×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال دوقلو سامسونگ Samsung RR39-RZ32

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:

  • ظرفیت : 315 لیتر
  • رنگ بدنه : نقره ای
  • صفحه نمایش : دارد
  • یخساز و آبسرد کن : دستی
  • هشدار باز ماندن درب : دارد 
  • نوع کمپرسور : اینورتر دیجیتال
  • فناوری ها : گردش هوای چند گانه، بدون برفک
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال دوقلو سامسونگ مدل RR39-RZ32 

مشخصات یخچال دوقلو سامسونگ RR39-RZ32 

یخچال دوقلوی سامسونگ RZ32 - RR39 انتخابی درست برای اشخاصی است که به ظرفیت، طراحی و ماندگاری بالای مواد غذایی اهمیت بالایی می دهند. سامسونگ این مدل خود را با ظرفیت مناسب 315 لیتر عرضه کرده و برای بخش های یخچال و فریزر محفظه های جداگانه ای را در نظر گرفته است. هر یک از این محفظه ها با دارا بودن قفسه، طبقه و جعبه های متعدد، ذخیره و سازماندهی مواد غذایی را برای کاربران راحت می کنند. بدنه ی خارجی یخچال دوقولوی سامسونگ به صورت امروزی و جذاب طراحی شده و از رنگ پر طرفدار نقره ای بهره می برد. وجود آبسرد کن بر روی محفظه ی یخچال، این مدل را بیش از پیش خواستنی می کند. سامسونگ با مجهز ساختن این یخچال به موتور اینورتر دیجیتال، کارایی اش را دو چندان کرده و موجب مصرف پایین انرژی و تولید صدا توسط این یخچال شده است. اما این تمام مزیت های بلاقوه ی این یخچال دو قلو نیست، وجود فناوری هایی نظیر گردش هوای همه جانبی و قابلیت بدون برفک، طول عمر مواد غذایی ذخیره شده در این دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. هر یک از این فناوری ها با حفظ دمای مطلوب ایده آل ترین فضا را برای ذخیره کردن خوراکی ها فراهم کرده اند.

دوقلو سامسونگ RR39-RZ32

طراحی زیبا و مدرن

امروزه توجه و اهمیت دادن کاربران به طراحی بسیار افزایش یافته زیرا با مدرن شدن فضای خانه ها و دکور آشپزخانه ها، نیاز به لوازم خانگی مدرن و زیبا نیز به شدت احساس می شود. از این رو تولید کنندگان مختلف اعم از سامسونگ، در طراحی و ساخت لوازم خانگی خود دقت و ظرافت بالایی به خرج می دهند. یخچال دو قلوی RZ32 - RR39 نیز از این قائده مستثنی نبوده و با ظاهری مدرن و جذاب روانه ی بازار شده است. این یخچال از بدنه ی یک دست و شیک نقره ای بهره می برد و هر دو کابین یخچال و فریزر به صورت متقارن طراحی شده اند. تنها تفاوتی که در این دو بخش دیده می شود، وجود آبسرد کن بر روی درب یخچال می باشد. محل قرار گیری دسته های هر دو درب طوری تعیین شده، که زمانی دو کابین در کنار هم قرار گرفتند، دسته ها نیز درست پلوی هم واقع شوند. هر دو محفظه ی یخچال و فریزر مجهر به کنترل پنل جداگانه هستند تا به صورت مجزا بتوان تنظیمات مربوطه را انجام داد.

دوقلو سامسونگ RR39-RZ32

ظرفیت داخلی 

از زمان پیدایش یخچال ها تا به امروز، اشخاص همواره با نبود جای کافی برای ذخیره سازی مواد غذایی خود دست و پنجه نرم کرده اند، به همین دلیل امروزه شاهد یکی از جادار ترین یخچال ها با نام یخچال فریزر دو قلو هستیم. این نوع یخچال ها به نسبت بسیاری از مدل های موجود در بازار فضای بیشتری جهت ذخیره سازی اقلام مختلف را به کاربران می دهند. در واقع به دلیل اینکه برای هر دو محفظه ی یخچال و فریزر کابین جداگانه در نظر گرفته شده، فضای بیشتری به هر یک از این کابین ها اختصاص داده شده. این پنل ها از هم جدا هستند بنابراین می توان آن ها را در مکان های مختلف قرار داد. یخچال سامسونگ RZ32 - RR39 که از نوع دو قلو می باشد با ظرفیت مناسب 315 لیتر در اختیار کاربران قرار گرفته، بنابراین با خرید یخچال دوقلوی سامسونگ فضای مناسبی جهت نگه داری و ذخیره کردون مواد غذایی مختلف خواهید داشت. در این مدل به دلیل وجود قفسه ها و محفظه های متعدد امکان نگه داری اقلام غذایی مختلف به صورت منظم و کارآمد وجود دارد. پس با تعبیه این اقلام در مکان های مشخص، در مراجعه های بعدی سریعا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

دوقلو سامسونگ RR39-RZ32

سایر امکانات کاربردی

هر چه قدر در یک یخچال طراحی ظاهری و ظرفیت داخلی مهم باشد، به همان میزان نیز تکنولوژی های مورد استفاده در آن اهمیت پیدا می کنند. به همین دلیل امروزه شاهد پیشرفته ترین فناوری ها در دل یخچال های مختلف هستیم. یکی از مهمترین فناوری های مورد استفاده در یخچا فریزر دو قلوی سامسونگ RZ32 - RR39، کمپرسور اینورتر دیجیتال می باشد. این کمپرسور در پاسخ به تقاضای خنک کننده سرعت خود را در 7 سطح تنظیم می کند پس شاهد کاهش مصرف انرژی، صدا، سایش و ... خواهید بود. یکی از فناوری های مفید دیگری که در افزایش طول عمر مواد غذایی داخلی نقش مهمی ایفا می کند، سیستم خنک کننده همه جانبه است. این سیستم به طور مکرر به کنترل دمای داخلی می پردازد و با توجه به دمای داخل محفظه، هوای سرد را به بخش های مختلف می فرستند. هوای سرد از طریق منافظ و دریچه های مختلف به تمامی قسمت های داخلی می رسد، به همین دلیل شاهد درجه ی حرارت ثابت در جای جای یخچال خواهید بود. فناوری کاربردی نو فراست نیز با حفظ دمای ثابت در هر گوشه یخچال و فریزر مانع از یخ زدگی مواد غذایی و محفظه های داخلی می شود، به همین دلیل طور عمر مواد غذایی بسیار افزایش می یابد.

دوقلو سامسونگ RR39-RZ32

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
RR39-RZ32

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست