×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی MHC-V72D

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی سونی MHC-V72D

  • دارای : فناوری کارائوکه
  • مجهز به : برنامه ی NFC
  • دارای : ورودی میکروفون
  • پشتیبانی از : فناوری بلوتوث
  • دارای : خروجی صدای آنالوگ
  • دارای : قدرت خروجی صدای 720 وات
  • قابلیت : خواندن دیسک های CD و DVD
  • مجهز به : درگاه های خروجی HDMI و USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی 720 وات سونی مدل V72D | MHC-V72D

سیستم صوتی سونی v72 یکی از مدل های حرفه ای پخش صدا با قدرت فوق العاده است. هر چند که برند سونی نامی از میزان توان خروجی این محصول به میان نیاورده و به اعتماد کاربران به خودش بسنده نموده است ولی در عین حال می توان میزان صدای بالای این سیستم صوتی را در هنگام پخش صوت به عینه مشاهده نمود که به حالت لرزش در می آید و نشان دهنده قدرت خروجی بالای سیستم صوتی سونی v72 می باشد. یکی از قابلیت های سیستم صوتی سونی v72 قابل حمل بودن آن است و به راحتی می توان با دستگیره ای که بر روی آن تعبیه شده است آن را جابجا نمود. شیوه پخش صدا در این محصول به صورت 360 درجه است تا در هر نقطه ای از محیط صدایی واضح شنیده شود. فناوری های موجود در این سیستم، حس حضور در کنسرت ها را برای افراد به وجود می آورد به گونه ای که این صداهای زنده سرتاسر محیط اطراف را احاطه نموده است. برند سونی با جای دادن فناوری ها و قابلیت هایی متعدد در این سیستم صوتی در پی آن بوده است که صدایی بی عیب و نقص و عاری از هر گونه نویز و خللی به گوش همگان برسد. یکی از این قابلیت ها بهره مندی از بلوتوث می باشد که به راحتی می توان انواع موسیقی ها را داخل تلفن های همراه و تلویزیون های هوشمند  خیلی سریع و با کیفیت انتقال بالا به این سیستم صوتی به اشتراک گذاشت و آهنگ های مورد علاقه خود را با کیفیتی فراتر از واقع در مجالس مختلف گوش داد و از آن لذت وافری برد. رنگ بدنه سیستم صوتی سونی v72 مشکی می باشد. این سیستم صوتی ضد آب یکی از پرفروش ترین سیستم های صوتی سال 2018 محسوب می شود.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V72D | MHC-V72D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

ویژگی های سیستم صوتی سونی v72

با شناخت مختصری که از سیستم صوتی سونی v72 در بالا بدست آمد، اینک درصدد برشمردن مهمترین و برجسته ترین ویژگی های این سیستم صوتی هستیم تا آن ها را به سمع و نظر شما برسانیم تا از کارکردهای این سیستم صوتی بیشتر مطلع گردید و با دیدی باز و گسترده تر اقدام به خرید سیستم صوتی سونی v72 نمایید.

1-   سبکی حرفه ای با لامپ های رنگی

با طراحی های بی نقصی که در سیستم صوتی سونی v72 بکار گرفته شده است، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با سبکی حرفه ای به وسیله لامپ های رنگی تعبیه شده در دل این محصول نیازی به هیچ گونه وسیله دیگری برای نورپردازی اطراف آن نباشد و با بی نیازی از هر گونه وسیله ای نورپردازی را می توان با سبک حرفه ای موجود در این سیستم برای محیط اطراف به ارمغان آورد. نورپردازی با استفاده از نورهای مختلف متناسب با نوع مجلس و محفل بر روی اسپیکرها طراحی گشته است و جلوه ای فوق العاده جذاب و هیجانی را به وجود آورده است. این حالت نورپردازی نه تنها در قسمت جلویی بلکه در قسمت پشتی نیز طراحی گشته است تا تمام سالن را با تنوع رنگ های جذاب تحت سیطره خود در آورد. در قسمت پشتی این اسپیکرها علاوه بر لامپ های رنگی چندین پورت نیز تعبیه گشته است تا بتوان به راحتی هر وسیله جانبی دیگری را به این سیستم صوتی متصل نمود.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V72D | MHC-V72D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

2-   طراحی های خاص در دل اسپیکرهای پخش صدا

اسپیکرهای موجود در سیستم صوتی سونی v72 با طراحی های خاص و ویژه ای تولید گشته اند که بسیار متفاوت می باشند. اسپیکرهای زاویه دار که در قسمت جلویی این سیستم صوتی به کاربر امکان پخش صدایی با کیفیت عالی و کیفیت برتر را می بخشند به گونه ای که تمامی قسمت های سالن را با حالت زاویه دار خود تحت کنترل قرار می دهد و صدا را در بخش بخش سالن پخش می نماید. همچنین در بخش جلویی این سیستم صوتی، اسپیکرهای مخروطی شکل با طراحی خاص خود این امکان و قابلیت را برای افراد فراهم می آورند که با جریان دادن هوا صدایی با باس غنی و خارق العاده در هر گوشه ای از سالن کاملا واضح و آشکارا به گوش همگان برسد.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V72D | MHC-V72D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

3-   اوج هیجان با قابلیت کاراکوئه در سیستم صوتی V72D سونی

با قابلیت کاراکوئه می توان جذابیت و هیجان را در مهمانی ها و مجالس مختلف چندین برابر ارتقاء داد. به وسیله دو ورودی میکروفون که بر روی این سیستم صوتی به کار گرفته شده است، حس خوانندگی را برای افراد به ارمغان می آورد و به حضار در مجلس این امکان را فراهم می آورد که به صورت حرفه ای به خوانندگی روی آورند و از آن نهایت لذت را ببرند.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V72D | MHC-V72D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V72D

مشخصات

فرمت های صوتی
MP3, MPEG4 *SIMPLE PROFILE, Xvid

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست