×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی SHAKE-X10D

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • دارای : قابلیت کارائوکه
  • دارای : افکتهاي DJ متنوع
  • پشتیبانی از : فناوری بلوتوث
  • دارای : صدای فوق العاده قدرتمند
  • دارای : پورت های ورودی و خروجی USB و HDMI و DVD
  • قابلیت پشتیبانی از : فرمت هاي تصويري Xvid و Mpeg4
  • قابلیت پشتیبانی از فرمت هاي : صوتي MP3 و WMA و AAC
  • امکان اشتراک گذاری با : اتصال موبايل و تبلت از طريق Bluetooth
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی 1220 وات سونی مدل X10D | SONY SHAKE-X10D

شیک سونی مدل x10 یک سیستم صوتی فوق العاده جذاب و جدید است که سونی روانه بازار نموده است. این سیستم صوتی غول پیکر امکانات گسترده ای را در اختیار کاربر خود قرار داده است که سونی با کارگذاشتن این قابلیت ها در شیک سونی مدل x10 رو به تولید یک سیستم صوتی حرفه ای آورده است. از جمله قابلیت های این سیستم صوتی بهره مندی از بلوتوث، کیفیت والا، بی سیم بودن و سه برابر سرعت انتقال داده می باشد. چراغ های ال ای دی تعبیه شده در اسپیکر این سیستم صوتی در ایجاد یک فضای مهیج و بی نظیر نقش بسزایی را ایفاء می نماییند. بلندگوهای شیک سونی مدل x10 نیز دربردارنده ی نورپردازی چندین رنگ هستند که کاملا با ریتم موسیقی هماهنگ هستند که ترکیبی بی نظیر را در فضای سالن به وجود آورده اند. یکی از قابلیت های شایان توجه شیک سونی مدل x10 قابلیت اتصال آن به گیتار است که به شما فرصت هنرمندی در مجالس مختلف را می بخشد تا یک کنسرت کوچک را به همراه میکروفون در خانه در جمع دوستان اجرا نمود. با قابلیت کاراکوئه نیز می توان میکروفون را در دست گرفت و به خوانندگی پرداخت. بدین صورت که این سیستم حرفه ای می تواند صدای شما را جایگزین صدای اصلی خواننده نماید و رو به خواندن آهنگ هایی آورد که برای شما خاطره انگیز بودند تا لحظات ناب و دلنشینی را در کنار دوستان خود تجربه کنید. در شیک سونی مدل x10 پورت های تعبیه گشته است که می توان لوازم و دستگاه های مختلف را به این سیستم صوتی به راحتی وصل نمود. پورت HDMI معمول ترین این پورت ها به شمار می آید که با آن به راحتی می توان از شنیدن صدای برنامه های مورد علاقه خویش به صورت عمیق نهایت لذت را ببرید. پورت های متنوعی در این دستگاه وجود دارد که از ذکر کردن تمامی آن ها معذوریم ولی به عنوان مثال ورودی درگاه RCA نیز در این سیستم صوتی با وصل شدن به تلویزیون امکان به وجود آوردن لذت بیشتری را از فیلم ها و کنسول های بازی با قدرت به مراتب والاتری را برای شما به ارمغان می آورد. شیک سونی مدل x10 برای صرفه جویی در مصرف برق حالت ویژه استندبای خودکار را در دل خود قرار داده و برای مدیریت استفاده از آن نیز قفل کودک را در آن تعبیه نموده است که در کاهش مصرف برق نقش بسزایی ایفاء نموده باشد.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل X10D | SONY SHAKE-X10D در فروشگاه اینترنتس دوزین کالا

ویژگی های شیک سونی مدل x10

ویژگی های شیک سونی مدل x10 به حدی زیاد است که در این مختصر نمی گنجد. ولی اگه بتوان بخشی از ویژگی های اصلی و حائز اهمیت آن را بیان کنیم، بهتر است به موارد زیر گوشه چشمی اشاره ورزیم :

1-   قدرت خروجی صدا شیک سونی X10D

شیک سونی مدل x10 از قدرت بسیار بالا و غول پیکری بهره می برد. با بهره مندی از فناوری های سونی در این دستگاه، اصوات صوتی افزایش می یابند و سبب تقویت صدا می شوند تا روند ساخت صدای بم قوی تر از قبل گردد. با پخش انواع فایل های صوتی و تصویری در این دستگاه و وجود اسپیکرهای پرقدرت می توان تمام انرژی خود را در مجالس مختلف تخلیه نمود و خود را غرق در لذت یافت.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل X10D | SONY SHAKE-X10D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

2-   وجود اپلیکیشن های کاربردی شیک سونی مدل x10

اپلیکیشن SongPal از جمله این اپلیکیشن های کاربردی است که کمپانی سونی آن را برای گوشی های هوشمند ارائه نموده است و با کمک این برنامه کارآمد می توان در واقع کنترل بیشتری روی شیک سونی مدل x10 داشت. با نصب و راه اندازی این برنامه کاربردی می توان بنا به دلخواه خود انواع موسیقی و فایل های مختلف را از راه دور پخش نمود و چقدر لذت بخش است که می توان با یاری این اپلیکیشن بی نظیر به آلبوم های موسیقی گسترده ای دسترسی داشت و میزان صدا و حالت خروجی از آن را نیز از راه دور کنترل نمود. اپلیکیشن بعدی Fiestable نام دارد که برای کنترل مهمانی ها مورد کاربست واقع می گردد. جلوه های دیجی با این برنامه به راحتی قابل تنظیم و تعمیر است. حتی به کمک این برنامه می توان به تنظیم نورپردازی با رنگ های دلخواه و رقص نور را صورت بخشید.

قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل X10D | SONY SHAKE-X10D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

3-   رقص نور با رنگ های متنوع در شیک سونی 1220 وات

رقص نور بکار رفته شده در این دستگاه به کاربر امکان به وجد آمدن و ایجاد یک فضای بی نظیر و فوق العاده را می بخشد. چراغ ها در آن از طریق یک لنز هدایت می شوند تا یک الگوی نور گسترده ای را ایجاد نمایند. وجود رنگ های متنوع باعث جذابیت بیشتر این دستگاه شده است.

 قیمت و خرید سیستم صوتی سونی مدل X10D | SONY SHAKE-X10D در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
X10D

مشخصات

فرمت های صوتی
فرمت پخش ویدیوMP3، Xvid، Mpeg4×Simple Profile - فرمت موسیقیMP3 - Xvid

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست