×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

  • دارای : نور پردازی زیبا
  • دارای : اتصال به بلوتوث
  • مجهز به : فناوری کارئوکه
  • توان خروجی : 2000 وات
  • مجهز به : فناوری AirQuake
  • پشتیبانی از : برنامه MAX Juke 
  • پشتیبانی از : پورتهای USB و HDMI
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 2000 وات پاناسونیک Tmax50

سیستم صوتی پاناسونیک tmax50

بدون شک می توان سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50 را یکی از بهترین سیستم های صوتی شرکت پاناسونیک دانست. این محصول دارای توان خروجی 2000 وات است که قادر صدایی رسا و یکتواخت را طنین انداز کند. این دستگاه دارای فناوری های و امکانات بالایی است که آن را قادر ساخته است در خلق صدایی آکوستیک و یکدست توانا باشد. این محصول دارای حالت کارائوکه است که کاربر می تواند با وصل میکروفون به دستگاه بتواند تمرین خوانندگی کند و یا در هنگام مهمانی با دوستانش به تمرین خوانندگی بپردازد. سیستم صوتی 2000 وات پاناسونیک Tmax50 دارای رقص نوره ویژه است و کاربر را قادر می سازد در هنگام استفاده از آن از رقص نور استفاده کند و می تواند نقش به سزایی در مهمانی های ایفا کرده و لذت آن را چندین برابر کند. این محصول دارای بیس Airquake است که قادر است بیس خوب و قابل قبولی را در هنگام استفاده از دستگاه داشته باشد. این محصول دارای برنامه اختصاصی برای پخش صدا و دیگر کارهاست که Max Juke نام دارد و کاربر از طریق گوشی همراه می تواند از آن استفاده کرده و سیتسم صوتی را مدیریت و کنترل نماید. از این رو کاربر می تواند با دانلود و نصب برنامه در تلفن همراه از این فناوری استفاده نماید. با استفاده از بلوتوث نیز می توان به سیستم صوتی TMAX50 متصل شد و در مهمانی های می توان با استفاده از این فناوری سیستم را کنترل نمود.

صدای تولیدی توسط سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

سیستم صوتی 2000 وات پاناسونیک tmax50

سیستم صوتی Tmax50 دارای توان خروجی 2000 وات است که می تواند کاربر را در صدایی طبیعی و رسا غوطه ور سازد. مجهز بودن این سیستم صوتی حرفه ی به آمپلی فایر و ووفرهای قدرتمند صدایی رسا و شفاف را تولید میکند که کاربر از آن نهایت لذت را خواهد برد. بلندگوهای این محصول دارای کیفیت بالایی در پخش صدا می باشند و حتی در ولوم بالا نیز کیفیت خود را از دست نمی دهند. از این رو این محصول به کسانی که به صدایی آکوستیک و طبیعی علاقه دارند توصیه می شود. قدرت بالای این سیستم صوتی باعث می شود کاربر با خیال راحت قادر باشد در مهمانی ها از آن استفاده کند. سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50 از دو ساب ووفر قدرتمند برخوردار است. برخورداری از آمپلی فایر و ساب ووفر به تولید صدایی شفاف و قدرتمند کمک میکند. پخش صدا که توسط آمپلی فایرهای این سیستم صوتیمی شود حتی در ولوم بالا نیز کیفیت اصلی خود را حفظ کرده و شفاف و واضح به گوش میرسد.

فناوری Airquake Bass در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

سیستم صوتی tmax50

همانطور که می دانید داشتن بیس قدرتمند و صدایی عالی از خصوصیات سیستم های صوتی قدرتمند محسوب می شود و در انتخاب محصول توسط کاربر بسیار با اهمیت است. سیستم صوتی 2000 وات پاناسونیک Tmax50 دارای فناوری AirQuake است و کاربر قادر است با استفاده از این فناوری تمامی بیس های سیستم صوتی را احساس کند. سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50 در قسمت بالا و پایین اسپیکر خود از دو درگاه برای افزایش بیس صدا برخوردار است. این دو قسمت در سیستم صوتیباعث پخش صدا میشود و صدا را به سمت جلو هدایت میکند. این عمل باعث تقویت بیس صدا میشود به طوری که هنگام پخش موسیقی بیس را کاملا حس خواهید کرد.

نورپردازی زیبا در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

قیمت خرید سیستم صوتی پاناسونیک tmax50

سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50 دارای توانایی نور پردازی است و کاربر به آسانی می تواند در جشن ها و حتی مهمانی ها از این محصول استفاده نماید. از این رو این سیستم صوتی در بین طرفداران بسیار محبوب می باشد. کاربر می تواند با فعال کردن این گزینه و همچنین استفاده از تم تاریک در مهمانی، بتواند از رقص نور به وجود آمده توسط دستگاه استفاده کرده و لذت ببرد. کاربر می تواند از جشن ها و مهمانی های خود مانند یک کنسرت زنده استفاده کند.

فناوری کارائوکه در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

مشخصات و بررسی دقیق سیستم صوتی 2000 وات پاناسونیک tmax50

شیک پاناسونیک Tmax50 دارای فناوری های مختلف است. یکی از جالب ترن فناوری های تعبیه شده در این سیستم صوتی بهره مندی از فناوری کارائوکه می باشد. با استفاده از این فناوری در سیستم صوتی 2000 وات پاناسونیک Tmax50 کاربر می تواند با وصل میکروفون به سیستم صوتی، مانند یک خواننده تمرین خوانندگی کند. همچنین می تواند در جشن ها و مهمانی ها با استفاده از میکروفون با دوستان خود به تمرین خوانندگی بپردازد و یا حتی می توان گیتار برقی را به سیستم صوتی متصل نمود و از آن در مجالس و مراسمات استفاده کرد. این فناوری نقض به سزایی در تولید هیجان و لذت برای کاربر دارد.

برنامه MAX Juke در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

برنامه MAX Juke در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax50

با استفاده از این برنامه کاربر می تواند در مجالس و مهمانی های به تنظیم سیستم صوتی و یا حتی کنترل آن بپردازد. کاربر به راحتی می تواند این نرم افزار را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی و یا تبلت نصب کند. از راه دور کاربر را قادر می سازد تا سیستم صوتی را کنترل کرده و از آن لذت ببرد.  با استفاده از این برنامه کاربر می تواند صدای تولید را کم یا زیاد کندف از حالت هایی مانند DJ استفاده کند و بسیاری از کارها را با استفاده از آن انجام دهد. این محصول را می توان از طریق بلوتوث نیز کنترل و مدیریت نمود. در این حالت کاربر به ریموت کنترل دستگاه اختیاجی نخواهد داشت و از طریق گوشی تلفن همراه به راحتی می تواند سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50را مدیریت کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Tmax50

مشخصات

مدل
SC-TMAX50
تعداد کانال
2.1 کاناله
ورودی قابل حمل (AUX)
دارد
توان خروجی صدا
2000 وات
قدرت خروجی - جلو
500 وات
ابعاد خالص(سانتی متر)
326×904×305 میلیمتر
وزن خالص (کیلوگرم)
20 کیلوگرم
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
دفترچه راهنما
دارد
کنترل از راه دور
دارد
باتری
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
اپتیکال
دارد
اقلام همراه
باتری، کابل برق
تعداد بلندگو
6 عدد
رادیو
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست