×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال ال جی مدل LG GR-J264

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
  • بدون برفک : دارد
  • نوع کمپرسور : اینورتر خطی
  • نوع درب :  Door-in-Door
  • نوع فیلتر : HygieneFRESH+
  • نوع آبریز : آبسردکن و یخ ساز
  • نوع کشو : Fresh Box، Folding Shelf
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال ال جی مدل LG GR-J264

مشخصات یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J264

اگر به دنبال خرید بهترین یخچال موجود در بازار هستید که علاوه بر ظاهر مردن، کارایی و قدرت خنک کنندگی بالایی داشته باشد، یخچال نکست ال جی GRJ-264 می تواند بهترین گزینه ی ممکن باشد. این یخچال از طراحی بسیار زیبا و مدرن بهره می برد و با رنگ دودی دیزاین شده است. ظرفیت بالا و طراحی قفسه های داخلی، نگرانی شما از بابت جای دادن و سازماندهی مواد غذایی را رفع می کند. علاوه بر این وجود دور این دور بر روی درب، امکان دسترسی سریع به مواد غذایی پر مصرف و میان وعده ها را در سریع ترین زمان ممکن مهیا می سازد. این یخچال همچنین مجهز به آبسرد کن شده است تا نیاز شما به آب سرد در هر زمان تامین شود. از دیگر مزیت های خوب یخچال ال جی جی 264، موتور اینورتر خطی می باشد. این کمپرسور علاوه بر این که بهبود و دوام یخچال را افزایش می دهد، مصرف انرژی و سطح صدا را نیز کاهش می دهد. همچنین به واسطه ی فیلتر Hygiene FRESH، خبری از بو گرفتگی و سریع خراب شدن مواد غذایی داخلی نخواهد بود.

یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J264

طراحی مدرن

شرکت ال جی تا به امروز به خوبی توانسته اثبات کند در طراحی و دیزاین لوازم خانگی تبحر و مهارت بالایی دارد. این شرکت یخچال های با شکل و شمایل خواستنی و مدرن را طراحی و در اختیار اشخاص قرار می دهد. یکی از مدل های جذاب و چشم نواز این برند محبوب، یخچال GRJ-264 می باشد. ال جی این بار ترجیح داده به جای استفاده از رنگ های سفید و نقره ای در بدنه، از دودی بهره بگیرد، به همین دلیل است که این یخچال از نمای متفاوتی با سایر مدل ها بهره می برد. در این مدل محفظه ی یخچال و فریزر توسط نوار براق جدا شده، این بخش علاوه بر این که بر زیبایی ظاهر افزوده، میزبان دسته ی درب ها نیز شده است. عضو ثابت یخچال های امروزی یعنی آبسرد کن نیز بر روی درب یخچال دیده می شود. این ابسردکن طبق روال با کنترل پنل تلفیق شده تا هم نمایی مرتب به بدنه ببخشد و هم بر جذابیت آن بیافزاید. نور پس زمینه ی این صفحه نمایش از رنگ آبی بهره می برد بنابراین محتویات آن حتی در شب نیز خوانا خواهد بود. 

GRJ-264

محفظه های داخلی

برای اینکه بتوان مواد غذایی مختلف را به صورت سازماندهی شده در داخل یخچال جای داد، طبیعتا به یک سری قفسه ها و محفظه نیاز خواهد بود. شرکت ال جی برای این که بتوان حجم بیشتری از مواد غذایی را در داخل یخچال GRJ-264 جای داد، از سیستم ذخیره سازی پیشرفته ای که خود آن را سیستم ذخیره سازی هوشمند نامیده است، بهره گرفته. این سیستم علاوه بر این که به نمای داخلی را سازماندهی می بخشد. موجب بهبود دسترسی به مواد غذایی می شود و در حفظ و ماندگاری بهتر آن ها کمک شایانی خواهد کرد. یکی از محفظه های داخلی که از طراحی کارا و جالبی بهره می برد، محفظه ی Tilting Fresh Basket می باشد. این محفظه که بر روی درب یخچال جاسازی شده است، برای نگه داری مواد غذایی  کوچکی مانند، تخم مرغ، سوسیل، کالباس و ... کاربرد دارد. قفسه ی دیگر که به صورت خلاقانه طراحی شده، Folding Shelf نام دارد. این قفسه قابلیت تنظیم دارد تا بتوان اقلام بلند مانند لیوان ها و بطری ها را به راحتی بر روی آن قرار داد. ال جی بخش فریزر را از یاد نبرده و به تعبیه محفظه های با طراحی مختلف در این بخش پرداخته است. یکی از قفسه های منحصر به فرد تعبیه شده در این بخش فرش باکس نامیده می شود که مانع از بو گرفتن سایر اقلام مواد غذایی می شود. 

GRJ-264

امکانات و ویژگی ها

یکی از اجزای مهم یخچال ها که توجه به آن بر کارایی یخچال ها می افزاید و موجب افزایش طول عمر آن می شود، موتور داخلی می باشد. ال جی با توجه به اهمیت این بخش، تمام تلاش خود را به کار گرفته بهترین موتور ساخته شده تا به امروز را عرضه کند. کمپرسور اینورتر خطی ال جی از جمله بهترین موتور های موجود در بازار است که در یخچال های این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور موجب صرفه جویی در مصرف انرژی ، طراوت مواد غذایی ، کاهش سطح سر و صدا ، افزایش ظرفیت و دوام ، در یخچال ها می شود. ال جی با تغییر درایو و کاهش اصطکاک داخلی، رانمان دستگاه را بهینه کرده و میزان نویز را کاهش داده است. امروزه برای اینکه از رشد و تکثیر باکتری ها در داخل یخچال ها جلوگیری شود از فناوری ها و فیلتر های مختلف در داخل آن ها استفاده می شود. فیلتر مشهور ال جی که Hygiene FRESH نام دارد در یخچال جی 264 تعبیه شده است. این فیلتر هوشمند علاوه بر این که قادر به از بین بردن 99.999٪ باکتری ها است، تولید بوی بد را نیز به حداقل می رساند، بنابراین مواد غذایی و نوشیدنی های داخلی علاوه بر تازه ماندن، بو نمی گیرند.

یخچال ساید بای ساید ال جی GC-Q247

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GR-J264

مشخصات

رنگ
دودی
نوع یخچال
نکست
لامپ یخچال
دارد
یخساز خودکار
دارد
آبسردکن و یخساز بیرونی
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نوع آبریز
آبسردکن و یخ ساز
یخچال
دارد
نوع درب
Door-in-Door
تعداد قفسه میوه
2 عدد
اخطار بازماندن درب
دارد
هشدار درب
دارد
ارتفاع
1797 میلی متر
عمق با درب
912 میلی متر
پهنا
758 میلی متر
اقلام همراه
قفسه های داخلی
سایر ویژگی ها
کمپرسور اینورتر خطی، فیلتر Hygiene FRESH+
شناسه کالا
2220136110013

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست