×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 18000 Kozey

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A+
گاز خنک کننده : R22
کمپرسور : روتاری
ظرفیت گرمایش : 18000
سرعت فن :3 سرعته
جنس بدنه :پلاستیکی ، فلزی
عملکرد :سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 18000 Kozey

 از موارد مهمی که در خرید کولر گازی در درجه ی اول اهمیت قرار دارد، ظرفیت سرمایشی و قدرت خنک کنندگی کولر گازی می باشد. خرید کولر گازی گری که دارای ظرفیت 18000 است می تواند مکانی با متراژ 30 تا 50 متر مربع را پوشش دهد. اگر مکان مورد نظر شما مساحتی بین 30 تا 50 متر مربع را دارد، حتما باید کولر گازی با ظرفیت سرمایشی 18000 را بخرید.

اما اگر متراژ بالاتر یا پایین تر از این حد را داشته باشد، پیشنهاد می دهیم کولر گازی با قدرت خنک کنندگی بالاتر یا پایین تر بخرید چرا که با خرید کولر گازی بالاتر از سطح مورد نیاز خودتان، محیط به سرعت خنک شده و رو به سردی می رود و شما مجبور خواهید بود هر چند وقت یک بار کولر را خاموش کنید و بعد از یک ساعت دوباره گرما هجوم می آورد و شما را وارد به روشن کردن کولر گازی می کند. این خاموش و روشن کردن های پی در پی هم اینکه استهلاک کولر گازی را به دنیال دارد و هم اینکه مصرف انرژی کولر گازی را به شدت بالا می برد.

اگر کولر گازی که می خرید ظرفیت سرمایشی پایین تری داشته باشد، محیط را به اندازه خنک نمی کمند که این هم آزار دهنده است پس انتخاب ظرفیت با توجه به محیط شما یکی از نکات مهمی است که حتما باید به آن توجه نمود. کولر گازی های اسپلیت دارای دو یونیت داخلی و خارجی هستند.

یونیت داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود یونیت داخلی دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود. یونیت خارجی هم که در خارج از ساختمان و بر روی پشت بام نصب می گردد البته ناگفته نماند بهتر است که یونیت خارجی  بر روی چهار پایه ای قرار گیرد و دور از دسترس نور آفتاب و در معرض باران قرار نگیرد تا همیشه بهتر بماند.

بدنه هر دو یونیت محکم می باشد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما چون کندانسور کمپرسور در معرض نور آفتاب قرار می گیرد شرکت بکو از پرده های ضد فرسایش در کندانسور استفاده کرده است این پره ها که به پره های ضد فرسایش معروف است. کولر گازی 18000 گری از کمپرسور روتاری سنگین برخوردار است و از این موتور سنگین تک پنل برای به جریان انداختن پره ها و وزش باد خنک استفاده می کند.

همانطور که گفتیم پنل داخلی کولر گازی صدا و نویز بسیار کمی دارد. این موتور کم مصرف هیچ گونه مزاحمت و سر و صدایی ندارد و به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود. نوع گاز مصرفی به کار رفته برای کولر گازی گری R22 است این گاز کم مصرف قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و در عین حال مصرف انرژی را هم پایین می اورد. 

کولر گازی گری 18000 Kozey

طراحی و ظاهر کولر گازی گری 18000

شرکت گری Gree یکی از بزرگترین تولید کننده های کولر گازی است هر ساله کولر گازی های با کیفیت و همچنین با طراحی خاص تولید می کنند قطعا هر کس هم که قصد خرید کولر گازی را داشته نام این برند معتبر به گوشش خورده است به همین امر ما از تعریف و تمجید این برند خوش فروش پرهیز می کنیم. کولر گازی گری 18000 با طراحی ساده ای به تولید رسیده که در نهایت سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد و انتخاب عالی برای مکان های شیک و با کلاس خواهد بود.

این کولر گازی از دو پنل تشکیل شده است که یکی از ان ها در معرض دید داخل اتاق قرار می گیرد و دیگری را باید پشت بام نگهداری کرد. پنل خارجی از کمپرسور و کندانسور تشکیل شده است که برای خنک سازی هوا از گاز R22 استفاده می نماید و باید ان را در معرض هوا قرار داد.

با قرار گیری این موتور در پشت بام همواره در طول روز نور خورشید به ان می تابد و در معرض بارش باران خواهد بود از این رو گری با بدنه ای محکم ان را تولید کرده است که در برابر نور خورشید و باران مقاومت بالایی دارد و سال های زیادی می تواند کارکرد مفیدی داشته باشد.

یونیت خارجی تقریبا شکلی مربعی به خود گرفته است که هوا را از طریق لوله با داخل اتاق می برد. این پنل با داشتن پایه هایی در اطراف کولر گازی را با فاصله ای از زمین نگه می دارند ولی برای این که از صدمات احتمالی جلوگیری شود بهتر خواهد بود که کولر گازی را بر روی پایه ای قرار داد. یکی دیگر از محصولاتی که امروزه طرفداران بسیاری را کسب کرده برند وستینگ هاوس میباشد، که کولر گازی وستینگ هاوس 18000 یکی از بهترین مدل های این شرکت است.

کولر گازی گری 18000 Kozey

امکانات کولر گازی kozey 18000

گاز r22 این کولر سرمای بیشتری برای شما ایجاد میکند و موجب میشود که خانه ی شما سریع خنک شود. یکی از پر فروش ترین کولر گازی برند گری است که بسیار پر فروش است و همه ی خریداران هم از این کولر راضی بوده اند کیفیت این نوع کولر گازی ها بسیار بالا است و می توان به طول عمر زیاد این نوع برند پر فروش اشاره باید کرد. 

از ویژگی های کولر گازی kozey 30000 سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. کولر گازی گری 30000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است یعنی شما می توانید در هر دو فصل سال یعنی زمستان و تابستان از این کولر گازی استفاده نمایید و نیازی به جابه جایی آن نیست.

جنس بدنه این کولر گازی فلزی است و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. کولر گازی گری kozey 30000 دارای ناحیه کاربرد و نوع شرایط آب و هوایی T3 می باشد که برای نواحی حاره ای و بسیار گرم، بهترین گزینه است. کندانسور این کولر گازی دارای پوشش طلایی بوده و همین پوشش باعث میشود که کندانسور کولر شما در برابر خوردگی و زنگ ضدگی بسیار مقاوم گردد و مدت زمان بسیار طولانی تری برای شما کار کند.  کولر گازی گری لومو 30000 دارای ظرفیت 30000 است این ظرفیت برای مساحت هایی 70 تا 100 متر مربع گزینه خوبی است.

کولر گازی گری 18000 Kozey

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
18000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995232

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست