×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی MHC-V90D

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • دارای : قابلیت بلوتوث
  • مجهز به : فناوری DLNA
  • مجهز به : قابلیت کارائوکه
  • دارای : پورت های HDMI و USB
  • قابلیت : اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
  • دارای : تکنولوژی DSEE  (تقویت کننده صدا) و  فناوری LDAC

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 2400 وات سونی V90

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V90D | MHC-V90D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

سیستم صوتی سونی V90 یکی از پخش کنند های چند رسانه ای تمام عیار خانگی محسوب می شود که قابلیت های فراوانی را در دل خود جای داده است. این سیستم صوتی علاوه بر داشتن وای فای و بلوتوث مجهز به فناوری NFC می باشد که روند اتصال از طریق بلوتوث را راحت تر می سازد و به راحتی می توان هر فایلی را در تلفن های همراه خود به این سیستم صوتی انتقال داده و از صدای پرهیجان و خارق العاده آن به وجد آمد. از دیگر کارایی های سیستم صوتی V90D کنترل پنل لمسی نصب شده روی آن است. در هنگام مهمانی ها و جشن های مختلف با استفاده از این کنترل پنل به راحتی می توان با آن کار کرد. شاید با نگاه اول به این دستگاه بتوان متوجه وزن سنگین آن شد ولی طراحان سونی برای این معضل چاره اندیشی کرده و با طراحی دستگیره و چرخ حمل این دستگاه به راحتی هرچه تمام تر و بدون کمترین استفاده ای از قوای بدنی می توان آن را جا به جا نمود. سیستم صوتی سونی مدل v90 یک مدل فوق العاده عالی برای ایجاد صدایی قدرتمند است که می تواند تمام مجلس را تحت کنترل و سیطره خود قرار دهد. توان مشخص و دقیقی برای این سیستم سونی از طرف طراحان سونی برآورد نگشته است هر چند که می توان آن را بین 2000 تا 2400 وات تخمین زد و به شما این اطمینان را می بخشد که با صدای خروجی بی نظیری اوج هیجان و لذت را در مهمانی ها فراهم آورد. با این وجود اگر خواهان قدرت بیشتری هستید، می توانید تا حدود 10 اسپیکر دیگر به این دستگاه متصل کنید و قدرت خروجی آن را به مراتب بیشتر نمایید. صدای خروجی در این سیستم صوتی به صورت خودکار تقویت می گردد و باعث غنی گشتن صدا و شنیدن صدای واقعی و شفاف می گردد. به طور کلی سیستم صوتی سونی V90 با امکانات پیشرفته و بی حد و حصری که در اختیار کاربران خویش قرار داده است، می تواند یک انتخاب خوب و شایسته برای افراد باشد تا جشن مناسب و درخوری را برای خود و عزیزان خود به ارمغان آورند.

ویژگی های سیستم صوتی سونی V90

برخی از مهمترین ویژگی های سیستم صوتی سونی V90 شامل موارد زیر می باشند :

.

1-  دیزاین و طراحی جذاب سیستم صوتی سونی V90

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V90D | MHC-V90D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

کمپانی سونی با طراحی و دیزاین جذاب و فوق العاده ای که در سیستم صوتی V90D بکار گرفته است، تمامی نگاه ها را به خود معطوف داشته است. اسپیکرهای این سیستم صوتی در دو قسمت بالا و پایین واقع گشته اند. هر کدام از اسپیکرهای علاوه بر وظیفه اصلی خود باعث نورافشانی فضای حاکم بر سالن می شوند که جلوه ای متفاوت و حسی نو به مجلس و محفل می بخشد. با نورافشانی سالن و ایجاد هیجانی مضاعف می توان به طراحی متفاوت و بی نظیر این سیستم صوتی پی برد. پنل سونی، تولید صدای همه جانبه، وضوح صدا و شفافیت آن و طراحی شیک و فوق العاده زیبای این سیستم سونی همه و همه کاربر را به خود جذب می کند تا از این سیستم صوتی فوق العاده در مجالس خویش بهره مند گردد. به واقع سونی با در نظر گرفتن تمامی خواسته های مشتریان خویش با طراحی های مختلف در این سیستم سونی پاسخگوی نیاز تک تک آنها گشته است.

2-  سیستم صوتی V90D با توان خروجی شگفت انگیز

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V90D | MHC-V90D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

همیشه اولین چیزی که از هر سیستم صوتی انتظار می رود، کیفیت صدا و توان بالای آن است. بنابراین شیک سونی V90 با در نظر گرفتن این فاکتور مهم و ویژه به ارائه کارایی بسیار بالا و عالی در پخش صدا روی آورده است و این وظیفه خطیر را به بهترین وجه صورت بخشیده است. تولید صدا در این سیستم با قرار دادن اسپیکرها در جای مناسب خود به شکلی فراگیر و درخور و همه جانبه در آمده است که در همه زوایای سالن می توان کیفیتی برابر و مناسب را از این سیستم صوتی انتظار داشت. علاوه بر این موارد با قابلیتهای  MEGA  و BASS می توان پخش صدا را قدرتمندتر ساخت و صدایی که از این طریق شنیده می شود، شامل تمامی باس های صوتی می باشد که فوق العاده بی نظیر و شگفت آور است.

3-   نورپردازی و طراحی رنگ های بی نظیر در سیستم صوتی سونی V90 

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل V90D | MHC-V90D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

در سیستم صوتی سونی V90 رنگ بلندگوها و سابووفرها متناسب با آهنگ در حال پخش تغییر رنگ می یابد که جذابیت بی نظیری را به محیط اطراف می بخشد و یک حالت رقص نوری را ایجاد می کند که می تواند هیجان انگیر باشد. این سیستم صوتی حرفه ای برای کنترل رنگ ها و حالت دیجی صدا از برنامه Fiestable مدد می گیرد. با ژشت های حرکتی نیز می توان موسیقی را کنترل نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V90D

مشخصات

فرمت های صوتی
DSD، WAV، FLAC، ALAC، AIFF، MP3، AAC، WMA

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست