×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی پاناسونیک TMAX10

  • دارای : نور پردازی زیبا
  • توان خروجی : 300 وات
  • دارای  : اتصال به بلوتوث
  • مجهز به : فناوری کارئوکه
  • مجهز به : فناوری AirQuake
  • پشتیبانی از : برنامه MAX Juke 
  • پشتیبانی از : پورتهای USB و HDMI
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 300 وات پاناسونیک Tmax10

سیستم صوتی پاناسونیک tmax10

یکی از محصولات متوسط قیمت پاناسونک که کاربر می تواند از آن استفاده کند سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10 می باشد. این محصول دارای حالت کارائوکه است که کاربر می تواند با وصل میکروفون به دستگاه بتواند تمرین خوانندگی کند و یا در هنگام مهمانی با دوستانش به تمرین خوانندگی بپردازد. سیستم صوتی 300 وات پاناسونیک Tmax10 دارای رقص نوره ویژه است و کاربر را قادر می سازد در هنگام استفاده از آن از رقص نور استفاده کند و می تواند نقش به سزایی در مهمانی های ایفا کرده و لذت آن را چندین برابر کند. این محصول دارای بیس Airquake است که قادر است بیس خوب و قابل قبولی را در هنگام استفاده از دستگاه داشته باشد. این محصول دارای برنامه اختصاصی برای پخش صدا و دیگر کارهاست که Max Juke نام دارد و کاربر از طریق گوشی همراه می تواند از آن استفاده کرده و سیتسم صوتی را مدیریت و کنترل نماید. سیستم صوتی Tmax10 دارای فناوری های و امکانات بالایی است که آن را قادر ساخته است در خلق صدایی آکوستیک و یکدست توانا باشداز این رو کاربر می تواند با دانلود و نصب برنامه در تلفن همراه از این فناوری استفاده نماید. با استفاده از بلوتوث نیز می توان به سیستم صوتی متصل شد و در مهمانی های می توان با استفاده از این فناوری سیستم را کنترل نمود. همانطور که می دانید داشتن بیس قدرتمند و صدایی عالی از خصوصیات سیستم های صوتی قدرتمند محسوب می شود و در انتخاب محصول توسط کاربر بسیار با اهمیت است. این محصول دارای فناوری AirQuake است و کاربر قادر است با استفاده از این فناوری تمامی بیس های سیستم صوتی را احساس کند. باند پاناسونیک Tmax10 در قسمت بالا و پایین اسپیکر خود از دو درگاه برای افزایش بیس صدا برخوردار است. این دو قسمت در سیستم صوتیباعث پخش صدا میشود و صدا را به سمت جلو هدایت میکند. این عمل باعث تقویت بیس صدا میشود به طوری که هنگام پخش موسیقی بیس را کاملا حس خواهید کرد.

صدای تولیدی توسط سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10

سیستم صوتی 300 وات پاناسونیک tmax10

سیستم صوتی Tmax10 دارای توان خروجی 300 وات است که می تواند کاربر را در صدایی طبیعی و رسا غوطه ور سازد. مجهز بودن این سیستم صوتی حرفه ی به آمپلی فایر و ووفرهای قدرتمند صدایی رسا و شفاف را تولید میکند که کاربر از آن نهایت لذت را خواهد برد. سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10 از دو ساب ووفر قدرتمند برخوردار است. برخورداری از آمپلی فایر و ساب ووفر به تولید صدایی شفاف و قدرتمند کمک میکند. بلندگوهای این محصول دارای کیفیت بالایی در پخش صدا می باشند و حتی در ولوم بالا نیز کیفیت خود را از دست نمی دهند. از این رو این محصول به کسانی که به صدایی آکوستیک و طبیعی علاقه دارند توصیه می شود. قدرت بالای سیستم صوتی پاناسونیک مدل Tmax10 باعث می شود کاربر با خیال راحت قادر باشد در مهمانی ها از آن استفاده کند. پخش صدا که توسط آمپلی فایرهای این سیستم صوتیمی شود حتی در ولوم بالا نیز کیفیت اصلی خود را حفظ کرده و شفاف و واضح به گوش میرسد.

فناوری کارائوکه در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10

سیستم صوتی tmax10

یکی از جالب ترن فناوری های تعبیه شده در سیستم صوتی 300 وات پاناسونیک Tmax10 بهره مندی از فناوری کارائوکه می باشد. با استفاده از این فناوری در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10 کاربر می تواند با وصل میکروفون به سیستم صوتی، مانند یک خواننده تمرین خوانندگی کند. همچنین می تواند در جشن ها و مهمانی ها با استفاده از میکروفون با دوستان خود به تمرین خوانندگی بپردازد و یا حتی می توان گیتار برقی را به سیستم صوتی متصل نمود و از آن در مجالس و مراسمات استفاده کرد. این فناوری نقض به سزایی در تولید هیجان و لذت برای کاربر دارد.

برنامه MAX Juke در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10

قیمت خرید سیستم صوتی پاناسونیک tmax10

با استفاده از این برنامه کاربر می تواند در مجالس و مهمانی های به تنظیم سیستم صوتی و یا حتی کنترل آن بپردازد. کاربر به راحتی می تواند این نرم افزار را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی و یا تبلت نصب کند. از راه دور کاربر را قادر می سازد تا سیستم صوتی را کنترل کرده و از آن لذت ببرد.  با استفاده از این برنامه کاربر می تواند صدای تولید را کم یا زیاد کندف از حالت هایی مانند DJ استفاده کند و بسیاری از کارها را با استفاده از آن انجام دهد. این محصول را می توان از طریق بلوتوث نیز کنترل و مدیریت نمود. در این حالت کاربر به ریموت کنترل دستگاه اختیاجی نخواهد داشت و از طریق گوشی تلفن همراه به راحتی می تواند سیستم صوتی را مدیریت کند.

برخورداری از شارژ بالا در سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10

مشخصات و بررسی دقیق سیستم صوتی 300 وات پاناسونیک tmax10

سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10 دارای باطری بوده و به راحتی می تواند شارژ نگه دارد. از این رو کاربر به راحتی می تواند برای مکانهایی که به برق دسترسی ندارن از این محصول استفاده کند. سیستم صوتی پاناسونیک Tmax10 در حالت تمام شارژ قادر است به مدت 10 ساعت شارژ نگه دارد و از این رو کاربر به راحتی می تواند از آن در مجالس و مهمانی هایی که در بیرون از منزل برگزار می شود استفاده نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Tmax10

مشخصات

فرمت های صوتی
فرمت های رایج
مدل
SC-TMAX10
ورودی قابل حمل (AUX)
دارد
توان خروجی صدا
300 وات
ابعاد خالص(سانتی متر)
30×58×28 سانتی متر
وزن خالص (کیلوگرم)
10.2 کیلوگرم
بلوتوث
دارد
سایر مشخصات
دارای رقص نور - دارای قابلیت کارائوکه - دارای ورودی CD
دفترچه راهنما
دارد
کنترل از راه دور
دارد
باتری
دارد
سایر توضیحات
قابلیت کارائوکه
ورودی USB
دارد
رادیو
دارد
NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست