×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی شارپ QW-V612-SS3

دسته بندی: ظرفشویی
برند سازنده:

  • تعداد برنامه : 6
  • ظرفیت : 12 نفره
  • برچسب انرژی : ++A
  • تعداد قفسه : دو عدد
  • صفحه نمایش : دیجیتال
  • تنظیم دندانه های سبد: دارد
  • سایر ویژگی ها : قفل کودک، سبد کارد و چنگال
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین ظرفشویی 12 نفره شارپ Sharp QW-V612-SS3

مشخصات ماشین ظرفشویی شارپ مدل QW-V612-SS3

امروزه وجود یک عدد ماشین ظرفشویی به اندازه ی حضور ماشین لباسشویی ضروری به نظر می رسد زیرا به دلیل مشغله ی بالاريال دیگر وقتی برای کار های روزمره مانند شستشوی ظرف ها باقی نمی ماند. به همین دلیل کمپانی های مختلف دست به تولید این وسیله ی کار راه انداز زده اند. از جمله کمپانی هایی که به این حیطه نیز پا گذاشته و توانسته خوب ظاهر شود، برند خوش نام و معتبر شارپ می باشد. درست است که شارپ با تولید تلویزیون های با کیفیت توانسته نامی برای خود دست و پا کند، اما این کمپانی در این زمینه نیز توانسته مدل های با کیفیت و به روز را در اختیار کاربران قرار دهد. از مدل های تولید شده توسط این کمپانی، ماشین ظرفشویی QW-V612-SS3 می باشد. این مدل با ظاهری جذاب و امروزی پا در میدان رقابت گذاشته به همین دلیل سریعا می تواند نظر هر شخصی را به خود جلب کند. کار با این دستگاه بسیار آسان است زیرا بر روی آن صفحه نمایش و کلید های مختلف تعبیه شده است. شارپ از رنگ نقره ای برای پوشاندن بدنه استفاده کرده است به همین دلیل به راحتی با هر نوع نما و دکور داخلی هماهنگ می شود. این مدل با مجهز شدن به 6 برنامه ی کارا و پر استفاده، شستشوی ظروف را برای همه بسیار آسان نموده است. از دیگر ویژگی های خوب این دستگاه، مصرف پایین انرژی می باشد، بنابراین با خیال راحت می توانید از این ماشین ظرفشویی در زمان های مختلف بهره بگیرید. بر همین اساس نیز به این مدل برچسب انرژی A++ داده شده است. 

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60H5050

طراحی زیبا

تیم طراحی شارپ با مهارت تمام توانسته مدل QW-V612-SS3 را با طراحی مدرن و خواستنی روانه ی بازار کند. این مدل کمو کثری از رقبا ندارد و با ظاهر مدرنی که دارد می تواند نظر خیلی ها را برای خرید جلب کند. این مدل طبق استاندارد های جهانی تولید شده و از زبان طراحی شبیه به سایر ظرفشویی ها بهره می برد. در واقع این ماشین ظرفشویی نیز مجهز به دربی با قابلیت باز شدن در زاویه ی 90 درجه می باشد تا بتوان به سهولت کامل به قفسه های داخلی دسترسی داشت و ظروف را در آن ها چید. در این ماشین ظرفشویی همانند سایر مدل ها، کنترل پنل در بالاترین قسمت درب واقع شده تا کار اعمال تنظیمات راحت باشد. کنترل پنل متشکل از کلید های مختلف و صفحه نمایش هستند. در این مدل صفحه نمایش به همراه دکمه ی پاور در سمت چپ ماشین ظرفشویی واقع شده اند. برنامه های این مدل نیز به سمت راست منتقل شده اند. در این میان بخشی مشکی جا خوش کرده است که میزبان لوگوی شارپ می باشد. این رنگ مشکی هارمونی جذابی با رنگ نقره ای بدنه به وجود آورده است. ظرفشویی از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و تا سال ها می تواند در شستشوی ظروف به شما کمک کند.

شارپ Sharp QW-V612-SS3

ظرفیت بالا و قفسه های داخلی

در دستگاه هایی مانند ماشین ظرفشویی ظرفیت به عنوان یکی از اصلی ترین ملاک های خرید شناخته می شود به همین دلیل بیشتر اشخاص موقع خرید ماشین ظرفشویی ظرفیت را به عنوان اولین ملاک خرید در نظر می گیرند. اگر به دنبال خرید ظرفشویی با ظرفیت متوسط هستید که هم جواب گوی نیاز های روزانه شما باشد، هم در مهمانی ها برایتان سنگ تمام بگذارد، ماشین ظرفشویی شارپ مدل QW-V612-SS3 می تواند بهترین گزینه باشد. این مدل با ظرفیت متوسطی که دارد قادر به شستشوی ظروف 12 نفر می باشد. با باز کردن درب این مدل، دو عدد قفسه ی جادار خودنمایی خواهند کرد. این قفسه ها از هم فاصله ی مناسبی دارند تا بتوان در قفسه ی پایین ظروف بزرگ را جای داد. این قفسه ها به صورت هوشمندانه طراحی شده اند بنابراین می توان به صورت مرتب ظروف مختلف را در آن ها چینش کرد. در این مدل شاهد سبد جداگانه برای اقلامی مانند کارد، چنگال، قاشق و ... خواهید بود.

شارپ Sharp QW-V612-SS3

برنامه و امکانات کاربردی

یکی دیگر از ملاک هایی که امروزه موقع خرید لوازم خانگی بسیار مورد توجه قرار می گیرد مصرف انرژی آن ها می باشد. دیگر جایی برای لوازم خانگی پر مصرف نیست به همین دلیل کمپانی های مختلف به دنبال تولید کم مصرف ترین لوازم خانگی هستند. ماشین های ظرفشویی از جمله دستگاه هایی هستند که مصرف آب و انرژی بالایی به نسبت سایر دستگاه ها دارند به همین دلیل اگر به خرید مدلی کم مصرف نپردازید ممکن است هزینه های زیادی به شما متحمل نماید. ماشین ظرفشویی QW-V612-SS3 با دارا بودن برچسب انرژی A++ خیال شما را از بابت مصرف زیادی انرژی راحت می کند. این مدل در حالت خشک کردن نیز مصرف انرژی کمی دارد. از دیگر ویژگی های قابل توجه این مدل، 6 عدد برنامه ی شستشوی متنوع می باشد. پس برای شستشوی ظروف مختلف می توان روی این برنامه ها حساب باز کرد. همچنین این مدل مجهز به قفل کودک شده تا مانع از بر هم خوردن تنظیمات اعمال شده توسط کودکان شود.

شارپ Sharp QW-V612-SS3

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
QW-V612-SS3

مشخصات

صفحه نمایش ال ای دی
دارد
دارای پوشش استیل
دارد
آبکشی
دارد
ظرفیت شستوشو
12 نفره
نوع
مبله
سبد هوشمند
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
6120873293140

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست