×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری لومو 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رده انرژی : B
فیلتر بهداشتی :دارد
جریان هوا چندگانه :دارد
گاز خنک کننده : R410
ظرفیت گرمایش :  24000
نوع کمپرسور : اسکرول
عملکرد : سرمایش-گرمایش

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری لومو 24000

کولر گازی گری لومو 24000 با کمپرسور پر قدرت اسکرول و گاز خنک کننده r410 تولید و روانه بازار شده است. کولر گازی T1 برای نواحی معتدل و مرطوب، کولر گازی T2 برای نواحی کرم، کولر گازی T3 برای نواحی گرم و حاره ای بهترین گزینه هستند از این رو کولر گازی گری لومو 24000  دارای ناحیه t3 است و برای مناطق گرم و حاره ای مانند سیستان و بلوچستان، زاهدان و کرمان گزینه خوبی است. 

فیلتر بهداشتی و فیلتر ضد باکتری از دیگر ویژگی های کولر گازی گری 24000 است که تمامی باکتری و گرد و غبار موجود در هوا را از بین می برد. کولر گازی گری لومو 24000 از کولر گازی های اسپلیت است همان طور که می دانید همین طراحی و ساختار دیواری بودن باعث شده تا از دو بخش تشکیل شود. یونیت داخلی همان پنل قشنگی است که بر روی دیوار نصب می شود و یوینت خارجی که شامل کندانسور و کمپرسور و ... می شود در بیرون از سالن قرار می گیرد.

این دو بخش داخلی و خارجی توسط لوله ی مسی که معمولاً توسط کولرگازی ارائه می شود، به همدیگر متصل می شوند. پنل داخلی کولر گازی  سفید رنگ است که دارای طراحی بسیار ساده و چشمگیری است لوگوی گری در سمت وسط بدنه ی کولرگازی خودنمایی می کند و اصالت کولر را به ما یادآور می شود. در سمت راست کولر نشانگر دایره ای شکل با قابلیت نمایش دما تعبیه شده است.

ریموت کنترلی که به همراه این کولر گازی ارائه می شود امکان کنترل نمودن کولر گازی از راه دور را به ما می دهد. تمامی امکانات و توابعی که برای این کولر گازی در نظر گرفته شده است، توسط ریموت کنترل قابل اجرا هستند. با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند. 

کولر گازی 24000 گری دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410 در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد.

قیمت کولر گازی گری لومو 24000

 طراحی و ساختار کولر گازی گری لومو 24000

 انواع کولر گازی در بازار موجود است کولر گازی پنجره ای، کولر گازی ایستاده، کولر گازی قابل حمل و کولر گازی اسپلیت یا دو تکه که هر یک از این نوع کولر ها برای مناطق بخصوصی به کار می رود اما در بین این ها کولر گازی های اسپلیت و دیواری از همه پر فروش تر است و طول عمر بالایی دارند هر یک از این نوع ها برند های بخصوصی هم دارند این مدل هم اسپلیت است برند گری مدل لومو 24000 را با امکانات بخصوصی تولید و روانه بازار کرده است. 

کولر گازی اسپلیت گری 24000 لومو دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر یک از ان ها دارای طرح و شکل خاصی هستند و کارایی مخصوص خود را دارند. پنل داخلی که بر روی دیوار نصب خواهد شد. به دلیل اینکه این یونیت در معرض دید است ، طراحی زیباتری نسبت به یونیت خارجی دارد. پنل داخلی کولر گازی گری دارای رنگ سفید است و با طراحی یکدستی که دارد نمایی زیبا و مدرن را در اتاق به وجود خواهد اورد.

پره های ضد زنگ در قسمت پایین این پنل قرار گرفته که به صورت مخفی قرار داده شده است. هوا از طریق این پره ها به صورت یکنواخت به بیرون هدایت خواهد شد. این پره ها ضد زنگ هستند و با طراحی خاصشان تنها در هنگام روشن کردن دستگاه می توان ان ها را رویت کرد. پنل خارجی که در بیرون از منزل نگهداری می شود بهتر است آن را روی یک چهار پایه قرار داد و دور از دسترس نور افتاب و باران قرار بگیرد این یونیت دارای بدنه ای محکم و ضد زنگ است و طول عمر بالایی به همراه دارد.  بعنوان یک گزینه پیشنهادی مناسب جهت خرید میتوان از کولر گازی 24000 پاناسونیک نام برد.

کولر گازی گری لومو 24000

امکانات کولر گازی گری لومو 24000

 خوشبختانه با کمپرسور اسکرول کولر گازی گری 24000 لومو با توان بالا کار می کند یکی از مزیت های کمپرسور اسکرول می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند. 

در چرخه ی سرمایشی کولر گازی ها به یک گاز مخصوص نیاز دارند که امکان تبدیل گاز به مایع و بلعکس را میدهد که به طور معمول از رایجترین گاز های مبرد مصرفی در کولر گازی ها میتوان به R22 و R410 هستند که در بین این دو مدل گاز مصرفی R22 میزان سرمادهی بالاتری دارد اما باید این نکته را خدمتتان عرض کنیم که این مدل گاز به گاز مخرب محیط معروف است اما به دلیل جوابگویی بالای این مدل گاز برای کولر ها با ظرفیت بالا هنوز هم از این مدل گاز استفاده میشود که گاز مصرفی کولر گازی گری r410 است.

فیلتر های تصفیه و فیلتر های ضد باکتری با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد. همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

کولر گازی گری لومو 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
airconditioner gree 24000

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست