×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال ساید بای ساید ال جی 668 لیتر اینستاویو مدل LG X247

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
  • بدون برفک : دارد
  • ظرفیت : 668 لیتر
  • نوع کمپرسور : اینورتر خطی
  • نوع فیلتر : HygieneFRESH+
  • نوع آبریز : آبسردکن و یخساز خودکار
  • نوع درب : InstaView Door-in-Door
  • نوع فناوری : عیب یاب هوشمند، گردش هوای چند گانه
  • نوع کشو : Moist Balance Crisper، FRESHBalancer
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل LG X247

مشخصات یخچال ساید بای ساید ال جی X247

غول کره ای ال جی با ساخت محصولات با کیفیت و پیشرفته به همه ثابت کرده که مهارت بالایی در ساخت لوازم خانگی دارد. این بار ال جی به عرضه ی یکی از جدیدترین یخچال های هوشمند خود با نام اینستاویو پرداخته است. یخچال هایی که در سری  InstaView Door-in-Door قرار دارند از تکنولوژی جذابی بهره می برند. این یخچال ها مجهز به دربی هوشمند شده اند که تنها با ضربه فضای داخلی را برای کاربران روشن می کنند. این قابلیت جدا از این که برای همه جذاب و شگفت انگیز است، مزیت های دیگری با خود به همراه دارد. مثلا این ویژگی از خروج بی رویه ی هوای سرد به بیرون جلوگیری و در نتیجه مانع از مصرف انرژی می شود. یخچال ساید بای ساید ال جی X247 از فضای داخلی کافی برای ذخیره و نگه داری مواد غذایی بهره می برد. در واقع ال جی برای این مدل خود گنجایش مناسب 668 لیتر را در نظر گرفته است. ال جی جدا از اهمیت دادن به ظاهر و تعبیه ی فناوری های پیشرفته، به کارایی یخچال نیز بها داده و آن را مجهز به یکی از مفیدترین فناوری ها با نام موتور اینورتر خطی کرده است. این موتور علاوه بر این که قدرت و کارایی یخچال را بالا می برد، صدا و مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد و طول عمر دستگاه را بالا می برد.حتی این شرکت طراحی فضای داخلی را از یاد نبرده و با به کار گیری فناوری های نوین FRESHBalancer و Moist Balance Crisper موجب افزایش طول عمر مواد غذایی می شود. همچنین وجود فیلتر داخلی از نوع HygieneFRESH + موجب ایجاد فضای ایده آل برای نگه داری مواد غذایی می شود. 

ساید بای ساید ال جی X247

طراحی جذاب InstaView

شرکت ال جی برای این که یخچال های جدیدش برای همه جذاب و خواستنی تر باشد، به ارائه ی یکی از شگفت انگیز ترین طراحی ها با نام اینستاویو پرداخته است. بر روی درب اصلی یخچال قسمت کوچکی تعبیه شده که خود از درب جداگانه بهره می برد، این بخش در حالت عادی  Door-in-Door نام گرفته. در این سبک طراحی این بخش یخچال حالتی پیشرفته تر گرفته و با مجهز شدن به فناوری های مختلف، برای همگان جذاب و خواستنی شده. در واقع این درب در حالت عادی مات و مشکی به نظر می رسد و فضای داخل آن غیر قابل مشخص است، اما با دو بار ضربه وارد کردن به این قسمت، یخچال به طور خودکار این بخش را برایتان روشن خواهد ساخت. این یعنی می توانید بدون باز کردن درب خوراکی های خود را بیابید و سریعا به آن ها دسترسی داشته باشید. این قابلیت جدا از این که ظاهری بسیار خواستنی به یخچال می دهد، بلکه مانع از خروج هوای سرد به بیرون و در نتیجه افزایش مصرف انرژی می شود.

ساید بای ساید ال جی X247

محفظه های داخلی

برای هر خانواده ، گنجایش یخچال اهمیت ویژه ای دارد، به همین دلیل اشخاص هنگام خرید یخچال به ظرفیت توجه بالایی نشان می دهند. ال جی یخچال ساید بای ساید 247 را با ظرفیت مناسب 668 لیتر روانه ی بازار کرده است. علاوه بر این در داخل این محفظه قفسه های با طراحی محکم و کارا را قرار داده تا شرایطی بسیار ایده آل برای نگه داری و ماندگاری بیشتر مواد غذایی فراهم شود. قابلیت های مفیدی که در افزایش طول عمر مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات نقش مهمی ایفا می کند، قابلیت Moist Balance Crisper و FRESHBalancer می باشد. این فناوری ها موجب تنظیم رطوبت داخل کشو می شود و بهترین شرایط نگه داری میوه و سبزیجات را فراهم می کنند. در میان قفسه های بالایی این یخچال ساید بای ساید جعبه ی کوچکی تعبیه شده است که از طراحی متفاوتی به نسبت سایر جعبه های داخل یخچال بهره می برد و کاربرد متفاوتی به نسبت آن ها دارد. ال جی این محفظه ی خود را Utility Box نامیده است. این محفظه به دلیل اندازه ی کوچکی که دارد برای نگه داری اقلام کوچک کاربرد دارد و دمای مناسب را برای آن ها مهیا می کند.

یخچال ساید بای ساید ال جی GC-Q247

امکانات و ویژگی ها

فناوری اینورتر در لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی تحول زیادی ایجاد کرده، به همین دلیل امروزه شاهد این فناوری کارا در بیشتر مدل های موجود در بازار هستیم. ال جی نیز مدل های تولیدی اش را از این قابلیت ویژه بی بهره نساخته و آن ها را به این موتور پیشرفته مجهز ساخته است. این موتور کارا عملکرد یخچال را نسبت به حالت عادی بسیار بهبود می بخشد و موجب افزایش و دوام یخچال می شود. همچنین به ادعای ال جی موتور اینورتر تا 32 درصد موجب کاهش مصرف انرژی می شود. با این موتور قدرتمند دیگر خبری از صدای مزاحم این گونه دستگاه ها نخواهد بود. یکی دیگر از مزیت های یخچال ساید بای ساید ال جی 247، فیلتر HygieneFRESH +  می باشد. این فیلتر به طرز شگفت انگیزی باکتری ها و عوامل مخرب داخل یخچال را از بین می برد و از خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال جلوگیری می کند.

یخچال ساید بای ساید ال جی GC-Q247

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
X247

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست