×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل LG GR-J257

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
  • بدون برفک : دارد
  • نوع درب : Door-in-Door
  • نوع کمپرسور : اینورتر خطی
  • نوع فیلتر : HygieneFRESH+
  • نوع آبریز : آبسردکن و یخ ساز
  • فناوری: سیستم عیب یاب هوشمند
  • نوع کشو : Fresh Box، Folding Shelf
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

یخچال ال جی مدل LG GR-J257

مشخصات یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J257

یخچال ساید بای ساید ال جی تمام معیار های یک یخچال خوب و کاربردی را دارد. این یخچال از طراحی مدرن و امروزی بهره می برد و مطابق با سلایق کاربران ساخته شده است. ظرفیتی که با خرید یخچال ساید بای ساید ال جی جی 257 نصیبتان خواهد شد، 614 لیتر خواهد بود. به واسطه ی این ظرفیت و سبک خاص طراحی قفسه های داخلی می توانید مواد غذایی مورد نیازتان را برای مدت طولانی نگه داری نمایید. همچنین می توانید برای دسترسی سریع به مواد غذایی پر مصرف، از محفظه ی دور این دور استفاده کنید. این یخچل با دارا بودن کمپرسور اینورتر خطی و فیلتر Hygiene Fresh فضایی ایده آل برای نگه داری مواد غذایی فراهم می کند و طول عمر آن ها را بالا می برد. از دیگر مزیت های یخچال ساید بای ساید ال جی، یخساز خودکار، آبسرد کن، سیستم عیب یاب هوشمند و ... می باشد.

ساید بای ساید ال جی GR-J257

 طراحی مدرن

امروه رنگ نقره ای به رنگی پر طرفدار تبدیل شده به همین دلیل کمپانی های مختلف به استفاده از این رنگ مدرن در دیزاین لوازم خانگی خود می پردازند. یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J257 نیز با رنگ نقره ای دیزاین شده و بر جذابیت این یخچال افزوده است. علاوه بر این در دیزاین تک تک اجزای این یخچال از دقت کافی استفاده شده تا نمای یخچال خواستنی و جذاب به نظر برسد. در این مدل از دستگیره های توکار برای باز کردن درب ها استفاده شده است. این نوع درب در مرتب شدن استایل کلی بدنه نقش مهمی دارد. بر روی درب یخچال نیز شاهد درب کوچکی با نام Door-in-Door خواهید بود. در واقع ال جی در طراحی این بخش از استایل مختص به خود استفاده کرده و دسترسی به برخی اقلام غذایی را بسیار راحت کرده است. درب این بخش نیز به صورت توکار طراحی شده است، برای گشودن درب این بخش کافیست اهرم کوچک تعبیه شده در زیر درب را فشار دهید تا درب این محفظه ی کارا به راحتی باز شود. در این یخچال ساید بای ساید درب فریزر میزبان آبریز، آبسردکن ، یخساز و کنترل پنل شده است. تمامی این اجزا کنار هم قرار گرفته اند و فضای کمی را به خود اختصاص داده اند. این کنترل پنل که از نوع لمسی می باشد، تنظیمات مختلف را در اختیارتان قرار می دهد.

ساید بای ساید ال جی GR-J257

محفظه های داخلی

با یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J257 همه چیز برای نگه داری و دوام بالای مواد غذایی فراهم شده است. این یخچال با ظرفیت 614 لیتر در اختیار مشتاقان این برند قرار گرفته است. در این مدل 405 لیتر از فضا به یخچال تعلق گرفته و فریزر نیز از گنجایش 209 لیتر بهره می برد. طراحی قفسه های داخلی نیز به بهترین نحوه ممکن صورت گرفته تا پاسخگوی نیاز هر شخصی باشد. یکی از بخش های کاربردی این یخچال، قفسه ی نگه داری بطری می باشد، این قفسه با توجه به شکل و شمایل بطری ها دیزاین شده و به خوبی انواع بطری را بر روی خود نگه می دارد. وجود محفظه ی FRESH Balancer امکان ماندگاری بیشتر میوه و سبزیجات را مهیا می کند. در واقع این کشو طوری طراحی شده که رطوبت لازم برای ماندگاری بالای میوه را فراهم کند. در این یخچال قابلیت Moist Balance Crisper نیز در حفظ و دوام بیشتر این گونه اقلام تاثیر بالایی دارد. کشوی کوچک دیگری که در داخل محفظه ی یخچال دیده می شود Utility Box نام دارد، این محفظه برای نگه داری اقلام کوچک مانند انواع لبنیات، سوسیس، کالباس و ... کاربرد دارد. یکی از بهترین کشو های تعبیه شده در این مدل، کشو FRESH Zone می باشد، این کشو محیطی با دمای نزدیک به صفر درجه ایجاد می کند تا بتوانید مواد غذایی مانند گوشت و ... را در یخچال نگه داری کنید.

ساید بای ساید ال جی GR-J257

امکانات و ویژگی ها

یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J257 از یکی از بهترین فناوری های این شرکت سود برده است. این فناوری که کمپرسور اینورتر خطی نام دارد، مزیت های بلاقوه ای برای این مدل با خود به همراه دارد. این کمپرسور پیشرفته به نسبت موتور های معمولی مصرف انرژی و صدای پایینی دارد و با قدرت بی نظیرش هوای سرد را برای تمامی محفظه ها تولید می کند. به دلیل کاهش قطعات و اصطکاک بین آن ها، عمر دستگاه نیز افزایش یافته است. ال جی تنها به این کمپرسور بسنده نکرده و برای افزایش دوام و ماندگاری مواد غذایی از فیلتر Hygiene Fresh بهره گرفته است. این فیلتر با از بین بردن باکتری ها فضایی ایده ال برای نگه داری مواد غذایی مختلف ایجاد کرده است. این فیلتر به کمک پنج لایه فیلتریگ انواع باکتری، ویروس، قارچ، و ... را از بین می برد. از دیگر فناوری های کاربردی به کار رفته در این مدل، سیستم عیب یاب هوشمند می باشد. بنابراین از این پس می توانید به کمک گوشی همراهتان سریعا از عیوب به وجود آمده در دستگاه با خبر شوید و سریعا آن را بر طرف سازید.

ساید بای ساید ال جی GR-J257

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GR-J257

مشخصات

رنگ
نقره ای
جنس بدنه
استیل
نوع یخچال
ساید بای ساید
گنجایش یخچال
405
گنجایش فریز
209
لامپ یخچال
دارد
یخساز خودکار
دارد
آبسردکن و یخساز بیرونی
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نوع آبریز
آبسردکن و یخ ساز
یخچال
دارد
نوع درب
Door-in-Door
تعداد قفسه میوه
2 عدد
اخطار بازماندن درب
دارد
هشدار درب
دارد
ارتفاع
1790 میلی متر
عمق با درب
912 میلی متر
پهنا
738 میلی متر
تعداد طبقات
4 عدد
تعداد طبقات درب
5 عدد
اقلام همراه
قفسه های داخلی
سایر ویژگی ها
کمپرسور اینورتر خطی، فیلتر Hygiene FRESH، FRESH Balancer، سیستم عیب یاب هوشمند
شناسه کالا
2004368412848

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست