×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی T3 جنرال لبخند 14000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : A
طراحی : لبخند
 گاز خنک گننده : R22
کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش :  14000
سرعت فن :3 سرعته
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی T3 جنرال لبخند 14000

با نزدیک شدن به فصل گرما مردم کم کم به فکر خرید کولر گازی خواهند شد برند های مختلفی در ساخت کولر گازی فعالیت دارند یکی از این برند ها جنرال است. شرکت معتبر و بزرگ جنرال با تولید انواع کولر گازی با ظرفیت های مختلف توانسته شهم قابل توجهی از فروش بازار را از آن خود کند. یکی از محصولاتی که این شرکت تولید و روانه بازار کرده است.

ظرفیت یکی از پارامتر های مهم در خرید کولر گازی است چرا که کولری با ظرفیت کم انتظار شما را در خنک کردن محیط برآورد نمی کند و کولر با ظرفیت بیشتر علاوه بر هزینه بیشتر، باعث خشک شدن هوا می شود و مصرف برق بالاتری دارد. ظرفیت کولر گازی جنرال لبخند 14000 است یعنی این کولر برای سالن هایی با مساحت  10 تا 35 متر مربع مناسب است.

کولرگازی t3 جنرال لبخند 14000 از کولر گازی های اسپلیت یا دیواری است یعنی از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است و به دلیل سایز مناسبش می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. همچنین صدای پنل داخلی 57 دسی بل است که صدای کمی  است و در هنگام رشون بودن صدای آن باعث مزاحمت شما نخواهد شد پنل خارجی در خارج از ساختمان نصب می شود و بهتر است آن را دور از دسترس باران و افتاب قرار داد.

در کولر گازی جنرال لبخند 14000 از گاز R22 استفاده شده است. این گاز دارای نقطه جوش بالاتری است و تاثیرات مخربی بر محیط زیست ندارد. به همین دلیل است که در بیشتر کولرهای تولید شده جدید از این گاز استفاده می شود.

معمولا همه ما در هنگام خرید کولر به میزان مصرف برق بسیار اهمیت میدهیم و همیشه به دنبال مدلی هستیم که از لحاظ مصرف بسیار پایین باشد تا هزینه های ناشی از قبض برق کاهش یابد و خوشبختانه این کولر دارای رده ی انرژِی A است و میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند.

کمپرسوز این کولر گازی از نوع روتاری است در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند کمپرسور روتاری هم قابلیت سرمایشی و هم قابلیت گرمایش را دارد روتورها شکل بسیار منحصر به فردی دارند و همچنین در جهت های مخالف و با کمی فاصله بین آنها چرخانده می شوند.

روتورها توسط کاپشن های خنک کننده پوشانده شده اند دو شفت روی تیغه ها قرار می گیرند که فعالیت خود را با کمک چرخ دنده های زمان بندی که در آن وصل شده اند قرار می گیرند. یکی از برندهای پرفروش کولر گازی هیتاچی میباشد، که کولر گازی هیتاچی اینورتر 14000 در بین انواع مدل های این شرکت محبوب تر است.

کولر گازی T3 جنرال لبخند 14000

کمپرسور روتاری و موتور اینورتر

یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی موتور و کمپرسور است و این دو مورد هم یکی از پارامتر های خرید به حساب می آید. داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی جنرال  با توان بالا کار می کند. یکی ازهای کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود.

این کمپرسور ها بیشترین استفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند. اینورتر یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی به حساب می آبد البته توجه داشته باشید ثیمت کولر ها با وجود اینورتر هم کمی زیاد شده است. دو مدل کولر گازی اینورتر دار و بدون اینورتر در بازار موجود است که هر یک از این دو کارایی هایی دارد اما اینورتر دار بهتر عمل می کند و طول عمر بالایی به همراه دارد.

کولر گازی جنرال لبخند هم دارای موتور اینورتر است. موتور INVERTER در کمپرسور کولر گازی به معنای دور متغیر است. کمپرسور هایی که دارای فناوری اینورتر می باشند، کمپرسور آنها دورانی بوده و سرعتشان هم متغیر است. یعنی زمانی که دمای محیط به دمای دلخواه رسید، کولر گازی خاموش نمی شود بلکه سرعت آن کاهش می یاید و دور آن کم می شود و زمانی هم که نیاز باشد با دور و سرعت بالا کار کند، نیازی به مصرف انرژی زیاد ندارد و با صرف انرژی بسیار کم شروع به کار می کند و با سرع بالا شروع به چرخش خواهد کرد.

کولر گازی T3 جنرال لبخند 14000

قدرت خنک کنندگی بالا 

کولر گازی جنرال لبخند 14000 محیطی از 10 تا 30 متر مربع را می توان خنک کند و اگر سالنی با این مساحت دارید کولر گازی جنرال لبخند جوابگو است

. شرکت جنرال برای کولر گازی 14000 ناحیه کاربرد t3 است این ناحیه نشان دهنده این است کولر گاز یبرای مناطق گرم و حاره ای مانند سیستان و بلوچستان و کرمان و زاهدان و... جوابگو است. اگر شما هم در این مناطق زندگی می کنید بهتر است که کولر گازی هایی با ناحیه t3 بخرید و اگر هم در مناطق خشک و معتدل زندگی می کنید ناحیه t1 بهترین گزینه برای خرید است. 

کمپرسور استفاده شده برای کولر گازی لبخند 14000 روتاری است این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 36000 مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند. 

قابلیت SWING هوا را به سمت چپ ا راست هدایت می کند. با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود. این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید.  کولر گازی T3 جنرال لبخند 14000 از برند جنرال، دارای ظرفیت 14000 است یعنی این کولر برای سالن هایی با مساحت  10 تا 35 متر مربع مناسب است.

کولر گازی T3 جنرال لبخند 14000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 14000BUT

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
57 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD - میزان صدا 54 دسی بل - ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
14000
میزان پرتاب باد
13 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
حداقل دما
43 درجه
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
دو عدد ریموت - لوله مسی و کابل
شناسه کالا
3320095995211

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست