×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی شارپ QW-V634

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد کشو : 2
  • تعداد برنامه : 6
  • ظرفیت : 12 نفره
  • برچسب انرژی : ++A
  • شستشوی اقتصادی: دارد
  • تنظیم دندانه های سبد: دارد
  • سایر ویژگی ها : شستشو بهداشتی، سنسور ضد نشت آب
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 12 نفره شارپ Sharp QW-V634

مشخصات ماشین ظرفشویی شارپ مدل QW-V634

ماشین ظرفشویی شارپ از ظرفیت مناسب 12 نفره بهره می برند و مجهز به دو عدد سبد با اندازه ی بزرگ شده است. شارپ در این مدل خود به تعبیه ی 6 عدد برنامه ی مختلف پرداخته است، یکی از برنامه ها که بسیار کاربردی است، شستشوی آنتی باکتریال نام دارد، با انتخاب این گزینه فضایی ایده آل برای از بین رفتن باکتری ها مهیا می شود. برنامه ی مفید دیگر که شستشوی اقتصادی نام دارد، مصرف انرژی و آب را به میزان مناسبی پایین می آورد. در حالت عادی این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی پایینی دارد و از کلاس انرژی A++ بهره می برد. وجود قفل کودک در این مدل، از به هم زدن تنظیمات اعمال شده جلوگیری به عمل می آورد. یکی از ویژگی های قابل توجه این ماشین ظرفشویی سنسور ضد نشت آب می باشد، این سنسور در صورت بروز هر گونه نشت آب، مانع از ادامه ی هدر رفتن آب می شود.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی و نمای ظاهری

امروزه به دلیل اینکه به طراحی داخلی منازل اهمیت بالایی داده می شود و استفاده از لوازم خانگی مدرن بسیار باب شده، بیشتر تولید کنندگان از سبک طراحی مدرن در ساخت محصولات تولیدی خود بهره می گیرند. شارپ نیز برای این که از این قافله عقب نماند بر روی دیزاین ظرفشویی های خود کار کرده تا مدلی مطابق با همه ی سلیقه ها روانه ی بازار کند. شارپ ماشین ظرفشویی qw-v634 را در دو رنگ مشکی و سفید تولید کرده تا جواب گوی هر کاربر خوش سلیقه باشد. مسلما اولین چیزی که در رنگ مشکی این مدل خودنمایی می کند ظاهر براق و درخشان بدنه است. شارپ با استفاده از سطح براق در طراحی بخش های بالایی، جذابیت خاصی به بدنه داده است. در رنگ سفید این مدل خبری از ظاهر براق نیست و بیشتر با ظاهری معمولی مواجه خواهید شد. در طراحی کلی بدنه و قرارگیری اعضای مختلف بدنه، از استاندارد و زبان طراحی مختص به ظرفشویی ها پیروی شده به همین دلیل شاهد حضور کنترل پنل و درب دسته در بخش های بالایی درب خواهید بود. در این محصول صفحه نمایش به همراه کلید پاور به سمت چپ منتقل شده، سایر کلید ها نیز در سمت راست قرار گرفته اند. در این میان دسته ی درب با اندازه ی جمع و جوری به چشم می خورد که با جنس استیل مزین گشته است.

Sharp QW-V634

ظرفیت و قفسه های داخلی

اگر موقع برگذاری مهمانی های مفصل، جای یک ماشین ظرفشویی را در کنار خود خالی احساس می کنید، ماشین ظرفشویی شارپ qw-v634 با دارا بودن ظرفیت مناسب 12 نفره و دو عدد قفسه ی بزرگ، می تواند کمک یار خوبی برایتان باشد و زحمت شستشوی ظروف را از سر شما باز کند. تنها کافیست ظرف ها در سبد های داخلی بچینید و برنامه ی مورد نظرتان را انتخاب کنید تا دستگاه بقیه کارها را انجام دهد. این سبد های داخلی برای اینکه چینش مرتب ظروف را برایتان آسان کنند، از طراحی خاصی بهره می برند. در واقع در داخل این سبد ها دندانه های متعدد تعبیه شده اند که حالتی متحرک دارند، می توان با توجه به نوع ظروف خود به تنظیم این دندانه ها پرداخت. علاوه بر این در داخل قفسه ی پایین سبدی بزرگ مختص به ظروف کارد و چنگال تعبیه شده تا بتوان این گونه اقلام را وارد قفسه ها نمود و شستشو داد. ارتفاع قفسه ی بالایی از پایینی زیاد است به همین دلیل فضای زیادی در پایین وجود دارد تا بتوان ظروف بزرگ را در سبد پایین جا داد. درب تا زاویه ی 90 درجه باز می شود به همین دلیل دسترسی به قفس ها و جاگذاری ظروف در آن بسیار راحت خواهد بود.

Sharp QW-V634

برنامه و امکانات کاربردی

برنامه ها، تنظیمات از قبل اعمال شده بر روی دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی هستند که کار کاربران را موقع شستشوی راحت می کنند. به کمک این برنامه ها دیگر لازم نیست با توجه به میزان کثیفی و نوع ظروف به تنظیم دستی پرداخت. در این ماشین ظرفشویی نیز برنامه های مختلفی وجود دارد تا بتوان به توجه به نوع ظروف و میزان کثیفی به انتخاب سریع آن ها پرداخت. این ماشین ظرفشویی میزبان 6 عدد برنامه ی متنوع و کارا می باشد. یکی از برنامه های تعبیه شده در این مدل، شستشوی اقتصادی یا همان اکو واش می باشد. با فعال کردن این گزینه می توان میزان مصرف انرژی و آب را کاهش داد و در هزینه ی های آخر ماه صرفه جویی به عمل آورد. برنامه ی دیگر که ظروف بسیار تمیز را به شما تحویل می دهد و سلامتی شما را تضمین می کند شستشو آنتی باکتریال می باشد، این برنامه با بالا بردن درجه حرارت فضایی برای از بین بردن سریع باکتری ها را فراهم می کند. برای جلوگیری از اعمال تنظیمات توسط کودکان، در این مدل از قفل کودک استفاده شده است. وجود خشک کن در این محصول خیال شما را بابت خشک کردن ظروف راحت می کند.

Sharp QW-V634

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
QW-V634

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
845×586×597 میلی متر
ظرفیت شستوشو
12 نفره
نوع
مبله
تعداد طبقات
2
2
سبد هوشمند
دارد
استریلیزه کردن
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
6120993293150

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست