×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 13000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : ++A
فیلتر ضد باکتری : دارد
ظرفیت گرمایش :13000
گاز خنک کننده : R410a
کمپرسور :اسکرول
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 13000

 همان طور که در عکس می بینید کولر گازی گری 13000 طراحی بسیار شکیل، ساده و چشمگیری دارد و د ر همان نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند این کولر گازی با انواع فناوری تولید ور وانه بازار شده است در تابستان ها که هوا بسیار گرم است و گرمای ـن هم قابل تحمل نیست کولر گازی بهترین وسیله برای خانه شما است که در وقت بسیار کمی خانه شما را خنک می کند. در فروشگاه دوزین کالا انواع برند از کولر گازی با ظرفیت های متفاوت همچنین قیمت بسیار مناسب موجود می باشد کافی است که به سر شاخه کولر گازی ها سر بزنید و هر کولر گازی را که پسندیدید به کارکنان فروشگاه تماس بگیرید و محصول مد نظرتان سریع به دستتان می رسد گری را همه می شناسند و با کیفیت محصوللاتش آشنایی دارند بنابراین ما از تعریف این برند پر فروش پرهیز می کنیم. کولر گازی دیواری گری دو تکه است و از دو بخش بیرونی و داخلی تشکیل شده است. بخش داخلی بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند. از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته خود شرکت های سازنده تا حدی این مشکل را رفع کرده اند و در ساخت این کولر گازی از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند. این کولر گازی دارای گاز r410 است گاز نام برده شده دارای نقطه جوش بالایی است و در عرض چند دقیقیه محیط شما را خنک می کند. کمپرسور اسکرول برای کولر گازی 13000 گری به کار رفته است این کمپرسور در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد از مهمترین مزایای این کمپرسور ها راندمان بالا صدای کم و طول عمر زیاد آن می باشد ولیکن قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر کمپرسورها دارند. فیلتر انتی باکتری و ضد گرد و غبار هوای تصفیه شده و پاکیزه را پخش می نماید و به هیچ عنوان به ان الرژی نخواهید داشت. این فیلتر در کولر گازی گری تمامی الاینده ها نظیر گرد و غبار و باکتری را از بین می برد و در نتیجه هوایی سالم و پاکیزه را تنفس خواهید نمود. برچسب انرژی در این کولر گازی A++ است و نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. 

کولر گازی گری 13000

ساختار کولر گازی گری 13000

کولر گازی گری 13000 دارای عملکرد سرمایشی-گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. این کولر گازی را می توان در زمستان به عنوان وسیله ی گرمازا و در تابستان به عنوان وسیله ی خنک کننده مورد استفاده قرار داد. هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری 12000 را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد. می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند. پنل داخلی کولر گری 12000 طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت گری درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است. وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد روی پنل داخلی این کولر گازی، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی گری رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید. 

کولر گازی گری 13000

ظرفیت خنک کنندگی کولر گازی گری 

کولر گازی گری 13000 دارای دو عملکرد سرد و گرم است دارای ناحیه ی کاربرد T1 و T3 است و برای شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای مناسب است. یعنی این کولر گازی برای مناطق شمال و جنوب کشور بهترین پاسخگویی را خواهد داشت.  کمپرسور به کار رفته در کولر گازی گری از نوع روتاری است و با توجه به گاز مصرفی اش که گاز r410 است می تواند عملکردی قدرتمند و مطلوب داشته باشد. گاز r410 با توجه به مصرف پایین انرژی و قدرت بالایی در خنک کنندگی که دارد دوستدار محیط زیست است. از توابع و امکانات رایج در کولر گازی های گری می توان به قابلیت تنظیم سرعت فن در سه حالت کم، متوسط و زیاد ، قابلیت تنظیم جهت وزش باد خنک در سمت ها و جهت های چپ یا راست، بالا یا پایین اشاره کرد. وجود فیلتر های بهداشتی در کولر گازی باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری و تمام الایند های موجود در هوا را به خود جذب کند و هوا یتصفیه شده و پاک و سالم را با این فیلتر ها تجربه کنید. 

کولر گازی گری 13000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
13000 Garee GWH13QC

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
++A
ظرفیت سرمایش
13000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995236

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست