×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی MHC-V82D

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی سونی MHC-V82D

  • دارای : قابلیت کارائوکه
  • قابلیت نورپردازی : 360 درجه
  • مجهز به کنترل : پنلی لمسی ضد آب
  • مجهز به فناوری‌های : بلوتوث ، NFC و فناوری جدید LDAC
  •  قابلیت پخش : انواع DVD و CD توسط پخش کننده داخلی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی 1650 وات سونی مدل V82D | MHC-V82D

سیستم صوتی سونی V82 از جمله سیستم های جدید و قدرتمندی به شمار می آید که سونی در سال 2019 آن را روانه بازار نموده است. این سیستم صدایی زنده و واقعی را از خود تولید می کند. سیستم صوتی سونی V82 با صدای قدرتمندی خود، مناسب محافل و مجالس مختلف است تا کل مجلس را تحت شعاع خود قرار دهد. قابلیت نورپردازی در سیستم صوتی سونی V82 به صورت 360 درجه بوده و با بهره گیری از نورهای رنگی تمام سالن را نورافشانی می کند. این نورها کاملا با ضرب موسیقی هماهنگ بوده و موسیقی را به مراتب با جذابیت بالاتری به مرحله اجراء در می آورند. با استفاده از بلوتوث به راحتی می توان تمامی آهنگ های مورد علاقه خودتان را با این دستگاه به اشتراک گذاشته و نهایت لذت و هیجان را با شنیدن این آهنگ ها با صدای واقعی و زنده و فوق العاده بالا با حسی متفاوت تجربه نمایید. با وصل کردن حداکثر 50 سیستم صوتی دیگر به این دستگاه از طریق بلوتوث، نهایت قدرت و کیفیت برتر را از آن می توان برداشت نمود و لذت گوش دادن به موسیقی را با هیجان زائد الوصفی برای خود و دیگران به ارمغان آورد. علاوه بر این امکانات شما قادر خواهید بود که با نصب برنامه های دیجی روی تلفن های همراه خود از راه دور به کنترل موسیقی، نورپردازی، کارائوکه  و حالت های دیگر بپردازید که این فرآیند بسیار دلنشین و فوق العاده است. سیستم صوتی سونی V82 علاوه بر طراحی شیک و زیبایی که دارد از دوام و استحکام بالایی هم برخوردار است. رنگ مشکی آن به راحتی با هر رنگ دیگری ست می شود و زیبایی خاصی را به دستگاه می بخشد. وزن این دستگاه فقط 26 کیلو در ابعاد 370 به راحتی این سیستم صوتی را قابل حمل نموده است و با تعبیه گشتن دستگیره هایی در قسمت بالای آن مانند یک چمدان به راحتی با چرخ هایی که دارد می توان آن را به هر جا و مکانی منتقل ساخت.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V82D | MHC-V82D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

ویژگی های سیستم صوتی سونی V82

این سیستم صوتی ویژگی ها و مزایای زیادی دارد که نمی توان تمامی آنها را در این مختصر جای داد؛ لذا به مهمترین آنها می پردازیم که عبارتند از :

1-   قابلیت ضدآب بودن با کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی در بخش بالای این سیستم صوتی واقع است که در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و... کاملا ایمن است. به واقع می توان گفت که قابلیت ضدآب بودن این کنترل پنل باعث می شود که با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه دغدغه و اضطرابی در حین انجام فعالیت با این دستگاه نگران آب خوردگی یا خیس شدن و خرابی این دستگاه نبود و حتی در صورت اینکه آب یا هر وسیله قابل شرب دیگری بر روی این دستگاه به هر نحوی ریخته شود، می توان با فشار دادن دکمه قفل کنترل پنل به مدت 30 ثانیه آن را قفل نمود و به سادگی رو به تمیزکاری پنل آورد.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V82D | MHC-V82D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

2-   پخش انواع فایل های صوتی و تصویری در سیستم صوتی MHC-V82D

با درگاه های ارتباطی USB و HDMI و همچنین پخش انواع دیسک‌های CD و DVD به راحتی می توان فایل های صوتی و تصویری را به روش های گوناگون به این سیستم صوتی قدرتمند انتقال داد و انواع فایل ها را با آن پخش نمود و از صدای قدرتمند آن در مجالس مختلف بهره یافت. علاوه بر آن تکنولوژی هایی در این دستگاه تعبیه گشته است که تمامی جزئیات بی کیفیت فایل های صوتی و تصویری را پاکسازی می کند تا صدای اصلی را بدون هیچ صدای مزاحم دیگری به راحتی و با لذت بیشتری گوش داد و از آن بهره برد.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V82D | MHC-V82D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

3-   کنترل سیستم صوتی MHC-V82D تنها با حرکات عمودی و افق دست

از جمله قابلیت های جالب و چشم نوازی که در این دستگاه وجود دارد این است که با استفاده از سنسورهای بکار گرفته شده در این دستگاه بتوان هر نوع حرکت و سوایپ دست را به خوبی بازشناسی نمود و با هر گونه حرکات و چرخاندن دست، بتوان این سیستم صوتی را به صورت کاملا حرفه ای کنترل نمود. کنترل سیستم صوتی بدین گونه برای طرفداران موسیقی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است و به عنوان یکی از ویژگی های بارز و برتر سیستم صوتی سونی V82 به شمار می آید. رد کردن آهنگ به آهنگ بعدی، تغییر افکت های صوتی، روشن نمودن میکروفون برای خوانندگی با قابلیت کارائوکه، کنترل موسیقی و تنظیم صدای موسیقی  و کم و زیاد کردن آن همگی از جمله اموری محسوب می شوند که فقط با یک سری ژست های حرکتی و با چرخاندن دست اعمال می شوند که فوق العاده جذاب و بی نظیر است. تمامی حرکت های دست به هر طرفی با سرعت عمل بالا توسط حسگرهای موجود در این دستگاه گنجانده و قابل شناسایی است.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V82D | MHC-V82D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V82D

مشخصات

فرمت های صوتی
MP3, MPEG4 *SIMPLE PROFILE, Xvid

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست