×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی شارپ QW-V1015M

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:
  • تعداد سبد: 3
  • تعداد برنامه : 10
  • ظرفیت : 15 نفره
  • برچسب انرژی : +++A
  • شستشوی اقتصادی: دارد
  • تنظیم دندانه های سبد: دارد
  • سایر ویژگی ها : موتور اینورتر پیشرفته، سنسور ضد نشت آب
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 15 نفره شارپ Sharp QW-V1015M

مشخصات ماشین ظرفشویی شارپ مدل QW-V1015M

شاید شرکت شارپ به اندازه ی برند هایی مانند ال جی، سامسونگ و بوش نتوانسته در بازار رقابتی خوش بدرخشد، اما این برند با مهارت بالایی که دارد بهترین مدل ها را با به روز ترین فناوری ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این کمپانی جدا از اینکه به امکانات و فناوری های داخلی مدل هایش بسیار توجه می کند، به طراحی و ظاهر محصولات خود نیز اهمیت می دهد تا مدل هایی با طراحی امروزی و مدرن را روانه ی بازار کند. از مدل های خوش ساخت و خوش نمای شارپ که از ظرفیت بالای 15 نفره بهره می برد ماشین ظرفشویی qw-v1015m می باشد. این مدل از 10 عدد برنامه ی نیمه شستشو، شستشوی خودکار، شستشوی سریع، شستشوی 50 دقیقه، ضد باکتری، قبل از شستشو و توابعی مانند قفل کودک و تایمر تاخیر بهره می برد. همچنین وجود حسگر ضد نشت در دل این مدل، خیال شما را از هدر رفتن بی رویه ی آب موقع نشت راحت می کند. این مدل از کلاس انرژی A+++ بهره می برد و مصرف انرژی پایینی دارد. همچنین این ماشین ظرفشویی مجهز به سه عدد قفسه با تنظیم ارتفاع است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی زیبا

شارپ برای این که کیفیت ساخت ماشین ظرفشویی qw-v1015m را بالا ببرد، از جنس استیل درساخت بدنه استفاده کرده است. این جنس همانطور که می دانید دوام و و ماندگاری بالایی دارد و ظاهری زیبا و جذاب به نمای بدنه می دهد. بخش مشکی رنگ قرار گرفته در بالای این ماشین ظرفشویی زیبایی این مدل را چندین برابر کرده است. شارپ به خوبی بر روی این قسمت کار کرده تا این بخش را به مرکز توجه عموم تبدیل کند. این صفحه ی مشکی میزبان صفحه نمایش LCD و دکمه های کنترلی می باشد. این دکمه ها از نوع لمسی ساخته شده اند به همین دلیل علاوه بر این که کار با آن راحت است، زیبایی آن را دو چندان نموده است. این دکمه ها با رنگ پس زمینه ی سفید بر روی این صفحه ی مشکی ظاهر می شوند. در پایین این صفحه ی مشکی، دسته ی با اندازه ی بزرگ تعبیه شده که امتداد آن به کناره های درب می رسد، این دسته با ابعاد بزرگی که دارد باز و بسته کردن درب را برای همه راحت کرده است. این مدل در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و در اختیار کاربران قرار گرفته تا کاربران گزینه ی بیشتری برای انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی شارپ داشته باشند.

شارپ مدل QW-V1015M

ظرفیت بالا و قفسه های داخلی

در ماشین های ظرفشویی چه قدر طراحی بدنه ی خارجی اهمیت دارد، طراحی قفسه ها و فضای داخلی نیز دو چندان مهم است. به همین دلیل شارپ فضای داخلی را نیز به خوبی دیزاین و طراحی کرده تا بهترین فضای ممکن برای نگه داری ظروف را در اختیار کاربران قرار دهند. یکی از مهمترین مزیت های این ماشین ظرفشویی که اشخاص را به خرید این ماشین ظرفشویی ترغیب می کند، ظرفیت بالای آن می باشد. در واقع این مدل با ظرفیت بالای 15 نفره وارد بازار شده به همین دلیل به نسبت سایر رقبا برگ برنده ای با خود به همراه دارد. پس حتی اگر مهمانی های شلوغ و پر جمعیت برگذار می کنید به خوبی می توانید روی این ماشین ظرفشویی حساب باز کنید. از آنجایی که این مدل با ظرفیت بالا روانه ی بازار شده مجهز به سه عدد سبد جادار شده است. سبد بالایی به دلیل اندازه ی باریکی که دارد برای نگه داری کارد، چنگال، قاشق، ملاقه، کفگیر و ... به کار می رود. شارپ برای ذخیره کردن این اقلام تنها به سبد بالایی بسنده نکرده و در قفسه ی پایین نیز به تعبیه ی یک عدد سبد جادار پرداخته است. دو سبد وسط و پایینی طوری طراحی شده اند که بتوان ارتفاع آن ها را از هم تنظیم کرد، با افزایش ارتفاع میان این دو سبد می توان فضای مورد نیاز برای اقلام بزرگ را مهیا کرد. این دو سبد همچنین از دندانه هایی بهره می برند که انعطاف بالایی دارند تا بتوان با توجه به نوع و شکل ظروف آن ها را تنظیم کرد.

شارپ مدل QW-V1015M

برنامه و امکانات کاربردی

شارپ در این ماشین ظرفشویی 15 نفره از 10 عدد برنامه ی مختلف و کارا بهره گرفته است تا نیاز هر کاربری را پاسخگو باشد. این برنامه ها که نیمه شستشو، شستشوی خودکار، شستشوی سریع، شستشوی 50 دقیقه، ضد باکتری، قبل از شستشو می باشند، فضایی ایده آل برای تمیز کردن انواع ظروف را فراهم می کنند. در کنار این برنامه ها نیز قابلیت های کارآمد قفل کودک و تاخیر در شستشو عرضه شده اند. در این ماشین ظرفشویی برنامه ی نیمه شستشو با شستشوی اولیه، ظروف را برای یک شستشوی تمیز و موثر آماده می کنند. برنامه ی نیمه بار نیز از هدر رفتن بالای انرژی و آب جلوگیری می کند. در واقع این برنامه برای تعداد ظروف کم کاربرد دارد و آب و انرژی کمتری در این حالت استفاده می کند. اگر نسبت به شستشوی ظروف خود حساسیت بالایی دارید می توانید از شستشوی ضد باکتری استفاده کنید.

شارپ مدل QW-V1015M

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
QW-V1015M

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
LCD
دارای پوشش استیل
دارد
آبکشی
دارد
شستشوي بسيار داغ
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
845×586×598 میلی متر
ظرفیت شستوشو
15 نفره
نوع
مبله
تعداد طبقات
3
3
سبد هوشمند
دارد
استریلیزه کردن
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
6120873783150

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست