×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی MHC-V21D

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی 500 وات سونی Sony V21

  • رادیو : FM
  • قابلیت پخش: USB و CD
  • دارای قابلیت : کارائوکه، Party Chain
  • اشتراک گذاری از طریق : Bluetooth، NFC
  • ویژگی صدا : MEGA BASS، CLEARAUDIO
  • ورودی و خروجی ها : 1 پورت USB و 1 پورت Analog audio input
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی، شیک 500 وات سونی سونی V21

سیستم صوتی MHC-V21 از محصولات خوش ساخت و کارآمد کمپانی سونی است که موجب ارائه صدایی با کیفیت و همه جانبه می شود. سیستم صوتی سونی دارای ساب ووفر 8 اینچی و دو اسپیکر 2.63 اینچی است که در یک پنل قرار داده شده اند. با وجود تک پنل بودن این سیستم صوتی، نصب آن بسیار ساده تر است و به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید. برای ایجاد تنوع در سرگرمی های خود، می توانید از قابلیت کارائوکه بهره ببرید. با جود این قابلیت می توانید به جای خواننده آواز بخوانید. علاوه بر این، پخش کننده چند رسانه ای سونی V21، به صورت بی سیم امکان اتصال به سایر دستگاه ها را از طریق بلوتوث امکان پذیر خواهد کرد. البته شما می توانید برای انتقال از NFC نیز استفاده کنید که تنها با یک لمس محتوا را به اشتراک خواهد گذاشت. سیستم صوتی سونی دارای ورودی USB برای پخش آهنگ ها و موزیک های موجود بر روی فلش مموری هاست. پخش شبکه های رادیویی، سی دی درایو CD-R ها، CD-RW ها و... از دیگر ویژگی های این مدل سیستم صوتی سونی است.

پخش کننده چند رسانه ای سونی V21

صدای کامل با سیستم صوتی V21 سونی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در مهمانی ها و جشن های خود، موسیقی با قدرت بالا و کیفیت خوب را پخش کنید، خرید سیستم صوتی V21 سونی را پیشنهاد خواهیم کرد. این سیستم صوتی با حضور تویتر و ساب ووفر صدایی کامل را پخش خواهد کرد. همان طور که می دانید ساب ووفر وظیفه پخش صدای بم را دارد و تویتر صدای زیر. از این رو شما صدایی عالی را از این سیستم صوتی دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید از افکت های DJ نظیر FLANGER، WAH، ISOLATOR، SAMPLER و PAN استفاده کنید.

پخش کننده چند رسانه ای سونی V21

طراحی ساده و تک پنل در شیک سونی V21

سونی سعی کرده پخش کننده چند رسانه ای v21 را با ظاهری شیک و مدرن طراحی کند تا بتواند مناسب خانه شما باشد. این سیستم صوتی شمل دو تویتر و یک ساب ووفر می باشد که بر روی یک پنل قرار داده شده اند. تک پنل بودن سیستم صوتی موجب شده تا بتوانید به سادگی آن را نصب و راه اندازه کنید. البته حضور دسته های مخفی موجود در دو طرف بدنه، حمل و جا به جا کردن آن را بسیار ساده تر کرده است. همان طور که در عکس ها مشاهده کرده ایم، بالای پنل دارای دکمه های کنترلی تنظیمات می باشد که می توانید به سادگی به آن ها دسترسی داشته باشید. از ویژگی های خوب طراحی این نوع از سیستم های صوتی می توان به حضور لامپ برای روشنایی را نام برد. حضور این لامپ ها جلوه ای بسیار زیبا و شیک را فراهم خواهند کرد.

پخش کننده چند رسانه ای سونی V21

سایر ویژگی ها و امکانات سیستم صوتی 500 وات سونی

همه را سرگرم نگه دارید! قابلیت کارائوکه از ویژگی های خوب و سرگرم کننده سیستم صوتی سونی است. با دو ورودی میکروفون، شما و مهمانانتان می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را بخوانید. برنامه Music Center سونی به شما اجازه می دهد تنظیمات موسیقی و صدا را از طریق گوشی خود کنترل کنید. پلاگین Fiestable مسئول روشنایی بلندگو است و به شما اجازه می دهد حالت های DJ و کارائوکه را فعال کنید. برنامه برای iOS از طریق فروشگاه App و برای آندروید از Google Play در دسترس می باشد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این سیستم صوتی سونی V21 می توان به ضبط محتوای در حال پخش، بر روی فلش مموری اشاره کرد؛ با این وجود شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را بارها گوش دهید و از شندین آن ها لذت ببرید. قفل کودک و تایمر خواب از دیگر ویژگی های شیک سونی است.

پخش کننده چند رسانه ای سونی V21

اشتراک گذاری محتوا در سیستم صوتیSony V21 سونی

آیا دوست دارید فایل های آرشیو شده بر روی دیسک های CD، فلش مموری ها، گوشی ها و تبلت ها و سایر دستگاه ها را با صدایی واضح و پر قدرت پخش کنید؟ سونی راه های اتصال به این سیستم صوتی را به صورت بی سیم و با استفاده از پورت ها در دسترس شما قرار داده است تا بتوانید با توجه به نیاز خود، دستگاه های سازگار را متصل کنیید. یکی از راه های اتصال بی سیم می توان به بلوتوث اشاره کرد؛ بلوتوث اتصال کوتاه بی سیم را فراهم خواهد کرد تا بتوانید گوشی هوشمند، تبلت و ... را به سیستم صوتی متصل کنید. از دیگر راه های اتصال بی سیم می توان به NFC اشاره کرد؛ با این وجود شما می توانید تنها با یک لمس، موسیقی ها و موزیک های خود را به سیستم صوتی منتقل کنید. پورت USB هم اتصال فلش مموری و هارد دیسک ها را ممکن خواهد کرد. با استفاده از درایو نوری می توانید سی دی درایو CD-R و CD-RW را پخش کنید. با استفاده از رادیو FM هم می توانید به برنامه های رادیویی گوش دهید.

پخش کننده چند رسانه ای سونی V21

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V21

مشخصات

مدل
V21
ابعاد خالص(سانتی متر)
32.7 × 60.32 × 28.89 سانتی متر
وزن خالص (کیلوگرم)
8.16 کیلوگرم
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت Karaoke، قابلیت پخش CD
دفترچه راهنما
دارد
ورودی USB
دارد
تعداد بلندگو
2 عدد تویتر، 1 عدد ووفر
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
رادیو
دارد
NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست