×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 30000 Kozey

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A+
گاز خنک کننده : R22
کمپرسور : روتاری
ظرفیت گرمایش :  30000
سرعت فن :3 سرعته
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 30000 Kozey

کولر گازی Kozey 30000 دارای ظرفیت 30 هزار است این کولر را میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد به این دلیل که دارای هر دو حالت های سرمایشی و گرمایشی است برای مناطق معتدل بیشتر پیسنهاد میشود زیرا میتوان علاوه بر فصل های گرم در فصل های سرد نیز از قابلیت سرمایشی آن استفاده نمود.

همانطور که گفتیم کولر ها را با باید با توجه به متراژ مورد استفاده انتخاب نمود زیرا اگر ظرفیت کولر بیشتر از محیط مورد استفاده باشد تا حد بسیار زیادی سبب هدر رفتن انرژی میشود و اگر کمتر از محیط باشد به خوبی جوابگوی نیاز های محیط نحخواهد بود به همین دلیل خود سارنده گان کولر برای هر کدام از ظرفیت ها یک متراژ انتخاب نموده اند.

کولر گازی گری با ظرفیت سرمایشی و گرمایشی 30000 می تواند مکان و فضایی به مساحت 80 تا 110 متر مربع را به راحتی خنک نماید و هوایی دلنشین و خنک را برایتان به ارمغان بیاورد. کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است کمپرسور استفاده شده.

برای کولر گازی 30000 گری روتاری است این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 36000 مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند که میتوان بر روی آن های برد اینورتر نسب کرد و تا حد بسیار زیادی در مصرف آنرژی در آنها صرفه جویی خواهد شد.

قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد از دیگر ویژگی های کولر گازی گری می باشد، که متناسب با شرایط آب و هوایی می توانید سرعت کولر گازی را در یکی از 3 حالت قرار دهید. . کولر گازی kozey 30000 برای اینکه میزان مصرف انرژی کولر گازی را پایین بیاورد از گاز R410 استفاده کرده است. این گاز نقطه جوش بسیار بالایی دارد و در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید در نتیجه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و البته این گاز بسیار هم کم مصرف است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. یکی از محصولاتی که میتوان در بین دیگر برندها بعنوان یک گزینه مناسب و جذاب جهت خرید به شما معرفی کرد کولر گازی 30000 جنرال می باشد.

کولر گازی گری 30000 Kozey

ساختار کولر گازی گری 30000

کولر گازی گری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این کمپانی نام دار و با کیفیت  به دلیل اعتبار این کمپانی در سایر کشور ها روز به روز بر کیفیت محصولات خودشان می افزایند که یکی از بهترین محصولات گری کولر گازی ها هستند که در ظرفیت 12 تا 36 هزار موجود میباشند که میتوان بسته به نیار خودتان هر کدام از این مدل ها را میتوان بسته به نیاز خودتان انتخاب نمایید.

کولر گازی یکی از جدیدترین تهویه کننده ها هستند که در چند سال گذشته جایگاه ویژه ایی بر ای خود پیدا کرده اند و شاید تا چند سال آیند جایگاه همه انواع کولر های آبی و پنکه ها را بگیرند زیرا استفاده از انها بسیار راحتتر و خوشایند تر است. تولید کننده گان انواع کولر گازی ها کولر ها را در چهار مدل اصلی تولید میکنند که شامل کولر های پنجره ایی، پرتابل، ایستاده و اسپیلت هستند. 

هر کدام دارای ویژگی های مخصوصی هستند اما پنجره ایی، ایستاده و پرتابل یک تیکه ایی هستند و کولر های اسپیلت دو تیکه ایی هستند که از یک بخش موتور و یک پنل تشکیل شده اند که کولر گازی گری 30000 یکی از مدل کولر های اسپیلت دو تیکه ایی است که در ظرفیت 30 هزار تولید شده است که دارای ویژگی های بسیاری با طراحی بسیار زیبایی است. کولر گازی 30000 هزار برای یک مکان 80 تا 110 متری بسیار مناسب است.

گری کولر گازی kozey 30000 را با قابلیت های سرمایشی و گرمایشی تولید کرده است که میتوان از این مدل کولر هم در فصل های گرم و هم در فصل های سرد مورد استفاده قرار دارد. 

کولر گازی گری 30000 Kozey

کمپرسور پر قدرت روتاری 

کمپرسور منظور همان موتور هر وسیله ی برقی است که اصلی ترین عضو هر وسیله برقی است که اکثر ویژگی های دیگر آن به نوع کمپرسور بستگی دارد. به طور کلی در انواع کولر ها 3 مدل اصلی کمپرسور به کار برده میشود که شامل روتاری، اسکرول، پیستونی هستند و هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند که لازم است قبل از خرید کولر به نوع  کمپرسور آن توجه شود که در کولر گازی گری kozey 30000 کمپرسور روتاری و فوق کم مصرف استفاده شده است.

انچه در تفکر اولیه در مورد وسایل برقی بسیار مهم است میزان مصرف انرژی برق انها است که هر چه پایین تر باشد باب میل استفاده کننده است مخصوصا که کولر ها از وسایل بسیار پر مصرف خانگی هستند از این رو خریداران انواع مدل های کولر گازی بسیار به میزان مصرف برق کولر ها توجه میکنند که خوشبختانه در سری های جدید میزان مصرف برق در کولر ها تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است به طوری که در کولر گازی گری تا 76 درصد کاهش مصرف برق را داریم.

از دیگر ویژگی های خوبی که کمپرسور قدرتمند روتاری دارد میتوان به طول عمر بسیار بالا با میزان صدای بسیار پایین را دارد که استفاده از آن را هزار برابر بهتر کرده است. فیلتر بهداشتی که در یونیت داخلی قرار دارد هنگام پخش هوا تمامی الایند و باکتری های موجود در ان را به کلی از بین می برند و هوایی تمیز و پاکیزه ای را پخش می نمایند. 

کولر گازی گری 30000 Kozey

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
30000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995234

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست