×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل LG J287

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
  • بدون برفک : دارد
  • برچسب انرژی : A+
  • نوع صفحه نمایش : لمسی
  • نوع کمپرسور : اینورتر خطی
  • نوع هشدار : باز ماندن درب
  • نوع فیلتر داخلی : Hygiene Fresh 
  • نوع آبریز : آبسردکن و یخساز خودکار
  • طراحی درب : طراحی DOOR IN DOOR

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل LG J287

مشخصات یخچال ساید بای ساید ال جی J287

کمپانی ال جی به تولید یکی از یخچال های عالی و بی نقصش با نام J287 پرداخته است. این یخچال از تمام مشخصات و ملاک های یک یخچال تمام عیار بهره می برد و با مجهز شدن به فناوری های روز دنیا، به یکی از ایده آل ترین یخچال های موجود در بازار تبدیل شده است. یکی از فناوری هایی که در لوازمی مانند یخچال ها تحول عظیمی به پا کرده، موتور اینورتر خطی می باشد. در ساختار این موتور خبری از تسمه و اصطکاک بالای قطعات داخلی موتور نیست، پس شاهد مصرف کم انرژی و تولید صدای کم خواهید بود. اما این تمام ماجرا نیست، این موتور موجب افزایش بهره وری و عملکرد بهتر خواهد شد و طول عمر زیادی را با خود به همراه دارد.

ویژگی های خوب یخچال ساید بای ساید ال جی جی 287 به اینجا ختم نمی شود، ال جی این مدل خود را به فیلتری کارا و مفید با نام Hygiene FRESH+ مجهز کرده است. این فیلتر به دلیل ساختار خاصی که دارد به خوبی از پس باکتری ها و عوامل مخرب داخلی بر می آید و مانع از خراب شدن سریع مواد غذایی به دلیل رشد و تکثیر باکتری ها در داخل یخچال می شود. با کاهش باکتری ها و جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی، داخل یخچال نیز بو نمی گیرد. همانطور که می دانید امروزه در یخچال ها، آبسرد کن به یکی از ملاک های مهم در هنگام خرید تبدیل شده است. به همین دلیل ال جی بر روی درب آبریز گنجانده است. در این بخش دسترسی به آب سرد و یخ فراهم خواهد شد. ظاهر کلی این یخچال مدرن و جذاب به نظر می رسد، پس با بیشتر دکوراسیون ها هماهنگ می شود. وجود کنترل پنل لمسی بر روی درب بر زیبایی این یخچال ساید بای ساید افزوده است. کاربران می توانند از یکی از قابلیت های اختصاصی شرکت ال جی با نام دور این دور بهره مند شوند و از این مزیت لوکس روزانه استفاده کنند.  

یخچال ساید بای ساید ال جی J34

طراحی و نمای مدرن یخچال J287

امروزه رنگ نقره ای از طرفداران زیادی بهره می برد، به همین دلیل کمپانی های سازنده ی لوازم خانگی از این رنگ مدرن در طراحی مدل های تولیدی خود استفاده می کنند. یخچال ساید بای ساید جی 287 با رنگ نقره ای پوشیده شده است. ال جی ترجیح داده سطح بدنه را به صورت یک دست و یکپارچه طراحی کند و به حذف دستگیره های بیرون زده از بدنه بپردازد. در این مدل  دستگیره در وسط یخچال قرار گرفته، به همین دلیل دسترسی به آن بسیار آسان خواهد بود. در این بخش شاهد اهرم کوچکی خواهید بود که با فشار آن می توانید به محفظه ی دور این دور دسترسی داشته باشید. این بخش محفظه ی کوچکی است که از درب جداگانه بهره می برد و برای نگه داری اقلام پر مصرف کاربرد دارد. ال جی برای کاهش دفعات باز کردن درب اصلی، به تعبیه ی این بخش بر روی درب یخچال پرداخته است. بر روی درب فریزر نیز می توانید شاهد آبریز متشکل از آبسرد کن و یخ ساز باشید. در این بخش اهرمی مشترک برای بخش آبسرد کن و یخساز تعبیه شده. از طریق کلید های تعبیه شده در کنترل پنل می توانید یخ و آب سرد خروجی را تعیین کنید. کنترل پنل این یخچال نیز از صفحه نمایش و کلید های لمسی بهره می برد. این صفحه نمایش میزان دمای تنظیم شده را به نمایش می گذارد و دکمه ها نیز امکان اعمال تنظیمات مختلف را به شما خواهند داد.

یخچال ساید بای ساید ال جی J34

محفظه های داخلی

از قدیم تا به امروز همه ی یخچال ها مجهز به قفسه های مختلف شده اند تا نگه داری و سازماندهی کردن مواد غذایی برای کاربران راحت باشد. امروزه قفسه ها با تحولات عظیمی رو به رو بوده اند تا بهتر از قبل مواد غذایی را بتوان در آن ها سازماندهی کرد. برای نگه داری مواد غذایی مختلف، از قفسه ها و کشو ها استفاده شده. در این یخچال ساید بای ساید ال جی نیز شاهد 4 عدد طبقه جهت نگه داری مواد غذایی معمولی خواهید بود. در پایین تری بخش یخچال نیز دو عدد کشو برای ذخیره کردن میوه و سبزیجات تعبیه شده، این کشو ها از اندازه ی مناسبی بهره می برند. یک کشوی کوچک نیز در بین قفسه ها برای نگه داری مواد غذایی کم حجم تعبیه شده است. در این بخش قفسه ی با طراحی خاص دیده می شود که برای قراردهی بطری های مختلف کاربرد دارد. محفظه ی فریزر نیز از دو عدد کشو و 4 طبقه برای نگه داری مواد غذایی منجمد بهره می برد.

ساید بای ساید ال جی J337

عملکرد و امکانات یخچال ال جی J287

ساید بای ساید ال جی مجهز به موتور اینوتر خطی شده بنابراین شاهد مصرف پایین انرژی در این یخچال خواهید بود. این موتور علاوه بر این از سطح صدای پایین و طول عمر بالا بهره می برد. علاوه بر این ساید بای ساید J287 با مجهز شدن به فیلتر Hygiene FRESH+ مانع از فاسد شدن سریع مواد غذایی و بو گرفتن فضای داخل یخچال و در نتیجه مواد غذایی داخل آن می شود.

یخچال ساید بای ساید ال جی J34

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J287

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست