×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی DN جنرال لبخند 18000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A
کمپرسور : روتاری
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک گننده : R410a
ظرفیت گرمایش : 18000
توان مصرف برق : 2600 وات
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی : 15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی DN جنرال لبخند 18000

جنرال یکی از تولید کنندگان کولر گازی است که برند بسیار با کیفیت شناخته می شود حنرال را همه می شناسند و از این رو ما از تعریف و تمجید این برند مشهور پرهیز می کنیم و به سراغ یکی از تولید کنندگان این برند می رویم و ویژگی های آن را بررسی می کنیم.

 کولر گازی DN جنرال از کولر گازی های اسپلیت است که دارای عملکرد سرد و گرم می باشد و با ظرفیت 18000 محیطی 30 تا 50 متر مربع را خنک می کند این کولر گازی از امکانات متوعی برخوردار است اما ناگفته نماند قبل از خرید کولر گازی حتما به پارامتر های خرید کولر گازی توجه کنید.

به عنوان مثال یکی  از پارامتر های خرید کولر گازی ظرفیت ان می باشد که بسته به متراژ اتاق نشیمن انتخاب خواهد شد. اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام اسپلیت را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت ان اهمیت ویزه ای در هنگام خرید دارد.

اگر اتاق نشیمن شما کوچک است و ظرفیت ان تا 50 متر مربع است، خرید کولر گازی جنرال لبخند 18000 انتخاب عالی خواهد بود. از دیگر موارد خرید کولر گازی توجه به گاز مصرفی ان است که نقش بالایی در مصرف پایین انرژی خواهد داشت.

امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند خوشبختانه کولر گاز یDNI جنرال دارای گاز R410 است. 

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی جنرال لبخند 18000 از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. قیمت کولر گازی جنرال DN نسبت به امکاناتی که دارد بسیار منصفانه و منطقی می باشد.

قیمت کولر گازی DN جنرال لبخند 18000

موتور اینورتر و کمپرسور روتاری 

کولر گازی DN جنرال لبخند 18000 با عملکرد سرمایشی و گرمایشی می تواند مکان و فضایی به مساحت 30 تا 50 متر مربع را به راحتی خنک نماید و هوایی دلنشین و خنک را برایتان به ارمغان بیاورد. کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است. کمپرسور استفاده شده برای کولر گازی جنرال لبخند روتاری است.

این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 36000 مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند که میتوان بر روی آن های برد اینورتر نسب کرد و تا حد بسیار زیادی در مصرف آنرژی در آنها صرفه جویی خواهد شد.

 جنرال در طراحی کولر گازی 18000 سرمایش و گرمایش از موتور  اینورتر استفاده کرده است. اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. بر طبق استاندارد های جهانی کولر گازی جنرال دارای برچسب انرژی a است که نشان از کم مصرف بودن ان می باشد.

تنوع محصولات کولر گازی بصورتی است که گزینه های خرید بسیار بالا میباشد، بصورتی که میتوان از دیگر برندها کولر گازی گری 18000 لومو را بعنوان یک محصول هم رده در نظر گرفت.

کولر گازی DN جنرال لبخند 18000

امکانات کولر گازی DN جنرال لبخند

قابلیت های فراوانی برای کولر گازی جنرال 18000 در نظر گرفته شده است که کی از این ها قابلیت حالت خواب است. حالت خواب یا sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند یعنی اگر در حالت سرمایش باشد هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند.

 این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید. قابلیت SWING هوا را به سمت چپ را به راست هدایت می کند. با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود.

قابلیت پاک سازی خودکار به طور خودکار فن را برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی کار می‌اندازد. بنابراین، پاکیزه و خشک می‌ماند و در نتیجه مانع رشد باکتری و کپک می‌شود. قابلیت تنظیم به صورت خودکار  لازم برای حفظ دمای تنظیم شده را انتخاب می‌کند. کولر گازی 18000 از قابلیت تنظیم فن 3 سرعته بهره می برد قابلیت نام برده شده از وزش باد پشتیبانی می کند و می توان جریان باد خنک را در 3 جهت راست و چپ و بالا تنظیم نمود تا تمام فضای اتاق بصورت مساوی خنک شود. کولرگازی DN جنرال لبخند 30000  از دیگر مدل های این برند میباشد که دارای ظرفیت 30000 است که این ظرفیت سالن هایی با متراژ 90 تا 110 متر مربع را می تواند خنک کند.

  

کولر گازی DN جنرال لبخند 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18000 general

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
57 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD -
میزان صدا 54 دسی بل -
ناحیه کاربرد T1 و T3 -
قابلیت AIR FLOW -
قابلیت SWING -
قابلیت تعویض mode -
قابلیت تنظیم سرعت فن -
حالت خواب
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
مناسب برای فضای
10-18 متر مربع
محدوده ظرفیت سرمایشی
18000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
کم مصرف, متوسط
حداکثر طول لوله کشی
15 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
8 متر
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما, کنترل از راه دور, سیم و کابل, لوله مسی, باند دور لوله, شاسی پنل, پیچ شاسی
شناسه کالا
3320095995252

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست