×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک اینورتردار

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : +A
رطوبت زدایی :2.4
اینورتر : دارد
کمپرسور : روتاری
ظرفیت گرمایش : 24000
گاز خنک کننده : R410A
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 24000 دی ماتیک اینورتردار

کولر گازی 24000 دی ماتیک از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 24000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 40 تا 80 مربع است. کولرگازی گری از کولر گازی های اسپلیت یا دیواری است یعنی از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است و به دلیل سایز مناسبش می توانید آن را در هر جایی قرار دهید.

اما پنل خارجی در خارج از ساختمان ر می گیرد و بهتر است آن را دور از دسترس باران و افتاب قرار داد. کمپرسور این کولر گازی از نوع روتاری است در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند کمپرسور روتاری هم قابلیت سرمایشی و هم قابلیت گرمایش را دارد روتورها شکل بسیار منحصر به فردی دارند و همچنین در جهت های مخالف و با کمی فاصله بین آنها چرخانده می شوند.

روتورها توسط کاپشن های خنک کننده پوشانده شده اند دو شفت روی تیغه ها قرار می گیرند که فعالیت خود را با کمک چرخ دنده های زمان بندی که در آن وصل شده اند قرار می گیرند. رتبه انرژی در این کولر گازی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. این کولر گازی دارای موتور اینورتر دیجیتال است اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد.

با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. وجود دو فیلتر موجود در کولر گازی باعث شده است تا گرد و غبار و هوای ناآلود را به خود جذب کند تا محز کاملا سالم و عاری از هر گرد  و غباری باشد.

این کولر گازی با عملکرد سرمایشی و گرمایشی کیفیت خود را چندین برابر کرده است شما می توانید هم در فصل گرما و هم در فصل سرما از این کولر گازی استفاده نمایید. نوع گاز مصرفی در این کولر گازی R410 است. این گاز یکی از جدید ترین گاز ها است و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند از وظایف این گاز می توان به خنک کردن و وزش و پرتاب باد اشاره نمود پرتاب باد در این مدل از 10 تا 15 متر است. رنگ این کولر گازی سفید است و ساخت آمریکا می باشد.

از دیگر ویژگی های این کولر گازی می توان به تایمر 24 ساعته، پرده های ضد فرسایش، قابلیت تعویض Mode، قابلیت Air fllow، یخ زدایی هوشمند، تشخیص دماو... اشاره نمود.  در بین تنوع انواع این برندها که در بازار موجود هستند میتوان از کولر گازی ال جی NT247SK3 نام برد.

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک اینورتردار

موتور اینورتر

کولر گازی گری اینوتر 24000 دارای موتور اینورتر است اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ برق ، جریان و فرکانس را کنترل می کند. تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود ، ظرفیت خنک کننده و گرمایش را تغییر می دهد. تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان گاز تنظیم می کند ، در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند.

اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد. در مقابل ، سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده و گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. تهویه مطبوع غیر اینورتر یعنی کولر گازی هایی که موتور اینورتر ندارند بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد ، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​هستند.

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک اینورتردار

سایر امکانات کولر گازی گری 24000 دی ماتیک 

 فیلترهای این دستگاه برای توانایی حذف گرد و غبار و عوامل آلرژی زا به خصوص برای افرادی که دارای حساسیت هستند، بسیار پر کاربرد خواهند بود. کولر گازی 24000 گری دارای یک ریموت سبک و خوش دست است تا از راه دور بتوانید حالت‌های متنوع خروج هوا را تنظیم کنید، دما را تغییر دهید و یا اینکه به سایر تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید.

 قیمت کولر گازی 24000 در فروشگاه دوزین کالا با توجه به اینکه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است بسیار منطقی به نظر می رسد و می توان گفت که با خرید این کولر گازی تا سالیان سال  دیگر نیاز به خرید مدل جدیدی نخواهید داشت. برچسب انرژی A+ است پس به جرات می توان گفت که این کولر گازی در دسته کولر های کم مصرف قرار داده شده است و دیگر نگران مصرف انرژی نباشید.

تمیز کننده خودکار از ایجاد باکتری در مبدل حرارتی جلوگیری کرده و محیطی راحت‌تر و خوشایندتر برای شما فراهم می‌کند. جریان هوا چندگانه از هر چهار طرف یعنی چپ و راست و بالا و پایین هوا را پخش می کند. کولر گازی 24000 دی ماتیک دارای موتور کم مصرف روتاری استفاده کرده است. کمپرسور روتاری در مقایسه با کمپرسور های پیستونی که به حجم زیاد هوا با فشار بالا نیاز دارند بسیار کارآمدتر هستند. این کمپرسورها با با یک مکانیزم جابه جایی چرخشی کار می کند که مصرف کم انرژی و عملکر بالا را به همراه دارد. 

کولر گازی گری 24000 دی ماتیک اینورتردار

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1
ابعاد
ابعاد یونیت داخلی : 30/110/27 سانتی متر H/W/D- ابعاد پنل خارجی : 75/87/39 سانتی متر H/W/D
وزن
وزن پنل داخلی : 21 کیلوگرم- وزن پنل خارجی : 62 کیلوگرم
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه - شروع به کار مجدد خودکار - تنظیم خودکار جریان هوا - رطوبت زدایی : 2.4 - ظرفیت گرمایش : 24000
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
24000
حداکثر طول لوله کشی
20 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
10 متر
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995237

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست