×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال فریزر ال جی مدل LG GR-F882

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
  • ظرفیت : 630 لیتر
  • رنگ بدنه : سفید، نقره ای
  • نوع صفحه نمایش : لمسی
  • نوع کمپرسور : اینورتر خطی
  • یخساز و آبسرد کن : دستی
  • فناوری ها : گردش هوای چند گانه
  • نوع فیلتر داخلی : Hygiene Fresh 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال فریزر ال جی مدل LG GR-F882

مشخصات یخچال فریزر ال جی GR-F882

یخچال فریزر ال جی GR-F882 یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است، زیرا این یخچال فریزر هم از ظرفیت بالایی بهره می برد، هم مجهز به تکنولوژی های روز دنیا شده است. ال جی برای این مدل خود گنجایش بالای 630 لیتر را در نظر گرفته و در محفظه های داخلی به تعبیه ی کشوی میوه، کشوی سرد، قفسه های مختلف و ... پرداخته است. در این یخچال دسترسی به یخ و آب سرد آسان خواهد بود زیرا این محصول مجهز به یخ ساز و آبسرد کن دستی شده است. در این یخچال موتور اینورتر خطی به عنوان قلب تپنده اش ایفای نقش می کند. این موتور آنقدر قدرتمند است که می تواند هوای سرد مورد نیاز هر دو محفظه را تامین کند. این موتور همچنین با کاهش مصرف انرژی آن را بیش از پیش خواستنی تر می کند. از دیگر مزیت های موتور اینورتر تولید صدای کم و افزایش طول عمر دستگاه می باشد. ال جی از فناوری مفید دیگری مانند Hygiene FRESH در این یخچال فریزر بهره گرفته است تا کاربران را همواره راضی نگه دارد. این قابلیت در واقع یک فیلتر کارا است که موجب از بین رفتن باکتری ها و بوی بد می شود.

یخچال فریزر ال جی GR-682

طراحی امروزی

با دیدن یخچال فریزر ال جی 882 اولین موردی که جلب توجه خواهد کرد، طراحی زیبا و جذاب آن است. ال جی سعی کرده به این یخچال فریزر خود ظاهری امروزی و مدرن ببخشد تا یخچال فریزرش چیزی از رقبا کم نداشته باشد. موردی که بر جذابیت این یخچال افزوده است، صفحه نمایش و کنترل پنل آن می باشد. نمایشگری باریک که روی درب فریزر کشیده شده، در هر نگاهی عالی به نظر می رسد و امکان اعمال تنظیمات را با سهولت هرچه تمام تر به کاربران خواهد داد. خبر خوش اینکه دسته ی درب از اندازه ی مناسبی بهره می برد تا بتوان به راحتی آن ها را باز و بسته کرد. ال جی این مدل خود را در دو رنگ نقره ای و سفید ساخته و روانه ی بازار کرده تا اشخاص با توجه به سبک و سیاق دکور آشپزخانه ی خود به خرید هر یک از آن ها اقدام کنند. بر روی درب یخچال آبریزی با اندازه ی جمع و جور جا خوش کرده است، این آبریز که تهیه ی آب سرد را برایتان آسان می کند، از طریق مخزن داخلی و به صورت دستی پر می شود.

یخچال فریزر ال جی GR-B872

قفسه های داخلی 

مدل GR-F882 درست است در دسته ی یخچال های فریزر قرار گرفته، اما از ظرفیت بسیار بالایی برای جای دادن انواع مواد غذایی بهره می برد. این یخچال فریزر ال جی به دلیل دارا بودن ابعاد 1840 × 730 × 860 میلی متر با ظرفیت بالای 630 لیتر روانه ی بازار شده است. در داخل این یخچال انواع قفسه و جعبه های مختلف به چشم می خورد تا به صورت منظم و سازماندهی شده بتوانید مواد غذایی و خوراکی های مختلف را در این یخچال بچینید و در کمترین زمان ممکن به آن ها دسترسی داشته باشید. در بخش فریزر این مدل طبق روال دو عدد طبقه برای نگه داری مواد غذایی منجمد شده در دسترس است. البته در این قسمت یخساز دستی نیز تعبیه شده تا بتوانید بدون درد سر به تامین یخ بپردازید. این سینی یخ طوری طراحی شده که بتوانید آن را در سمت چپ و یا راست با توجه به نیاز خود تعبیه کنید. بخش یخچال نیز طبق معمول از قفسه ها و محفظه های متعدد بهره می برد. در این بخش دو عدد کشو برای نگه داری میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده. یک کشو با ساختار منحصر به فرد نیز در بالاترین بخش یخچال به چشم می خورد. این محفظه از دمای سردتر به نسبت محفظه ی یخچال بهره می برد به همین دلیل برای نگه داری گوشت کاربرد دارد.

یخچال فریزر ال جی GR-B872

سایر امکانات کاربردی

در یخچال فریزر ال جی 882 موتور اینورتر دایرکت درایو به خدمت گرفته شده تا این مدل از هر لحاظ عالی و بی نقص ظاهر شود. موتور اینورتر به نسبت موتور های معمولی معماری و طراحی خارق العاده ای دارد و مزیت های بلاقوه ای با خود به همراه دارد. یکی از مزایای استفاده از موتور اینورتر در لوازم خانگی، کاهش بی سابقه ی مصرف انرژی می باشد. پس به کمک این موتور خارق العاده دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی زیاد برای قبض های ماهیانه نخواهد بود. به دلیل حذف تسمه، صدا نیز به سطح قابل قبولی رسیده به همین دلیل این یخچال از سطح صدای پایینی بهره می برد. با حذف تسمه اصطکاک نیز کاهش می یابد و طول عمر موتور نیز افزایش می یابد. ال جی برای نگه داری عالی از مواد غذایی، از فیلتر Hygiene FRESH بهره گرفته است. این فیلتر که در داخل یخچال نصب شده است، باکتری ها و بوی بد داخل یخچال را گرفته و فضایی ایده آل برای ماندگاری بیشتر مواد غذایی ایجاد می کند. علاوه بر این وجود دریچه های متعدد در داخل این مدل، تضمین می کند که هوای سرد به تمام قسمت های یخچال برسد.

یخچال ساید بای ساید ال جی J34

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GR-882

مشخصات

رتبه انرژی
++A
رنگ
سفید-نقره ای
گنجایش یخچال
663 لیتر
دفترچه راهنما
دارد
تعداد طبقات
3 عدد
شناسه کالا
2100003835512

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست