×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی سونی MHC-GT4D

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی 1600 وات سونی مدل Sony MHC-GT4D

  • تعداد کانال : 2.1
  • قابلیت ها : کارائوکه
  • درایو نوری : DVD ، CD
  • قابلیت نورپردازی : دارد
  • پورت ها : USB , HDMI
  • توان خروجی صوتی : 1600 وات
  • اتصال بی سیم : بلوتوث و NFC
  • مشخصات اسپیکر : توییتر و ساب ووفر
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی 1600 وات سونی مدل Sony MHC-GT4D

همان طور که میدانید شرکت شونی همیشه در بازار به ارائه محصولات با کیفیت شناخته می شود و همیشه اهمیت زیادی به کارآیی و کیفیت محصولات خود می دهد. بی شک این سیستم صوتی شرکت سونی از بهترین مدل ها و شیک ترین آن ها در بازار می باشد. قابلیت و فناوری های ویژه ای که سونی برای این سیستم صوتی در نظر گرفته در نوع خود بی نظیر است. طراحی لوکس این محصول جلوه ی خاصی به خانه شما می بخشد. حمل و نقل آسان آن از مزیت های طراحی خوب آن می باشد. وجود رقص نور این سیستم را برای استفاده در مهمانی ها و مراسم ها بسیار کارآمد می کند. صدای پرتوان 270 وات و با کیفیت این پخش کننده چند رسانه ای خانگی سونی امکان استفاده در سالن های بزرگ را برای شما فراهم می کند. اگر از میزان صدای تلویزیون خود راضی نیستید می توانید با این محصول توان صدای تلویزیون را افزایش دهید. همچنین صدای این سیستم صوتی بسیار با کیفیت تر از صدای تلویزیون شما می باشد. اتصالات این تلویزیون از طریق پورت های تعبیه شده امکان پذیر می باشد همچنین اتصالات بی سیم مانند بلوتوث و درایو نوری نیز برای این سیستم صوتی به کار گرفته شده است. در کل این محصول به کارابرانی توصیه می شود که خواهان محصولات با کیفیت و البته کارآمد و قدرتمند در بازار هستند.

پخش کننده چند رسانه ای سونی MHC-GT4D

طراحی و ساخت دستگاه پخش کننده چند رسانه ای Sony MHC-GT4D

سیستم صوتی MHC-GT4D ساخت شرکت پر آوازه سونی است و همانند سایر محصولات این کمپانی از طراحی زیبا و مدرنی بهره می برد که از قابلیت و فناوری های بیسار کارآمدی برخوردار می باشد. این سیستم صوتی دارای یک ساب ووفر و دو اسپیکر می باشد. سیستم پخش چند رسانه ای به دلیل چرخ ها و دسته ای که بر روی آن تعبیه شده بسیار آسان جا به جا می شود و چون دکمه های تنظیم صدا بالای آن قرار داده شده، استفاده از آن بسیار راحت است. رقص نور از جذابیت های استفاده از این سیستم پخش کننده می باشد و برای استفاده در مهمانی ها و مراسم ها بسیار سرگرم کننده خواهد بود. دو اسپیکر همراه شده با این سیستم صوتی، به سادگی بر روی قسمت اصلی نصب خواهند شد همچنین می توانید آن ها را به صورت جداگانه قرار دهید تا از صدایی فراگیر بهره ببرید. ابعاد پخش کننده 42 × 80.7 × 59.8 میلی متر و وزن آن 32 کیلوگرم می باشد.

سیستم صوتی سونی MHC-GT4D

صدایی پر توان و با کیفیت در سیستم صوتی 1600 وات سونی

مکملی عالی در کنار تلویزیون های شما! بدون شک مهم ترین فاکتور در خرید سیستم صوتی، کیفیت و قدرت صدای آن می باشد که خوشبختانه این سیستم صوتی ساخت شرکت سونی بسیار در این زمینه قوی و صاحب نام می باشد. برای اینکه صدایی پر قدرت تر و با کیفیت تر را از تلویزیون خود دریافت کنید، نیاز به خرید سیستم صوتی پر قدرت تر دارید. یکی از سیستم های صوتی پر قدرت موجود در بازار، مدل MHC-GT4D سونی است که با وجود اسپیکرها و ساب ووفرش، صدایی پر توان و با کیفیت را ارائه خواهد کرد. دو اسپیکر و ساب ووفر این مدل سیستم پخش کننده چند رسانه ای، کنار هم صدایی با توان 1600وات را ارائه خواهند کرد. با این وجود جشن ها و مهمانی هایی شما از این پس بسیار جذاب تر برگزار خواهد شد.

صدای پر توان سیستم صوتی سونی

اتصال به پخش کننده چند رسانه ای سونی GT4D

یکی از مهمترین ویژگی ها در سیستم های صوتی، راه های اتصال به آن می باشد. با استفاده از پورت های متنوع و همچنین درایو نوری و البته اتصالات بی سیم (مانند NFC)، می توانید از شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود با کیفیتی بالا و صدایی پر قدرت لذت ببرید. یکی از راه های اتصال بی سیم، می توان به اشتراک گذاری از طریق بلوتوث اشاره کرد؛ با این وجود دستگاه های سازگار از جمله گوشی ها و تبلت ها بدون نیاز به کابل به سیستم صوتی متصل می شوند. شما به راحتی می توانید از طریق یک کابل تنها با HDMI به تلویزیون خود متصل شوید. همچنین با درایو نوری می توانید به پخش آهنگ هایی که روی CD و DVD قرار دارند بپردازید. با وجود پورت USB نیز می توانید از طریق فلش مموری به پخش آهنگ های با کیفیت خود اقدام نمائید.

اتصال به سیستم صوتی MHC-GT4D

ویژگی سرگرم کننده کارائوکه در سیستم صوتی Sony MHC-GT4D سونی

در دنیای امروزی محصولات دارای سرگرمی جزء پرطرفدارترین ها می باشند. سیستم سوتی سونی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد؛ این محصول با ارائه ی قابلیت کارائوکه زمینه ی سرگرمی شما را فراهم می کند. شما با استفاده از این قابلیت با متصل کردن یک میکروفون از طریق پورت های تعبیه شده به این سیستم صوتی می توانید به خوانندگی و اجرای موزیک مورد علاقه ی خود بپردازید. همچنین با این قابلیت می توانید در مهمانی ها، مهمان های خود را سرگرم نمائید.

قابلیت کارائوکه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MHC-GT4D

مشخصات

فرمت های صوتی
MP3 - WAV - FLAC - ALAC - AIFF - AAC - WMA
مدل
MHC-GT4D
تعداد کانال
2.1
توان خروجی صدا
270 وات
ابعاد خالص(سانتی متر)
59 × 80.7 × 42
وزن خالص (کیلوگرم)
32
شبکه بی سیم(wi- Fi)
ندارد
بلوتوث
دارد
سایر توضیحات
نور پردازی، کارائوکه
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
تعداد بلندگو
2
رادیو
دارد
NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست