توصیه می شد خانواده های کم جمعیت به خرید یخچال فریزر ال جی 682 بپردازند. بر روی درب یخچال ال جی شاهد آبسرد کن خواهید بود. پس می توانید ظرف مدت زمان کمی به آب سرد دسترسی داشته باشید. به کمک این یخچال می توانید به تهیه یخ نیز بپردازید، البته برای بهره گیری از این ویژگی باید به صورت دستی به پر کردن مخزن اقدام کنید. در قلب یخچال فریزر ال جی 682 موتور اینورتر خطی با قدرت هر چه تمام تر می تپد. این موتور کاراریی یخچال را افزایش داده و مانع از مصرف بی رویه ی انرژی می شود. مزیت های این یخچال ال جی به اینجا ختم نمی شود، در واقع این مدل با مجهز شدن به فیلتر Hygiene FRESH مدت زمان نگه داری و دوام مواد غذایی را به دلیل از بین بردن باکتری ها افزایش می دهد.

یخچال فریزر ال جی GR-682

طراحی امروزی

شرکت ال جی به طراحی لوازم تولیدی خود اهمیت بالایی می دهد و به دنبال بهترین طراحی ها برای محصولات تولیدی خود است. یکی از مدل های این شرکت که به خوبی بر روی ظاهرش کار شده و ظاهری مدرن و خواستنی دارد، یخچال فریزر ال جی 682 می باشد. این مدل به دلیل دارا بودن بدنه با رنگ نقره ای استایل جذابی به خود گرفته است. البته تنها این رنگ در افزایش زیبایی این مدل نقش آفرینی نمی کند، در واقع ویژگی هایی نظیر صفحه نمایش دیجیتال، طراحی خاص دستگیره و آبریز موجب موجب خاص و لوکس شدن نمای ظاهری این یخچال فریزر شده است. در این مدل دستگیره درب در سمت چپ واقع شده و از اندازه ی مناسب جهت باز و بسته کردن درب های یخچال و فریزر بهره می برد. بر روی درب فریزر نیز بخشی مشکی رنگ تعبیه شده که صفحه نمایش بر روی آن واقع شده است. این کنترل پنل جدا از این که نمایی جذاب به یخچال داده، یک سری اطلاعات کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بر روی درب یخچال نیز آبریز کوچکی تعبیه شده تا از طریق آن بتوانید به آب سرد دسترسی سریع داشته باشید. البته برای استفاده از این قابلیت مفید باید به صورت دستی به پر کردن مخزن آبسرد کن بپردازید.

یخچال فریزر ال جی GR-B872

قفسه های داخلی 

ال جی برای این مدل خود ظرفیت مناسب 490 لیتر را در نظر گرفته، پس این مدل به گزینه ای مناسب برای زوج های جوا بدل شده است. طبق معمول در داخل یخچال قفسه ها و محفظه های متنوع جاسازی شده است. در بخش فریزر شاهد دو قفسه با یخ ساز خواهید بود. این یخساز دستی است و یخ های قالبی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

یخچال فریزر ال جی GR-B872

سایر امکانات کاربردی

امروزه موتور های کارا و قدرتمند اینورتر در بسیاری از لوازم خانگی مانند لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ها یافت می شوند. با اختراع این موتور بی نظیر، انقلابی در صنعت این لوازم پدید آمد. در گذشته به دلیل مصرف بالای این گونه لوازم خانگی اشخاص هر بار مجبور به پرداخت هزینه ی بالا برای قبض های اخر ماه بودند، اما امروزه با تعبیه ی این موتور پیشرفته در این گونه لوازم خانگی، دیگر خبری از هزینه های سرسام آور قبض های آخر ماه نیست. این موتور به دلیل اینکه با بهبود هایی در ساختار کلی بهره می برد، میزان سرو صدای بسیار کمی به نسبت مدل های معمولی دارد. علاوه بر این کارایی این موتور افزایش یافته و به خوبی از پس وظیفه های محوله بر می آید. این موتور همچنین باعث افزایش طول عمر این قبیل از لوازم می شود. ال جی به واسطه ی چنین مزیت هایی، از موتور اینورتر خطی در یخچال فریزر 682 استفاده کرده است. این موتور تمامی مزیت های فوق را برای این یخچال به همراه دارد. یکی دیگر از ویژگی های مفید یخچال فریزر ال جی 682، فیلتر کارای Hygiene FRESH می باشد. این فیلتر از ساختار خاصی بهره می برد تا بتواند انواع باکتری و عوامل مخرب را از بین برد. با کمک این فیلتر رشد و تجمع باکتری ها در داخل یخچال کاهش می یابد و مواد غذایی داخلی محیطی سالم و مناسب جهت ماندگاری بیشتر خواهند داشت.

یخچال ساید بای ساید ال جی J34

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GR-682

مشخصات

رنگ
نقره ای
جنس بدنه
استیل
نوع یخچال
یخچال فریزر
گنجایش یخچال
490 لیتر
لامپ یخچال
دارد
یخساز خودکار
ندارد
دفترچه راهنما
دارد
نوع تغذیه آب
دستی
نوع آبریز
آبسردکن
یخچال
دارد
نوع درب
بالا و پایین
تعداد قفسه میوه
2 عدد
ارتفاع
1777 میلی‌متر
عمق با درب
755 میلی‌متر
پهنا
737 میلی‌متر
تعداد طبقات
3 عدد
تعداد طبقات درب
3 عدد
اقلام همراه
قفسه های داخلی
سایر ویژگی ها
کمپرسور اینورتر خطی، فیلتر داخلی، جریان هوای چندگانهmulti air flow
شناسه کالا
2100003835525

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست