×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000 مدل GNR-24WAA 24000BTU

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :+A
طراحی : لبخند
کمپرسور :روتاری
سرعت فن :4 سرعته
گاز خنک گننده :R410a
قدرت پرتاب باد : 11 متر  
ظرفیت گرمایش : 24000
عملکرد :سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000

کولر گازی جنرال لبخند از کولر گازی هایی است که دارای دو عملکرد سرد و گرم است یعنی هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد و می‌تواند بسته به فصل، هوای مطبوعی را ایجاد کند.

این کولر گازی در دسته کولر گازی های اسپلیت یا دو تکه است و کولر گازی های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. چون این بخش در معرض نور آفتاب و باران قرار می گیرد بهتر است آن را بر  روی چهار پایه ای قرار داد و دور از دسترس موارد نام برده شده قرار گیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

البته ناگفته نماند شرکت اجنرال رادیات طلاییی را برای یونیت خارجی هم در نظر گرفته است که در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت بالایی را نشان می دهد. یونیت خارجی با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. پنل داخلی طراحی زیبایی داشته، داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند.

نشانگرهای روی بدنه، نحوه‌ی فعالیت دستگاه را نشان می‌دهند. صدای پنل داخلی که در اتاق یا سالن‌ نصب می‌شود، بسیار کم است و حتی در سرعت بالا صدایی آزاردهنده ندارد. دکمه‌ها این کولر گازی طراحی جدیدی دارند و لمس آن‌ها راحت و خوشایند است. میزان ظرفیت یکی از ویژگی های مهم و نکات ویژه ای در خرید کولر گازی است  ظرفیت بین 40 تا 70 هزار مناسب برای سالن های متوسط و نسبتا بزرگ مناسب می باشد.

کمپرسور یکی از قطعات مهم در کولر گازی است که حضور آن عملکرد کولر را به چندین برابر بالا می برد وظیفه کندانسور فشرده کردن گاز و افزایش فشار دوباره آن است.  کمپرسور کولر گازی جنرال 24000 از نوع روتاری است. این کمپرسور دارای یک پروانه است که با چرخش 360 درجه  گاز برودتی را به داخل مکش می‌کند. پس از فشرده‌سازی گاز با فشار زیاد از کمپرسور خارج می‌شود.

این نوع کمپرسور کمتر از دو مدل دیگر صدا دارد و علاوه بر اینکه مصرف برق آن بهینه است، از مزیت های این کمپرسور صدای بسیار کم و طول عمر بالای آن است. کولر گازی جنرال لبخند دارای موتور اینورتر است وظیفه اینورتر کنترل کردن ولتاژ برق، جریان و کنترل کردن فرکانس می باشد از اینورتر در کولر گازی برای کنترل کردن سرعت موتور کمپرسور استفاده می شود کلا اینورتر دما ره به صورت منظم تنظیم می کند. قیمت کولر گازی جنرال لبخند 24000 با توجه به قابلیت های فراوانی که دارد بسیار مناسب می باشد و شما می توانید این کالا را از دوزین کالا تهیه کنید.

قیمت کولر گازی جنرال لبخند 24000

کمپرسور روتاری با برد اینورتر 

کمپرسور یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی است که وظیفه آن افزایش فشار مجدد گاز است در بازار سه مدل کمپرسور موجود است که هر یک دارای قیمت و طرح های متفاوت است کمپرسور روتاری و پیستونی و اسکرول از مدل های کمپرسور در کولر گازی است و هر مدل کولر گازی دارای کمپرسوری متفاوت است.

کمپرسور کولر گازی جنرال لبخند 24000 روتاری است کمپرسور های روتاری بازدهی بسیار بالایی دارد و این نیز به دلیل داشتن قطعات متحرک کمتری است که در آن به کار گرفته شده. هر مقدار بازدهی اش بالاتر باشد کارکرد بیشتری خواهد داشت و البته مصرف کمتر که این به پایین آوردن پول قبض برقتان نیز می شود. یکی دیگر از مزیت هایی که نصیب این نوع کمپرسور روتاری در کولر 24 هزار T3 جنرال شده، اشغال کردن فضای کمتری به نسبت کمپرسورهای پیستونی است.

نوع برق مصرفی برای این کمپرسور تک فاز می باشد کولر گازی های اسپلیت دارای برق تک فاز و ایستاده هم دارای برق سه فاز هستند. کولر گازی جنرال دارای موتور اینورتر Invertor است این فناوری به جای خاموش شدن کلی دستگاه، تنها سرعت موتور را کاهش می‌دهد تا از استارت‌های مداوم جلوگیری کند؛ همانطور که می‌دانید روشن و خاموش شدن دستگاه دلیل اصلی ایجاد مصرف برق زیاد در کولرهای گازی معمولی و بدون اینورتر است.

برچسب انرژی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی جنرال 24000 میباشد به وسله تکنولوژی اینورتر صدای پنل داخلی بسیار کم است یعنی حتی اگر کولر رشون باشد باز هم صدا در خانه تان ازار دهنده نخواهد بود. بعنوان گزینه های دیگر خرید میتوان کولر گازی گری 24000 لومو اینورتر را به شما پیشنهاد داد.

کولر گازی جنرال لبخند 24000

سایر امکانات کولر گازی جنرال طرح لبخند

کولر گازی جنرال طرح لبخند با ظرفیت 24000 و دو عملکرد مساحتی 40 تا 70 متری  را می تواند خنک کند اگر سال هایی با مساحت بالا دارید بهتر است که گولر گازی با ظرفیت بالتر بخرید چون محیط شما اصلا خنک نمی شود و اگر سالنی با متراژ کم تر دارید حتما ظرفیت کم تری بخرید چون محیط شما هم بیش از حد سرد خواهد شد و مجبور خواهید بود زود زود کولر را خاموش کنید.

یکی از ویژگی های این کولر گازی سیستم سرمایش سریع است که اول حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت عادی تغییر می کند تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید.

مبرد گاز در کولر گازی 24 هزار جنرال لبخند R410 است این گاز جدید ترین گاز ها است پس بهتر است حتما کولر گازی های مبرد R410 را بخرید. مبرد R410 قدرت خنک کنندگی 40 درصد بیشتر از گاز های R22 هستند.

در مشخصات فنی این محصول ناحیه کاربردی T3 درج شده است. از دیگر ویژگی هایی که باید حتما به آن توجه کرد مناطقی است که شما در آن زندگی می کنید اگر در مناطق گرمسیری مانند سیستان و بلوچستان هستید حتما از ناحیه کاربردی T3 را بخرید تا سالن ها و اتاق هایتان از نظر خنک کردن بهتر عمل کند اما اگر در مناطق خنک زندگی می کنید کافی است که ناحیه کاربردی T1 را انتخاب نمایید.  کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000 هم دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

کولر گازی جنرال لبخند 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 24000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
یک عدد
ابعاد
ابعاد موتور 71×84 سانتی متر - ابعاد پنل 104 سانتی متر (خالص)
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD - میزان صدا 58 دسی بل - ناحیه کاربرد T1 و T3- قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
پلاستیکی،فلزی
تعداد کمپرسور
یک عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمايشی-گرمايشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
محیط 60 تا 90 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
24000 - 36000 Btuh
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
2.45 اینچ
قطر لوله برگشت
4.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
19 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
14 متر
بازدهی سرمایش EER
4.35
بازدهی گرمایش COP
4.85
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست