×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال دوقلو ال جی LG GR-F401-B404

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
  • رنگ بدنه : نقره ای
  • ظرفیت : 405 لیتر
  • صفحه نمایش : دارد
  • نوع کمپرسور : اینورتر خطی
  • یخساز و آبسرد کن : دستی
  • هشدار باز ماندن درب : دارد 
  • فناوری ها : Fresh Cooling، بدون برفک
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال دوقلو ال جی مدل GR-F401 

مشخصات یخچال دوقلو ال جی GR-F401 

یخچال دوقلوی ال جی GR-F401 گزینه ای ایده آل برای کسانی است که به گنجایش بالا، طراحی زیبا، کارایی و امکانات یخچال اهمیت می دهند. ال جی یخچال دوقلوی خود را با ظرفیت مناسب 405 لیتر روانه ی بازار کرده تا اشخاص فضایی مناسب برای نگه داری از مواد غذایی مختلف را در اختیار داشته باشند. این یخچال ال جی مجهز به پیشرفته ترین موتور این کمپانی یعنی اینورتر خطی شده پس شاهد مصرف انرژی کم و افزایش بازدهی خواهید بود. علاوه بر این خبری از یخ زدگی مواد غذایی و ایجاد برفک نخواهید بود زیرا ال جی این یخچال خود را مجهز به قابلیت بدون برفک کرده است. از دیگر قابلیت های مفیدی که در حفظ و ماندگاری بیشتر مواد غذایی نقش دارد، گردش هوای یکنواخت در سرتا سر قسمت های مختلف یخچال می باشد. همچنین به واسطه ی وجود جعبه ی از نوع  Moist Balance Crisper رطوبت کافی برای افزایش طول عمر سبزیجات و میوه فراهم می شود.

یخچال دوقلو ال جی GR-F401

طراحی زیبا و مدرن

یخچال دوقلوی ال جی GR-F401 یکی از یخچال های خوش ساخت و خوش استایل موجود در بازار است که از طرفداران زیادی نیز بهره می برد. همانطور که از نامش پیداست برای بخش های یخچال و فریزر محفظه های جداگانه در نظر گرفته شده به همین دلیل فضای زیادی به نسبت یخچال های معمولی و ساید بای ساید ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این مدل با رنگ نقره ای پوشیده شده به همین دلیل ظاهری مدرن و امروزی دارد. بر روی دو کابین یخچال و فریزر کنترل پنل تعبیه شده است. این کنترل پنل که متشکل از دکمه ها و صفحه نمایش می باشد امکان اعمال تنظیمات جداگانه را به شما خواهد داد. بر روی درب یخچال جدا از صفحه نمایش، آبسرد کن نیز خودنمایی می کند. ال جی برای این آبسرد کن اندازه ی کوچکی را در نظر گرفته تا فضای زیادی بر روی درب اشغال نکند. با پر کردن مخزن این آب سرد کن می توانید دسترسی سریع به آب سرد داشته باشید. ال جی برای اینکه طراحی یخچالش بی عیب و نقص باشد از طراحی خلاقانه در ساخت دسته ها استفاده کرده است. این دسته ها از انعطاف بالایی بهره می برند تا باعث راحت باز شدن درب ها شوند.

یخچال دوقلو ال جی GR-F401

ظرفیت داخلی 

یکی از مهمترین ملاک ها در هنگام انتخاب و خرید یخچال، گنجایش و ظرفیت داخلی می باشد. خوشبختانه یخچال GR-F401 به دلیل اینکه از نوع دو قلو می باشد، از ظرفیت بالایی برای ذخیره سازی مواد غذایی مختلف بهره می برد. علاوه بر این ال جی با کاهش ضخامت دیواره ها ظرفیت داخلی را بالا برده است. یخچال دوقلو ال جی با ظرفیت مناسب 405 لیتر جواب گوی هر خانواده ای خواهد بود. در بخش یخچال این مدل 5 عدد قفسه ی جادار برای نگه داری اقلام مختلف در دسترس خواهید داشت. دو عدد کشوی جادار نیز برای نگه داری میوه و سزیجات در این یخچال تعبیه شده است. جدا از اینها شاهد یک قفسه با طراحی خاص برای قرار دهی بطری ها خواهید بود. درب محفظه ی یخچال نیز میزبان 5 عدد طبقه برای نگه داری اقلام کوچک شده است. ال جی ترجیح داده در بخش فریزر از 6 کشوی جادار با یک طبقه در بالاترین نقطه ی این بخش استفاده کنید. در کنار یکی از کشو ها نیز شاهد یخساز دستی خواهید بود تا در مواقع لزوم از آن برای تهیه ی یخ استفاده کنید. از دیگر ویژگی های محفظه های داخلی، استفاده از لامپ ال ای دی می باشد. این نوع لامپ ها علاوه بر میزان مصرف کم انرژی و طول عمر بالا، هر نقطه ی محفظه های داخلی را روشن می کند.

یخچال دوقلو ال جی GR-F401

سایر امکانات کاربردی

یخچال فریزر ال جی در کنار ظاهر مدرن و ظرفیت بالا مجهز به فناوری های کارا و پیشرفته شده تا از هر لحاظ خوب ظاهر شود. یکی از فناوری های مهم تعبیه شده در این مدل، کمپرسور اینورتر خطی می باشد. این کمپرسور به دلیل ساختار پیشرفته اش، موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دستگاه شده است. با خرید یخچال فریزر ال جی GR-F401 دیگر نگرانی بابت تولید برفک در داخل یخچال نخواهید داشت. در واقع این مدل با مجهز شدن به فناوری بدون برفک، موجب افزایش عمر مواد غذایی خواهد شد. حتی با وجود قدرت بالای سیستم خنک کنندگی، خبری از هیچ گونه برفک نخواهد بود. قابلیت دیگری که در راستای افزایش مندگاری مواد غذایی در این یخچال دو قلو تعبیه شده، Fresh Cooling می باشد. در واقع ال جی با تعبیه ی منافذ متعدد موجب گردش یکنواخت هوای سرد در تمام نقاط یخچال می شود. از دیگر قابلیت های مفید عرضه شده توسط کمپانی ال جی، محفظه ی Moist Balance Crisper می باشد. این جعبه از پوشش مخصوص مشبک مانند بهره می برد که موجب حفظ رطوبت به مقدار لازم می شود. در واقع رطوبت روی سبزیجات و میوه ها پس از تبخیر شدن بر روی صفحه ی مشبک فرود می آیند، پس از آن نیز تعادل مناسبی از میزان رطوبت برقرار خواهد شد.

یخچال دوقلو ال جی GR-F401

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GR-F401

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست