×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی MHC-V11

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی 470 وات سونی Sony V11

  • رادیو : FM
  • قدرت صدا : MEGA BASS
  • قابلیت پخش: USB و CD
  • دارای قابلیت : کارائوکه، Party Chain
  • اشتراک گذاری از طریق : Bluetooth، NFC
  • ورودی و خروجی ها : 1 پورت USB و 1 پورت Analog audio input
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی ، شیک 470 وات سونی مدل Sony V11

سیستم صوتی 470 وات سونی V11 یک سیستم صوتی تمام عیار خانگی است که می تواند صدایی پروضوح و پرقدرت را برای شما فراهم کند. برای جشن ها و مهمانی های خود، می توانید از سیستم صوتی V11بهره بگیرید. V11 یکی از پخش کننده های چند رسانه ای تولید شده توسط کمپانی سونی است؛ سونی مانند همیشه، این سیستم صوتی را نیز با کیفیت عالی و طراحی مناسب و زیبا تولید کرده تا گزینه ای مناسب و ایده آل برای منزل شما باشد. شیک سونی با صدای پر قدرت مهمانی و جشن های شما را با شکوه خواهد کرد. یکی از ویژگی های خوب سیستم صوتی سونی، کارائوکه می باشد. با وجود کارائوکه می توانید به جای خواننده مورد علاقه خود، آهنگ بخوانید. از راه های اتصال به پخش کننده سونی می توان به بلوتوث، NFC، پورت USBو در نهایت درایو نوری اشاره کرد. با این وجود شما می توانید فایل های صوتی خود را به سادگی به دستگاه منتقل کنید تا از شنیدن صدایی پر قدرت و با کیفیت لذت ببرید. سونی این مدل شیک را با کیفیت و طراحی مناسب و قابل حملی تولید کرده. حضور چراغ ها بر روی بدنه این پخش کننده صدا، جلوه ای بسیار زیبا را فراهم خواهد کرد. در کل می توان گفت که پخش کننده صوتی V11سونی، مدلی خوش ساخت و کارآمد است که به خوبی فضاهای بزرگ را پشتیبانی خواهد کرد.

پخش کننده چند رسانه ای سونی V11

طراحی و ساخت سیستم صوتی 470 وات سونی

شیک سونی V11 از دو عدد تویتر 1.97 اینچی و یک ساب ووفر 7.87 اینچی تولید شده که همگی در یک واحد یکپارچه قرار داده شده اند. قابل حمل بودن، از ویژگی های خوب سیستم پخش چند رسانه ای سونی است. شما به سادگی می توانید هر کجا که بخواهید آن را قرار دهید. با استفاده از دسته مخفی موجود بر روی بدنه، جا به جایی آن بسیار ساده تر خواهد بود. وجود چراغ های موجود بر روی بدنه، قابلیت نورپردازی را فراهم خوهد کرد. لبه بالایی محل قرار گیری دکمه های تنظیمات است تا شما بتوانید به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش هم کنار دکمه ها قرار گرفته تا بتوانید وضعیت پخش موسیقی را مشاهده کنید. درایو نوری هم در پنل جلو در بالاترین قسمت قرار گرفته. زیر درایو نوری هم محل قرار گیری تویترهاست. سونی این مدل سیستم صوتی را با کیفیت خوبی تولید کرده تا بتواند سالیان طولانی در منزل شما باشد.

 پخش کننده چند رسانه ای سونی V11

صدای کامل و پر وضوح در شیک سونی Sony V11

سونی این بار با معرفی سیستم صوتی V11، وسیله ای کارآمد و عالی را برای دوستداران موسیقی ارائه داده است. با وجود این سیستم کارآمد، شما می توانید با صدایی پر قدرت و واضح، جشن ها و مهمانی های خود را با شکوه برگزار کنید. سیستم صوتی سونی از دو تویتر و یک ساب ووفر تولید شده تا بتواند صدایی کامل را ارائه دهد. تویترها در تقویت صدای زیر و ساب ووفر صدای بم ایفای نقش خواهند کرد. قدرت صوتی این پخش کننده چند رسانه ای به قدری بالاست که به سادگی می تواند سالن های بزرگ شما را پوشش دهد.

سونی V11

اتصال به سیستم صوتی سونی Sony V11

پخش کننده چند رسانه ای MHC-V11 سونی، به سادگی می تواند فایل های آرشیو شما را با استفاده از پورت ها و درایو نوری پخش کند. یکی از راه های اتصال به سیستم پخش صدای سونی، می توان به بلوتوث اشاره کرد؛ با این وجود می توانید فایل های موسیقی موجود در گوشی های هوشمند خود را به پخش کننده صوتی سونی منتقل کنید. NFC نیز به سادگی و با سرعت بالا، اتصال را فراهم خواهد کرد. با وجود پورت USB می توانید فایل هایی با فرمت MP3 ذخیره شده را به دستگاه منتقل کنید تا از شنیدن آن ها با کیفیت و قدرت عالی لذت ببرید. همچنین شما می توانید با وجود درایو نوری، CDها را بر روی دستگاه قرار دهید تا از موسیقی های مورد علاقه و آرشیو شده خود لذت ببرید. رادیو FM از دیگر ویژگی های این مدل سیستم صوتی است که می توانید موج FM را پخش کنید.

سونی V11

سایر ویژگی ها و امکانات شیک سونی

کنترل پلی لیست با SongPal! از دیگر ویژگی ها و امکانات شیک سونی مدل V11 می توان به کنترل پلی لیست با استفاده از گوشی های همراه از راه دور اشاره کرد. با دانلود اپلیکیشن SongPal و نصب و راه اندازی آن بر روی تلفن همراه خود، Playlist دلخواه خود را پخش کنید. علاوه بر تمامی ویژگی ها و امکاناتی که گفته شد، شما می توانید با خرید شیک سونی V11 خوانندگی را تجربه کنید. این سیستم صوتی سونی از قابلیت کارائوکه با وجود دو ورودی میکروفون، پشتیبانی خواهد کرد. این دو ورودی برای شما این امکان را فراهم می کند تا با دوستان خود آواز بخوانید. از دیگر ویژگی ها می توان به دسته بندی فایل ها با استفاده از دکمه حذف و ایجاد فایل اشاره کرد.

سونی V11

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V11

مشخصات

مدل
V11
ابعاد خالص(سانتی متر)
265 × 290 × 600 میلی‌متر
وزن خالص (کیلوگرم)
10 کیلوگرم
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
مود صدا
R AND B - POP - ROCK - SALSA - ELECTRONICA - COUNTRY - HIP-HOP - JAZZ - FLAT
سایر مشخصات
قابلیت Karaoke، قابلیت پخش CD
دفترچه راهنما
دارد
ورودی USB
دارد
تعداد بلندگو
2 عدد تویتر یک عدد ساب ووفر
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
رادیو
دارد
NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست