×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 18000 لومو

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
جریان هوا چندگانه :دارد
فیلتر ضد باکتری : دارد
رده انرژی : +++A
نوع کمپرسور : روتاری
ظرفیت گرمایش : 18000
گاز خنک کننده :R410a
عملکرد : سرمایش-گرمایش

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 18000 لومو

کولر گازی گری لومو 18000 یکی از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 18000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 30 تا 50 متر است و  این اخرین و بالاترین ظرفیت کولر گازی های اسپلیت است. کمپرسور این کولر گازی ار نوع اسکرول بوده و عملکردی با کیفیت و قدرتمند را به همراه دارد تا جایی که با وجود عدم پشتیبانی از قابلیت اینورتر باز هم در سری کولر گازی های کم مصرف قرار دارد و میزان صدای بسیار کمی دارد.

از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم و ظرفیت بالاو طول عمر زیاد اشاره نمود. کولر گازی گری 18000 دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش است و می توان هم در فصل سرد و هم در فصل گرم سال از آن استفاده کرد.

بی شک علاوه بر کیفیت طراحی هم از اهمیت بالایی برخوردار است چون پنل داخلی هم در سالن نصب می شود بسیار چشمگیر است و باید شما هم آن را بپسندید این مدل کولر گازی هر دو پنل آن دارای رنگ سفید است و با تمام وسایل خانه شما ست می شود البته از کولر های اسپلیت فقط در خانه استفاده نمی شود شما می توانید این نوع ها را برای دفتر شرکت هایتان، مساجد، هتل ها و ... بخرید. کولر گازی گری لومو دارای دو پنل داخلی و خارجی می باشد.

بخش داخلی یا همان اسپلیت دیواری در داخل از منزل قرار می گیرد و از طراحی زیبایی برخوردارست. پره های ضد زنگ در قسمت پایین طراحی شده اند که هوا را از چهار جهت مختلف به پخش می رسانند و هوای سرد و خنک کوهستانی را در تمام فضای اتاق به جریان در می اورند. با نگاهی به کولر گازی می توان برند ان را رویت کرد که اصالت و بزرگی گری را به رخ می کشد.

شما می توانید هنگام اجرای تنظیمات از طریق ریموت کنترل به اجرا در اوردن برنامه ها را روی ان مشاهده نمایید. بر روی کول گازی گری یک دریچه بسته مشاهده می کنید وقتی که کولر را روشن نمایید این دریچه باز می شود و هوا از آن جا خارج می شود وقتی هم که کولر را خاموش کنید دوباره دریچه ها بسته می شوند. یونیت خارجی کولر گازی گری را باید بیرون از منزل در معرض هوا قرار داد.

با نگهداری پنل خارجی در بیرون از منزل به طور مستقیم در زیر نور افتاب و برف و باران قرار می گیرد از این رو با بدنه ای مقاوم به تولید رسیده است و به هیچ عنوان اسیب نخواهد دید. در بین دیگر برندها یکی از محصولات جنرال گلد نسبت به رقبای هم رده کیفیت بالایی دارد، این محصول کولر گازی جنرال گلد 18000 میباشد.

کولر گازی گری 18000 لومو

ظراحی و ظاهر کولر گازی 18000 لومو

کولر گازی گری لومو معمولی دارای ظرفیت 18000 است این کولر را میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد به این دلیل که دارای هر دو حالت های سرمایشی و گرمایشی است برای مناطق معتدل بیشتر پیسنهاد میشود زیرا میتوان علاوه بر فصل های گرم در فصل های سرد نیز از قابلیت سرمایشی آن استفاده نمود. هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد.

می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند. پنل داخلی کولر گری 18000 طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت گری درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است.

وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد روی پنل داخلی این کولر گازی، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی گری رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید؛ همچنین اگر بخواهیم آن را با رادیتورهای معمولی مقایسه کنیم می بینیم که طول عمر و دوام بسیار بالاتری دارند پس خیالتان از این بابت هم آسوده باشد.

کولر گازی گری 18000 لومو

عملکرد کمپرسور اسکرول 

شرکت گری برای کولر گازی 18000 گری کمپرسور اسکرول استفاده کرده است این کمپرسور یکی از بهترین کمپرسور ها است اما قیمت آن ها بالاتر  از دو کمپرسور دیگر است همان طور که می دانید. در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند.

حضور کمپرسور بسیار مهم است و به عنوان قلب کولر گازی محسوب می شود. کمپرسور اسکرول از دو صفحه ی مارپیچی درست شده است که یکی متحرک است و دیگری ثابت میباشد و زمانی که گاز به دورن این دو صفحه وارد میشود این دو مارپیچ با هم سبب فشرده شدن گاز میشوند و به دلیل همین دو صفحه ی مارپیچی این نوع کمپرسور را مارپیچی نیز مینامند. 

کمپرسور اسکرول برای مناطق گرمسیر به دلیل قدرت بالایی که دارند بسیار مناسب است که از دیگر ویژگی های این مدل کمپرسور میتوان به میزان صدا بسیار کم با طول عمر بالا اشاره کرد کولر گازی گری 18000 دارای ناحیه ی کاربرد T3 است و برای شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای مناسب است. یعنی این کولر گازی برای مناطق جنوب کشور بهترین پاسخگویی را خواهد داشت البته ناگفته نماند شما می توانید سرعت فن است یعنی کولر گازی دارای 3 سرعت کم متوسط و زیاد است و شما می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

کولر گازی گری 18000 لومو

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Gree Air Conditioning lomo

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
تعداد پنل
1
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه - شروع به کار مجدد خودکار - تنظیم خودکار جریان هوا - موتور : تروپیکال - ظرفیت گرمایش : 18000 - صفحه نمایش مخفی
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+++A
ظرفیت سرمایش
18000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر یون بوزدایی بادوام - دازای فیلتر گرد و غبار - فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995238

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست