×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی MHC-V43D

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • ورودی : میکروفون
  • مجهز به : درگاه CD
  • فناوری : حذف نویز
  • مجهز به : درگاه USB
  • مجهز به : درگاه HDMI
  • کنترل : با حرکات دست
  • دارای : قابلیت Karaoke
  • مجهز به : فناوری بلوتوث 
  • توانایی : نورپردازی 360 درجه
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 720 وات سونی V43D

مشخصات سیستم صوتی 720 وات سونی V43

سیستم صوتی سونی V43 ، به عنوان یکی از سری ها و مدل های پیشرفته سیستم صوتی سونی و از تولیدات شرکت معتبر سونی در سال 2020 میلادی بوده و دارای مشخصه های کیفی و عملکردی فوق العاده می باشد. این سیستم صوتی بروز مطابق با مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی و فناوری ساخت سیستم های پخش موسیقی و توسط طراحی مهندسی فوق العاده حرفه ای ساخته شده و به همین جهت، دارای محبوبیت بالا در میان مردم، بخصوص جوانان شده و باعث بالا رفتن کیفیت برگزاری و اجرای مهمانی ها، مراسمات عروسی و جشن های شادی با قابلیت های متنوع مانند نورپردازی های زیبا و رنگارنگ و تولید موسیقی قدرتمند و طبیعی می شود.

طراحی سیستم صوتی سونی V43

طراحی سیستم صوتی سونی V43

سیستم صوتی V43 با بکارگیری سیستم های تقویت پخش صدای توان بالا، از جمله دو عدد بلندگوی میانی Midrange، دوتا بلندگوی Tweeter و یک عدد بلندگوی Subwoofer باعث تنظیم پخش و تولید صدای بی نظیر و با کیفیت می شود، طوری که این صدا ناحیه وسیعی را تحت پوشش خود قرار داده و با تغییر مسافت نسبت آن، از کیفیت و وضوح صدای آن کاسته نمی شود. بدنه این سیستم صوتی از نوعی پلاستیک مقاوم ساخته شده و دارای دستگیره و چرخ های روان به ترتیب در پشت و زیر دستگاه بوده و موجب جابجایی راحت و سریع آن می شود. یکی از قسمت های اصلی این سیستم، پنل لمسی با تعدادی دکمه مخصوص برای کنترل عملکرد پخش صدا می باشد. همچنین، ریموت کنترل برای کنترل از راه دور این دستگاه طراحی شده است. تعبیه حرفه ای و زاویه دار Tweeterها و Subwooferها در قسمت بالایی سیستم، موجب پخش صدای 360 درجه در ناحیه وسیعی از محیط سر بسته یا باز می شود. در واقع، این اسپیکرها با تنظیم فرکانس های مختلف پخش صدا، موجب هماهنگ سازی سطوح گوناگون صدای خروجی می شوند. مؤلفه High efficiency Midrange به عنوان دو بلندگو در بخش میانی سیستم، جهت بالا بردن قدرت صدا در ناحیه وسیعی از محیط پخش شده و باعث می شود توان صوتی با وضوح و فشار بیشتری انجام شود.

مشخصه های سیستم صوتی 720 وات سونی V43

مشخصه های سیستم صوتی 720 وات سونی V43

با توان صوتی 720 واتی سیستم صوتی 720 وات سونی V43، قابلیت های سیستم و همچنین، فناوری های به کار رفته جهت تقویت صدا در آن، تأثیرات خود روی نحوه پخش صدا را به نمایش می گذارند. تکنولوژی Clear + Audio برای رفع نویز تداخلی از فایل های صوتی و همچنین، موتور دیجیتالی بهبود کیفیت صدای DSEE (Digital Sound Enhancement Engine)جهت اصلاح، ترمیم و بازسازی فایل های صوتی فشرده کیفیت پایین در سیستم تعبیه شده است. فناوری DSP یکی دیگر از امکانات سیستم صوتی 720 وات سونی V43 جهت افزایش وضوح صدای فایل های صوتی و طبیعی جلوه نمودن آن ها حین پخش می شود. تعبیه دو ورودی برای نصب میکروفون و امکان خوانندگی با پخش با کیفیت آهنگ های مختلف و دلخواه، که برای تست خوانندگی به صورت مبتدی یا حرفه ای یا آموزش آن بسیار مناسب می باشد، حاصل بکارگیری فناوری Karaoke در باکس سیستم صوتی سونی V43می باشد. همچنین، جلوه های مختلف صوتی DJ موجود در این سیستم شامل چهار حالت، با جلوه های FLANGER، WAH،ISOLATOR  و پنل PAN می شود که باعث بالا رفتن کیفیت و هیجان مراسمات و جشن های عروسی با پخش ریتم های هیجانی فوق الذکر خاص می شود. با استفاده از نرم افزار FIESTABLE به کار رفته در این سیستم صوتی V43، می توان این حالات DJ را کنترل کرده و برای تنوع و هیجان بیشتر، ریتم های آن را تغییر داد. در حالت کلی، کنترل سونی V43 از طریق گوشی هوشمند فراهم شده و با لود کردن و اشتراک گذاری فایل های صوتی با دوستان و آشنایان لذت و شادی بیشتری حاصل می شود. فناوری Jet Bass Booster تعبیه شده در سیستم صوتی 720 وات سونی V43، از طریق یک کانال هوای مخروطی، نحوه پخش صدای بیسیک موسیقی را تقویت کرده و باعث ایجاد لرزه یا شیک(Shake) در سیستم و به تبع در سالن پخش موسیقی می شود.

مشخصات ظاهری سیستم صوتی سونی V43

مشخصات ظاهری سیستم صوتی سونی V43

یکی از عوامل محبوبیت سیستم صوتی سونی V43 در مهمانی ها و جشن های عروسی عظیم، قابلیت رقص نور یا نورپردازی متنوع و زیبای آن می باشد، که باعث بالا رفتن کیفیت و هیجان این مراسمات می شود. در واقع با شروع پخش موسیقی، نورپردازی های متنوع مانند آبی و قرمز کل محیط مراسم را احاطه کرده و زیبایی خاصی به آن می بخشد. ورودی های مختلف تعبیه شده روی سونی V43، از جله ورودی USB برای نصب فلش یا رم ریدر، ورودی HDMI جهت انتقال صوت از سیستم دیگری چون تلویزیون توسط خروجی ARC آن به سیستم صوتی V43، بلوتوث LDAC که سرعت آن سه برابر بلوتوث های معمولی بوده و می توان با وصل شدن به گوشی های هوشمند، توان صوتی خیلی بالا و با کیفیت را در آن تجربه کرد. همچنین، تعبیه اسپیکرهای مخصوص و بروز برای پخش قدرتمند و با کیفیت موسیقی از ویژگی های دیگر این سیستم صوتی می باشد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری سیستم صوتی سونی v43d

به طور کلی، سیستم صوتی سونی V43 دارای نورپردازی و رقص نور جذاب و متنوع، طراحی کامپکت و قابل حمل و نسبتاً سبک، وجود یک پارچه بلندگوهای Tweeter، Subwoofer و Midrange در یک باکس، مجهز به کانال های ورودی، خروجی و ارتباطی جهت اتصال با سیستم های هوشمند دیگر و فناوری یا تکنولوژی های مختلف جهت تقویت صدا، مانند Dolby Digital، Clear + Audio، موتور دیجیتال بهبود کیفیت صدای DSEE، DSP و برنامه FIESTABLE با قابلیت Karaoke و جهت کنترل سیستم از طریق گوشی هوشمند می باشد. بنابراین، وجود این سیستم در مهمانی ها یا مراسمات جشن و عروسی، باعث بالا رفتن کیفیت، شکوه و هیجان آن ها شده و زیبایی خاصی با نورپردازی ها، ایجاد لرزه های خاص و تولید صداهای بم و زیر زیاد به آن ها می دهد. همچنین، طراحی بدنه این دستگاه با نوعی پلاستیک مقاوم و سبک، باعث مقاومت آن در برابر ضربه یا خراش شده است. در واقع، ساپورت همه جانبه این سیستم، موجب محبوبیت آن در میان طرفداران دستگاه های صوتی پیشرفته شده است و در سال 2020 به عنوان یکی از سیستم های صوتی کامل و مدرن شناخته می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V43D

مشخصات

فرمت های صوتی
MHC-V43D

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست